Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Roken in New York: hoe streng is het echt?
Re: Roken in New York: hoe streng is het echt?
Je kan al een paar kleine asbakjes kopen om mee te nemen. Amerikaanse vrienden moeten altijd erg lachen als ze me er mee in de weer zien maar ze zijn erg handig.
Bovenstaande reacties zijn alweer van 2 jaar geleden: is er iemand die recent nog in New York is geweest en ervaring heeft met roken in New York?
Hoor het graag!
Hoor het graag!
-
Bennogr
- Amerika-expert
Rookverboden in New York zijn alleen maar beter geworden Of 'erger' natuurlijk voor wie nog steeds het roken niet kan laten). Steeds meer gebouwen hebben nu ook rookvrije zones rond de ingangen.
Ik krijg overigens niet de indruk dat rookverboden erg veel schade hebben aangericht in Newyorkse horeca etablissementen.
Ik krijg overigens niet de indruk dat rookverboden erg veel schade hebben aangericht in Newyorkse horeca etablissementen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Het typische gedrag van veel rokers, ik mag binnen niet meer dus ga ik wel aan de voordeur staan, heeft er inderdaad toe geleid dat er nu rookvrije zones zijn rond de ingangen van de gebouwen.
Voor de rest is er weinig veranderd sedert 2012
Voor de rest is er weinig veranderd sedert 2012
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- miccie
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Bij veel gebouwen is idd een zone bij de ingang waar niet gerookt mag worden. Dat is meestal 6 meter (20 ft). Of het staat met een gekleurde lijn op de grond aangegeven.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
Ook in andere staten is dit het geval hoor. Niet specifiek voor NY.
Gewoon niet roken waar het niet mag en waar je geen andere mensen tot last bent. Ik heb nog nooit commentaar gehad op mijn roken in ieder geval.
Dankjwel voor jullie reacties!
-
mvanraaij
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Inderdaad ik denk dat ze niet zo streng zijn als in Engeland maar je aan de regels houden kan nooit kwaad 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht