Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Walmart giftcard
Walmart giftcard
Beste forummers,
Ik wil heel graag jullie hulp vragen, want ik kom er niet uit met de Walmart. We willen heel graag een Walmart giftcard cadeau doen aan familie in de VS. We hebben dit geprobeerd met een creditcard, debitcard, PayPal, maar steeds wordt de betaling en dus de bestelling geweigerd. We denken dat het er door komt, doordat we een Europese kaart gebruiken en een Nederlands adres proberen in te vullen. Ik heb de Walmart al gemaild, en kreeg een link. Zelfs als ik exact opvolg wat ze aangeven, krijg ik toch weer bericht dat het geweigerd wordt. Dat zou dan aan de creditcard liggen?! Het gekke is, dat deze bij de ToysRUs wel zonder problemen werkte. Ik weet het dus niet meer.. Heeft iemand hier ervaring mee, en hoe heb je dit opgelost? Of zijn er andere mogelijkheden?
Bedankt,
Bianca
Ik wil heel graag jullie hulp vragen, want ik kom er niet uit met de Walmart. We willen heel graag een Walmart giftcard cadeau doen aan familie in de VS. We hebben dit geprobeerd met een creditcard, debitcard, PayPal, maar steeds wordt de betaling en dus de bestelling geweigerd. We denken dat het er door komt, doordat we een Europese kaart gebruiken en een Nederlands adres proberen in te vullen. Ik heb de Walmart al gemaild, en kreeg een link. Zelfs als ik exact opvolg wat ze aangeven, krijg ik toch weer bericht dat het geweigerd wordt. Dat zou dan aan de creditcard liggen?! Het gekke is, dat deze bij de ToysRUs wel zonder problemen werkte. Ik weet het dus niet meer.. Heeft iemand hier ervaring mee, en hoe heb je dit opgelost? Of zijn er andere mogelijkheden?
Bedankt,
Bianca
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: Walmart giftcard
Bianca,
Van Walmart weet ik dat lastig is om met een NL credit card te betalen.
Heb dit jaar een poging gedaan om via walmart.com een TomTom o.i.d.
te bestellen en dat lukte me ook niet.
Advies hier gevraagd en bleek dat het tegenwoordig niet meer kan.
Heb toen besloten de handdoek in de ring te gooien :- )
Heb hier een USA map voor mijn eigen TomTom gekocht,
maar daar heb jij nu niks aan natuurlijk.
Er lopen wel een paar discussies over dit onderwerp hier op het forum.
succes met je strijd
Van Walmart weet ik dat lastig is om met een NL credit card te betalen.
Heb dit jaar een poging gedaan om via walmart.com een TomTom o.i.d.
te bestellen en dat lukte me ook niet.
Advies hier gevraagd en bleek dat het tegenwoordig niet meer kan.
Heb toen besloten de handdoek in de ring te gooien :- )
Heb hier een USA map voor mijn eigen TomTom gekocht,
maar daar heb jij nu niks aan natuurlijk.
Er lopen wel een paar discussies over dit onderwerp hier op het forum.
succes met je strijd
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Waarom geef je ze niet een Target kaart ?
Leukere winkel, betere spullen en over het algemeen ook gunstiger prijzen.
Wat hebben Ned.landers toch mat WalMart ?
(Weet overigens niet of Target de betaling wel accepteert.)
Leukere winkel, betere spullen en over het algemeen ook gunstiger prijzen.
Wat hebben Ned.landers toch mat WalMart ?
(Weet overigens niet of Target de betaling wel accepteert.)
Laatst gewijzigd door USInsider op 19 nov 2014, 01:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Color01
- Amerika-expert
Walmart kun je overal vinden, target niet.
Zou kunnen. Ik heb op meerdere plekken gewoond in de US en er was altijd wel een Target in de buurt.
Maar ik ken inderdaad het 'echte' zuiden niet en ook niet echt de oostkust.
P.S. Niet het hele voorgaande bericht herhalen - is zelfs tegen de forumregels.
Maar ik ken inderdaad het 'echte' zuiden niet en ook niet echt de oostkust.
P.S. Niet het hele voorgaande bericht herhalen - is zelfs tegen de forumregels.
