Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Per 1 januari prijsstijging bij Hertz & dochters .

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
bedeve
Amerika-expert

Per 1 januari prijsstijging bij Hertz & dochters .

Bericht door bedeve »

Aandeel Hertz stijgt na aankondiging prijsverhoging

NEW YORK – De waarde van het aandeel Hertz aan de New York Stock Exchange (NYSE) heeft een sprong van zes procent gemaakt, nadat de autoverhuurder aankondigde in de Verenigde Staten de huurprijs van auto's per 1 januari te verhogen. Het gaat om de verhuurprijzen van de merken: Hertz, Dollar, en Thrifty. Investeerders waren blij met het nieuws en gaven het aandeel een zet omhoog.
Het afgelopen jaar was de waarde van het aandeel Hertz 21 procent gedaald. Hertz neemt de maatregel omdat de restwaarde van de huurauto's minder is geworden, waardoor er meer moest worden afgeschreven op de vloot.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Per 1 januari prijsstijging bij Hertz & dochters .

Bericht door RiverCola »

Klinkt als een zeer verstandige beslissing van de aandelenhandelaren, om daar zo enthousiast op te reageren :roll:
avsboz
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door avsboz »

Hertz heeft in januari vaak een 'sale'. Die zal dit jaar wel cigaar uit eigen doos zijn. Het viel me overigens op dat Hertz (nog) niet in het lijstje staat bij usareisen.de. Overigens heb ik onlangs voor het derde jaar toch weer een goede deal bij hertz vastgelegd (combinatie ANWB en Club Gold lidmaatschap).
Grt,
Andries

2012-2014-2015-2016-2018 USA Blogs: http://avsboz.wordpress.com/
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

hier alvast de voorwaarden van die sale:

https://www.hertz.nl/rentacar/misc/simp ... e-TnCs.xml
Onze Winter Sale gaat op 2 januari 2015 van start en is voor iedereen toegankelijk, maar voor die tijd heeft u dus de keuze uit de auto's en de koopjes. De aanbiedingen zijn geldig op een huurperiode van 3 dagen of meer en de auto dient voor 31 maart 2015 opgehaald te worden
Afgelopen twee dagen was er voor gold members een pre sale maar vond het tegenvallen dit keer.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Wat voor aanbieding Andries? Misschien hebben anderen er nog iets aan...
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik kreeg als Gold Member ook de presale. De prijzen waren hoger dan vorige week voor dezelfde rental :shock:
avsboz
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door avsboz »

eddepet71 schreef:Wat voor aanbieding Andries? Misschien hebben anderen er nog iets aan...
Het was voor mij de combinatie van Standaard SUV, geen one-way fee, gratis extra bestuurder (Club Gold member) en ANWB korting (10%) die het complete plaatje compleet maakte. Ik wilde eigenlijk bij USA-Reisen boeken bij Alamo (bij Alamo Insiders is er geen gratis extra driver meer sinds kort). De 'kale' auto huur was daar een paar euro lager, maar voor extra driver kwam je uit op het premium pakket. Daar zit dan wel een extra tank brandstof bij, maar als je dat om zou rekenen, dan was hertz toch nog goedkoper. Zowel National via USA Reisen, als Alamo-brits berekenen een oneway fee tussen PHX-LAS. Hertz niet. Op zich geen spectaculaire prijs, maar wel net wat goedkoper dan wat ik via diverse brookers kon krijgen. Bovendien heb ik wel goede ervaring met hertz vwb het boeken, veranderen of service. Zonder de 10% korting zou ik waarschijnlijk voor een andere kiezen.

AWNB CDP code is 504224
Grt,
Andries

2012-2014-2015-2016-2018 USA Blogs: http://avsboz.wordpress.com/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer