Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hulp gevraagd bij vlucht naar Phoenix

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
dianajong
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Hulp gevraagd bij vlucht naar Phoenix

Bericht door dianajong »

Hallo,

Het leek mij handig om onze reis te starten in Phoenix om van uit daar naar de GC te gaan
Nu zoek ik naar vliegtickets voor Phoenix maar kom op hele dure prijzen uit ( sept 2015)
Ik denk er dus over om een ticket naar een "groot "vliegveld te nemen en dan een binnenlandse vlucht naar Phoenix
Heeft iemand ervaringen of tips naar welke stad ik zou moeten vliegen voor de gunstigste overstap
alvast bedankt
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Hulp gevraagd bij vlucht naar Phoenix

Bericht door Hinko »

Je kunt ook met British Airways. Deze vliegt rechtstreeks vanaf Londen naar Phoenix.

Voor de rest maakt het allemaal weinig uit. De maatschappijen hebben verschillende hubs in de VS. De tijden die ze aanbieden voor overstap is vaak voldoende.

Zoek gewoon bij de diverse site op "AMS-PHX" of waar je ook vertrekt en je krijgt genoeg alternatieven.
Voordeel ook dat het 1 boeking betreft dan. dan is handig al je bijvoorbeeld je vlucht mist.
Boek je 2 vluchten dan heb je wel een probleem als je je eventuele overstap niet haalt. Bij 1 boeking moet de maatschappij zorgen dat je op je eindbestemming komt.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Met een losse binnenlandse vlucht loop je ook het risico dat je moet bijbetalen voor je bagage. Waarvandaan vlieg je terug? Gebruik je wel de multicity-optie? Twee enkeltjes is veel duurder.
Op zich leuk om te beginnen in Phoenix. Ik eindigde er in 2011 (ook september) na een bezoek aan de GC en een stop in Sedona. Je kunt ook eens kijken hoe de prijzen zijn als je de route omdraait.
Wat is duur, wat heb je nu gevonden?

Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 12 nov 2014, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
dianajong
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door dianajong »

Hoi,
Ik heb gezocht op Momondo, Skyscanner, Expedia, WTC, British Airways en voor een enkele reis kom ik of op een prijs van rond de 500 maar met een hele lange reis of op een prijs van rond de 2000 pp
Nu wist ik niet van de multicity optie dus ga daar nu naar kijken en zie dat dit heeeel veeel scheelt

Bedankt voor deze tip :D
Luc1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 90

Bericht door Luc1 »

Kijk eens bij United via Washington of via Chicago. Al meerdere keren gedaan. Binnenlandse vlucht is dan wel een goeie 4 u vanuit Washington en een goeie 3 u indien vanuit Chicago.

Wat ik ook al een paar keer gedaan heb : via Frankfurt en Denver met Lufthansa. Vlucht van Denver naar Phoenix is dan wel United.
Dan heb je 1 lange vlucht en 2 korte vluchten.

BA is meestal de duurste optie naar Phx.

Luc
sinds 1989 : +/- 50 businesstrips naar Phoenix, +/- 25 businesstrips naar Houston, 1 rondreis Canadese Rockies, 4 rondreizen SouthWest, 1 rondreis US Rockies, 1 verblijf Orlando, plus nog enkele businesstrips (Washington, Minneapolis, LA, New Orleans)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer