Maar bij ons in de buurt begint het echt al erg te worden, en het is elk jaar meer en meer
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kerst In Amerika
-
Chi Sin X
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Bij mij thuis staat er enkel maar een kerstboom in huis, en hier en daar nog een paar dingetjes, en vind het al meer dan genoeg zo, al die dingen die ze verkopen neigt nogal snel naar kitsch.
Maar bij ons in de buurt begint het echt al erg te worden, en het is elk jaar meer en meer
. Die mensen moeten nogal een elektriciteitsrekening krijgen als ze dat heel de nacht laten branden. En echt heel gezellig vind ik dat nu ook weer niet, af en toe als het iets speciaals is, is het wel lachen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Misschien wordt dat ook zo bedoeld, want als je de cadeautjes hebt afgegeven, mag je het engeltje houden om in je boom te hangen.kastelke schreef:Dat vind ik een schitterend initiatief!Petra/VS schreef:Het uitzoeken met de kinderen van een "engel" uit de Kerstboom bij de mall en de kinderen daar dan vol overgave voor cadeautjes zien uitzoeken, terwijl ze het kind niet persoonlijk kennen is Kerst.
Maar wat ik mij afvraag: eigenlijk is dat onbekende kind toch geen engel, maar zijn jouw kinderen dat toch, omdat zij iets goeds doen voor een onbekende?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 3854 Weergaves
-
Laatste bericht door Big Al