-
dutchie_in_boston
- Amerika-expert
Geen advies, maar wilde even zeggen dat ik het helemaal met USInsider eens ben. Ik vind walmart vreselijke winkels. Hier in het noordoosten zijn genoeg targets, en anders online gebruiken? Wanneer een walmart keten geen zaken wil doen met jou, waarom blijven proberen je geld er uit te geven? Misschien een amazonkaart?
Misschien is die voor anderen ook interessantBitje schreef:.... en kreeg een link...
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
In Utah was het minstens 40 minuten rijden naar de dichtsbijzijnde Target en dat was een vreselijke winkel. In Texas is het nog verder rijden....al heb ik geruchten gehoord dat er een Target op zo'n 45 minuten gebouwd gaat worden. Ik zou dus absoluut niet blij zijn geweest met een Target giftcard, maar was elk jaar blij met de Walmart kaarten die we voor kerst kregen. Hier in Florida is het hoogstens 15 minuten rijden naar de Target, maar ik vind het geen prettige winkel. Het personeel is onvriendelijk, de winkel stinkt meestal, en ik word heel raar behandeld als ik er boodschappen doe. De dames achter de kassa vinden het heel vervelend als iemand een volle winkelwagen heeft, geen idee waarom, maar ze zijn dan echt heel negatief. Zo werd me een keer toegesnauwd dat ik zeker Mormoons was met zoveel kinderen
En een andere keer weigerde de kassa-dame m'n coupons te scannen omdat het er meer dan 3 waren. Toen ik vroeg of ze haar baas wilde roepen was ze dan toch zo vriendelijk om alle coupons (5 of 6) te scannen maar zei wel dat het niet de bedoeling was om zo veel boodschappen te doen en zoveel coupons te gebruiken. En toen m'n dochter kleding wilde passen kreeg ze een eye roll en een snort van de dame bij de paskamers over de kleding die ze had uitgekozen (was kleding voor een Girl Scout feestje, iedereen moest zo bizar mogelijk gekleed gaan met veel bling en bepaalde kleuren enz. Het was dus inderdaad een vreemde combinatie, maar jeminee, er lopen ook aardig wat tieners rond in de high school met zulke kleding.).
Er zijn trouwens ook prepaid Visa cards die je overal kan gebruiken. Heb ik een keer voor een vriendin gekocht die geld nodig had voor benzine en eten. Volgens mij kan je die ook online kopen, maar weet niet precies hoe of waar.
Er zijn trouwens ook prepaid Visa cards die je overal kan gebruiken. Heb ik een keer voor een vriendin gekocht die geld nodig had voor benzine en eten. Volgens mij kan je die ook online kopen, maar weet niet precies hoe of waar.
Deze (omslachtige) oplossing lijkt te werken: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 8&p=922236
Target versus Wal-Mart is voor mij Albert Heijn versus Dirk van den Broek. Beiden lijken enkel fervente voor- en tegenstanders te hebben
Target versus Wal-Mart is voor mij Albert Heijn versus Dirk van den Broek. Beiden lijken enkel fervente voor- en tegenstanders te hebben
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Klaarblijkelijk zijn de regionale verschillen groter dan ik me realiseerde.
Ik noemde K-Mart niet omdat daar weinig winkels van over zijn en die inderdaad smerig kunnen zijn - vooral de toiletten.
Althans in mijn ervaring.
Ik werd juits de keren dat ik bij een WalMart belandde nogal onbeleefd behandeld.
Plus controle bij de uitgang omdat iedereen een potentiele dief is uiteraard.
Ik heb met Target nooit echt issues gehad. Wel hebben ze een tijdje coupons wel ingenomen maar niet uitbetaald.
Dat was zg. een glitch. Toevallig zijn dergelijke glitches altijd in mijn nadeel !
Nog steeds moet ik enorm opletten bij Target dat een coupon wel van het totaal af gaat. Dat is minder leuk.
Probleem van gift cards etc. is de kosten en dat als de kaart niet meteen wordt gebruikt er meer van de value kan 'verdampen'.
Dat is er staat anders geregeld overigens.
Als ik om de hoek een WalMart had en op bijna een uur rijden een Target, zou ik ook naar de WalMart gaan denk ik.
Ik noemde K-Mart niet omdat daar weinig winkels van over zijn en die inderdaad smerig kunnen zijn - vooral de toiletten.
Althans in mijn ervaring.
Ik werd juits de keren dat ik bij een WalMart belandde nogal onbeleefd behandeld.
Plus controle bij de uitgang omdat iedereen een potentiele dief is uiteraard.
Ik heb met Target nooit echt issues gehad. Wel hebben ze een tijdje coupons wel ingenomen maar niet uitbetaald.
Dat was zg. een glitch. Toevallig zijn dergelijke glitches altijd in mijn nadeel !
Nog steeds moet ik enorm opletten bij Target dat een coupon wel van het totaal af gaat. Dat is minder leuk.
Probleem van gift cards etc. is de kosten en dat als de kaart niet meteen wordt gebruikt er meer van de value kan 'verdampen'.
Dat is er staat anders geregeld overigens.
Als ik om de hoek een WalMart had en op bijna een uur rijden een Target, zou ik ook naar de WalMart gaan denk ik.
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Er zijn al menig discussies gevoerd over Walmart, en ik weet dat ze niet zo'n goede werkgever zijn,
maar ohhh als ik wordt begroet door de greeter, voel,ik me alweer thuis :- )
Heerlijk om alles in een grote winkel te kunnen vinden, en wat ik mijn vrouw vaak als
excuus hoor zeggen als ze weer eens iets heeft gekocht...."het kost geen drol hier..."
Ik denk dat wij Nederlandse vakantieganger het nu eenmaal leuk vinden om door buitenlandse
winkelketens te slenteren.
Of dat nu Walmart, Target, of Carrefour is....als het maar groot is.
Maar volgens mij dwalen we weer af van de topic :mrgreen:
maar ohhh als ik wordt begroet door de greeter, voel,ik me alweer thuis :- )
Heerlijk om alles in een grote winkel te kunnen vinden, en wat ik mijn vrouw vaak als
excuus hoor zeggen als ze weer eens iets heeft gekocht...."het kost geen drol hier..."
Ik denk dat wij Nederlandse vakantieganger het nu eenmaal leuk vinden om door buitenlandse
winkelketens te slenteren.
Of dat nu Walmart, Target, of Carrefour is....als het maar groot is.
Maar volgens mij dwalen we weer af van de topic :mrgreen:
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
-
Gast
Natuurlijk is een grote winkel in het buitenland iets om in te gaan en doorheen te lopen.
Inderdaad bv. de grote supermarts in Frankrijk. Ik heb nog twee kommetjes ,iets van 35 jaar geleden daar gekocht.
Als ik met familie op vakantie ging was mijn grootste smart altijd dat de leden daarvan allemaal de natuur in wilden, en ik vond 'foreign' winkels en winkelcentra juist zo leuk !
OK nu terug naar de topic.
Inderdaad bv. de grote supermarts in Frankrijk. Ik heb nog twee kommetjes ,iets van 35 jaar geleden daar gekocht.
Als ik met familie op vakantie ging was mijn grootste smart altijd dat de leden daarvan allemaal de natuur in wilden, en ik vond 'foreign' winkels en winkelcentra juist zo leuk !
OK nu terug naar de topic.
6foot6: hier is de link: http://help.walmart.com/app/answers/det ... ~K~zj~PP8D
Het was geenszins de bedoeling om een discussie over wel/niet Walmart te openen, eigenlijk was de reden dat ze overal te vinden zijn, en dat de ontvanger kan kiezen of hij er eten, kleding of een cadeau voor koopt in een winkel met een uitgebreid assortiment. Dat leek me voor de ontvanger het gemakkelijkst. Ondertussen ook al andere grote ketens geprobeerd, maar ze willen mijn creditcard alsmaar niet. Alleen Amazon nog niet geprobeerd, daar had ik nog niet eens aan gedacht.
Bedankt mensen voor de reacties.
Het was geenszins de bedoeling om een discussie over wel/niet Walmart te openen, eigenlijk was de reden dat ze overal te vinden zijn, en dat de ontvanger kan kiezen of hij er eten, kleding of een cadeau voor koopt in een winkel met een uitgebreid assortiment. Dat leek me voor de ontvanger het gemakkelijkst. Ondertussen ook al andere grote ketens geprobeerd, maar ze willen mijn creditcard alsmaar niet. Alleen Amazon nog niet geprobeerd, daar had ik nog niet eens aan gedacht.
Bedankt mensen voor de reacties.
Mijn excuses Bitje ! Ik wilde een tip geven omtrent een andere winkelketen. Maar niet echt slim gedaan nu ik het nog eens lees.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 9025 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 6 Reacties