Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Goede outdoorshop omgeving Bryce/Torrey/Monument Valley/Page?
-
M&MgoesUSA
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Goede outdoorshop omgeving Bryce/Torrey/Monument Valley/Page?
Na een leuke en spannende hike te hebben gedaan vandaag (Observation Point) kwam ik tot de conclusie dat mijn wandelschoenen op zijn. Korte hikes gaat nog wel, maar we zijn van plan om nog wat grote hikes te doen. Nu zitten we in Bryce (vanmiddag aangekomen), weet iemand of er ergens in de buurt een outdoorwinkel zit die goede schoenen verkoopt? (type A/B of B). In Springdale zaten wel wat kleine outdoorwinkels, maar daar zaten naar mijn mening geen goede schoenen bij (teveel syntetisch).
We zitten nu in Bryce Canyon, vertrekken overmorgen naar Torrey, vervolgens Monument Valley, Page en Grand Canyon.
We zitten nu in Bryce Canyon, vertrekken overmorgen naar Torrey, vervolgens Monument Valley, Page en Grand Canyon.
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Goede outdoorshop omgeving Bryce/Torrey/Monument Valley/Page?
In Bryce in de Ruby's winkel hebben ze volgens mij wel goede wandelschoenen maar het is er heel duur.
Verder vrees ik dat er geen outdoor winkels op je route liggen.
Of je zou langs Moab of Page rijden?
Luc
Verder vrees ik dat er geen outdoor winkels op je route liggen.
Of je zou langs Moab of Page rijden?
Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
-
Laura&Edwin
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Inderdaad nergens op deze route. De dichstbijzijnde plek waar je kans maakt is Kanab. In Flagstaff zit een Rei. Daar zul je bijna zeker slagen, maar is behoorlijk uit deze route. Mocht je tussen Torrey en Monument Valley in Moab uitkomen lukt het daar ook wel, maar dat maak ik uit je opsomming niet op...
In Page heb ik alleen een Walmart gevonden, maar ik verwacht niet dag je daar veel verder zult komen. Verwacht geen Europese schoenen, zoals meindl, lowa of hanwag. Die heb ik daar niet gezien (ook niet specifiek naar gezocht ook trouwens).
In Page heb ik alleen een Walmart gevonden, maar ik verwacht niet dag je daar veel verder zult komen. Verwacht geen Europese schoenen, zoals meindl, lowa of hanwag. Die heb ik daar niet gezien (ook niet specifiek naar gezocht ook trouwens).
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Misschien kan je ergens online schoenen bestellen en die bij een volgende hotel laten afleveren?
(vb http://www.sherpers.com/womens-outdoor- ... s/1941.htm)
Persoonlijk voel ik de schoenen liever eerst eens aan mijn voeten voor ik ze koop, maar ja, nood breekt wet denk ik dan.
Groetjes,
Ingrid
(vb http://www.sherpers.com/womens-outdoor- ... s/1941.htm)
Persoonlijk voel ik de schoenen liever eerst eens aan mijn voeten voor ik ze koop, maar ja, nood breekt wet denk ik dan.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
-
M&MgoesUSA
- Amerikafan
Dank voor jullie reacties, dat wordt dan lastig. Ik denk dat we dan maar via Flagstaff rijden naar Grand Canyon als het echt niet meer gaat. Online doe ik liever niet om de reden die jij ook opgeeft.
-
Frans H
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Kijk op Ebay of Amazon of je daar dezelfde schoenen die je nu hebt ( als deze goed bevallen zijn ) kunt krijgen en of deze met express verzending naar je hotel gezonden kunnen worden. Anders is een paar (goedkope) schoenen van de Wallmart voor even ook niet gek als je oude schoenen niet meer voldoen.
-
SeeQ
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ben persoonlijk wel gecharmeerd van Merrell, dit is een US brand en is verkrijgbaar bij REI maar hebben ook een online ship.. als is t natuurlijk altijd beter om ze te kunnen passen: https://www.merrell.com/US/en
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De General Store in de GC heeft ook hiking equipment (ook te huur). Maar wellicht handiger om om te rijden via Flagstaff. En dan weer terug voor de Desert view Drive.
Marianne
Marianne
-
M&MgoesUSA
- Amerikafan
Vandaag in flagstaff nieuwe schoenen gescoord, erg tevreden mee tot nu toe! Merk is Vasque, mij onbekend merk, maar zijn stevige schoenen en sluiten goed aan bij mijn Europese voeten! Helaas niks aan de verkoper gehad maar heb in het verleden in zo' n zaak gewerkt dus kon mezelf wel helpen.
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Vasque is bij ons inderdaad onbekend maar toevallig heb ook ik dit jaar Vasque wandelschoenen gekocht in Utah.
Na meerdere merken en modellen gepast te hebben was mijn eerste reactie toen ik de Vasque aantrok "fits like a glove!".
Ondertussen in Amerika en in Europa al vele kilometers mee gestapt en ze zitten nog steeds als gegoten.
Luc
Na meerdere merken en modellen gepast te hebben was mijn eerste reactie toen ik de Vasque aantrok "fits like a glove!".
Ondertussen in Amerika en in Europa al vele kilometers mee gestapt en ze zitten nog steeds als gegoten.
Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 4451 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-