Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Salisbury Hotel, New York.

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
rosaki
Amerika-ontdekker

Salisbury Hotel, New York.

Bericht door rosaki »

Ik heb hier een kamer geboekt voor juli 2007.Via Expedia kreeg je 25% vroegboekkorting, leek me wel een aardige aanbieding.Het hotel kwam er redelijk goed uit in alle recensies, oa Tripadvisor.Is er hier nog iemand die ervaring met dit hotel heeft?

gr
findolin
Amerikafan

Bericht door findolin »

Wij zaten van de zomer in het Salisbury hotel en hoewel het begin slecht was, ze waren de eerste nacht overboekt en moesten we naar een ander hotel, waar ze maar een kamer hadden met een bed (we waren met zijn vijfen), moesten we weer naar een ander hotel.
Ze hebben het toch achteraf heel goed opgelost, de kamers zijn goed, ik zou er zeker gaan ontbijten $3,- per persoon is niet duur en het ontbijt is erg goed.
Er is een metro om de hoek, vlak bij is een klein supermarktje waar je ook kan avondeten, er is een buffet waar je van alles kan halen.
Wij waren erg tevreden, het ligt mooi centraal en is toch rustig. Vlak bij Central Park.
Ik wens je er veel plezier , wil je meer weten mail me dan maar.
groeten Wilma
rosaki
Amerika-ontdekker

Bericht door rosaki »

Wilma,
bedankt voor de info.Lijkt erop dat het inderdaad een goede keus is.
Gaan zeker plezier hebben in NY :D
gr,

robert
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

grappig... wij zitten ook in Salibury van 18 juli t/m 22 juli, en inderdaad tegen een heel fatsoenlijke prijs voor New Yorkse begrippen.
rosaki
Amerika-ontdekker

Bericht door rosaki »

Gaan wij net weg, dus er moet zeker 1 kamer vrij komen :lol:

veel plezier!!

gr,

robert
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht