De prijzen fluctueren weer aardig. Vanmiddag om 13.00 uur was AMS-IAD met KLM in april, mei en juni nog 587 euro, inmiddels is het 873 euro. Jammer, net gemist ...
heidem schreef:De prijzen fluctueren weer aardig. Vanmiddag om 13.00 uur was AMS-IAD met KLM in april, mei en juni nog 587 euro, inmiddels is het 873 euro. Jammer, net gemist ...
Als je het niet erg vindt om vier uurtjes in Kopenhagen op het vliegveld te hangen dan vliegt SAS je voor €527 heen en weer in april Goedkoopste rechtstreekse zit op €785.
ina schreef:Ook wel heel aantrekkelijk, alleen stond Seattle niet echt op de planning en Düsseldorf is voor ons een eindje weg, ik zal vandaag eens een reisverslag gaan lezen met rondje Seattle, maar ben een beetje verslaafd aan de rode rotsen en de woestijn ik denk dat je dat bij het rondje Seattle-Yellowstone niet echt tegen komt?
In oregon kan je wel wat rode rotsen gaan bekijken
Leuk om te lezen dat een aantal mensen de knoop hebben doorgehakt
Wij twijfelen nog steeds, willen ook wel graag naar Houston maar die prijzen zijn nog niet onder de 600 euro gekomen voor september (wij willen niet vliegen met Turkish). Mocht er iemand nog een goede tip voor Houston hebben, graag !
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
RNA schreef:Leuk om te lezen dat een aantal mensen de knoop hebben doorgehakt
Wij twijfelen nog steeds, willen ook wel graag naar Houston maar die prijzen zijn nog niet onder de 600 euro gekomen voor september (wij willen niet vliegen met Turkish). Mocht er iemand nog een goede tip voor Houston hebben, graag !
€596 is boekbaar met de KLM vanaf Brussel via Amsterdam.
Souraia schreef:Ina ik kreeg gelijk een bevestigingsmail en ruim een uur later de e-tickets. Kijk anders in je spam box, daar willen ze ook nog eens terecht komen.
Ik ben zo blij met mijn prijs van 480 euro, ik heb geloof ik nog nooit zo goedkoop gevlogen naar de andere kant.
Ik heb maar een mailtje gestuurd naar vliegtarieven, er stond eerst dat de betaling niet was gelukt maar het was wel van de rekening afgeschreven dus zijn we er vanuit gegaan dat het goed was, gelukkig heb ik het boekingsnummer opgeschreven. Morgen maar even afwachten.....
Tickets zijn nu weer over de 1000......
Had ik gisteren maar geboekt, alle prijzen zijn nu inderdaad weer rond de 1000 euro pp
Weet iemand of dit soort aanbiedigen voor July/Aug nog vaker kunnen komen komende weken?
Ik weet niet hoe het hier afloopt, vandaag nog steeds geen bevestiging gekregen dus vanochtend gebeld, ik had gelukkig het boekingsnummer opgeschreven. Ze konden zien dat er gelijk betaald was maar de boeking is niet gedaan. Ze zou het nu zelf gaan boeken en later terugbellen, nog niets gehoord dus ben benieuwd. Na mijn idee heb je een overeenkomst zodra je hebt betaald.
Verdorie! Stonden net ook tickets naar Houston voor 482 euro met Air Berlin, maar op het moment dat ik wilde boeken waren de tickets niet (meer) beschikbaar. Bummer
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
Bru-iah met klm op div data in juli <600...via skyscanner
Edit: en nog meer bestemmingen zie ik
Edit2: waren uiteindelijk veel bestemmingen onder de 600 euro maar de prijzen zijn inmiddels weer terug gestegen.
Laatst gewijzigd door eddepet71 op 08 jan 2015, 08:15, 4 keer totaal gewijzigd.
Wij hebben zojuist geboekt
Ams-SFO rechtstreeks KLM
LAS - AMS 1 overstap op minneapolis delta
850 pp. We vonden het comfort van korte en rechtstreekse vlucht toch zwaarder wegen dan 100 euro goedkoper met een extra overstap.
2009: rondreis noordoosten + Florida
2013: New York + Washington
2015: Rondje zuidwest San Francisco naar Las Vegas
2016: Rondje Los Angeles via kustroute naar Yellowstone en Las Vegas
2019: Vancouver - Calgary met dreumes
Ik kreeg net een mail dat ze onze tickets niet opnieuw konden boeken, ze hadden gisteren een storing in het boekings systeem zeggen ze?? Wel staat ons geld nog op hun rekening, dat gaat 2 werkdagen duren voor we het terug hebben. Ik vind dit een slechte zaak van VLIegtarieven.nl, stuur direct een mail als het niet goed gaat dan hadden we alsnog die avond kunnen boeken. 2300 euro van ons stond binnen een tel op hun rekening en dan duurt het nu nog 2 werkdagen voor we het terug krijgen ik ben boos!!
Jeetje Ina dat is balen, moet je nu helemaal opnieuw boeken?
Het duurde bij mij gisteren ook enorm lang om uberhaupt te kunnen boeken, ik werd er elke keer uitgegooid en heb wel 6 keer onze namen opnieuw moeten invoeren.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.