Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Minneapolis - rockies - Yellowstone -Black hills - Minneapolis

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Gesloten
Oommar
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Minneapolis - rockies - Yellowstone -Black hills - Minneapolis

Bericht door Oommar »

Hallo,

In augustus 2015 ga ik samen met mijn man en 2 tienerkinderen (16 en 14) voor de tweede maal naar de USA. Ditmaal hebben we onze route zelf uitgestippeld en hotels ook zelf geboekt. Graag had ik van jullie wat leuke tips gehad ivm goede restaurants en zaken die we zeker moeten bezoeken (of juist niet...)
We verblijven eerst 5 nachten in New York om dan door te vliegen naar Minneapolis. De reden waarom we hierop vliegen, is het prijsvoordeel (en een rechtstreekse vlucht bij terugvliegen). Het scheelt ons 800€ om niet naar Denver te vliegen, maar naar Minneapolis. Enigste nadeel is dan wel dat we een héél lange autorit voor de boeg hebben, maar dit hebben we de vorige maal ook eens gehad. Voor ons is dit geen straf; rijden in de USA is zo rustgevend.
In Yellowstone zijn we de vorige maal 3 nachten geweest, maar toen hebben we de kans niet gehad om de Lamar Valley deftig te bezoeken. Iemand trouwens ervaring met de "cook out"?
Grand Teton zijn we toen doorgereden, op weg van Yellowstone naar Pinedale. Deze maal willen we vroeg vertrekken uit Jackson om er een mooie wandeling te maken om dan verder door te rijden naar Big Sky.

31/7 Brussel - New York
01/08 NY
02/08 NY
03/08 NY
04/08 NY
05/08 NY - Minneapolis (aankomst 10u30) met een heel lange rit naar Cozad (ongeveer 8u30 rijden zonder stops)
06/08 Cozad - Estes Park (is het de moeite om via Boulder de peak-to-peak te rijden, of is dit te ver om?)
07/08 Estes Park
08/08 Estes Park - Trail ridge Road - Craig
09/08 Craig - Jackson
10/8 Jackson - wandeling Grand Teton (welke is een aanrader?) - Big Sky
11/08 Big Sky
12/08 Big Sky
13/08 Yellowstone Old Faithfull
14/08 Yellowstone Roosevelt Lodge
15/08 Yellowstone - Beartooth Highway - Chief Joseph Highway - Cody
16/08 Cody - Devils Tower - Spearfish
17/08 Spearfish - Spearfish Canyon - Keystone
18/08 Keystone
19/08 Keystone - Wall (Badlands)
20/08 Wall - Minneapolis (7u30 rijden zonder stops)
21/08 Minneapolis
22/08 Minneapolis - laatavondvlucht naar Amsterdam

Ik lees graag jullie tips!

Dubbelpost dus deze gaat op slot.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer