Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Gift card American Eagle Outfitters

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Sienna
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Gift card American Eagle Outfitters

Bericht door Sienna »

Hallo,

Mijn man moet voor mijn dochter een kerstcadeautje kopen. Nu had ik vanmiddag het idee om een gift card te kopen bij 'American Eagle Outfitters'. Deze kan zij dan spenderen tijdens onze vakantie in juli 2015. De card zou normaal per mail verstuurd worden, maar nu heb ik volgende mail terug ontvangen:

"Carl,
To enhance security, your order was pulled for additional verification.
If you would like for us to attempt authorization, please make a copy, take a screenshot or scan the following information and send an email to customerservice@ae.com.
· A copy of your passport or driver’s license
· A copy of the billing statement from the card used on your order showing the last 4 digits of the account, as well as your name and billing address
If you are unable to send an email with the necessary information, you may send a fax to 1.724.779.7891. If you have any further questions please call 1-866-338-2389 (24 hours a day, 7 days a week) and we would be happy to assist you.
Have a great day!
Michael
American Eagle Outfitters
CustServ@AE.com"

Is dit de normale gang van zaken? Ik heb tot nog toe nog nooit een kopij van onze identiteitskaart moeten mailen als ik iets kocht of bestelde via internet.

Grt,
2022 Texas
2019 Zuid-Afrika
2019 Florida
2018 Hong Kong
2017 Rondje Denver
2015 Oost USA
2012 Z.W. USA
2010,2013 NYC
6foot6
Amerika-expert

Re: Gift card American Eagle Outfitters

Bericht door 6foot6 »

Misschien wordt dit de normale gang van zaken, althans bij hen.
Altijd nog beter dan een weigering zoals bij Walmart.
Een rekeningafschrift waarbij je de eerste 12 cijfers onleesbaar maakt kan geen kwaad en ook op je rijbewijs is niet veel te ontdekken.

Een kopie van een paspoort zou ik niet zonder ingrijpende bewerking verzenden.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer