Allereerst dank voor de geweldige reis afgelopen jaar. Wat heb ik hier een hoop info kunnen vinden! We hebben in September 3 weken gereden van LA - Joshua Tree - Grand Canyon - Page - Bryce Canyon - Zion NP - Las Vegas- Death Valley - Mammoth lakes - Yosemite - San Fransisco - Santa Maria - LA. Op het eerste gezicht lijkt het een drukke route, maar wat hebben wij relaxt gereisd, genoten en gewandeld. We hadden nooit verwacht dat we het wandelen zo leuk zouden vinden. Als toetje op de taart had ik mijn vriendin in de helikopter boven de Grand Canyon ten huwelijk gevraagd, en ze zei ja!
Nu willen we natuurlijk ook op huwelijksreis. En tijdens het maken van de vakantie film en fotoboek begint het toch allemaal weer te kriebelen. Denk dat het Amerika virus is

We willen graag eens naar het Yellowstone park, het schijnt hier zo geweldig te zijn, echter paste dit niet in onze vorige reis. Daarom een goed excuus om weer terug te gaan...
Nu heb ik her en der al wat gelezen maar moet me er toch wat verder in verdiepen... We willen de reis weer in september maken, 2 weken, van 14 t/m 28 september. Gewoon met huurauto in vooraf geplande hotels/ motels. We zijn meer van het wandelen en de natuur dan van het bezoeken van steden.
Voor nu kom ik op het volgende rondje:
Dag 1 Amsterdam - Denver
Dag 2 Denver - Rocky Mountain
Dag 3 Rocky Mountain
Dag 4 Rocky Mountain - Moab
Dag 5 Moab
Dag 6 Moab - Grand Teton National Park
Dag 7 Grand Teton National Park
Dag 8 Grand Teton National Park - Yellowstone
Dag 9 Yellowstone
Dag 10 Yellowstone
Dag 11 Yellowstone
Dag 12 Yellowstone - Buffalo
Dag 13 Buffalo - Hot Springs
Dag 14 Hot springs - Denver
Dag 15 Denver - Amsterdam
We staan voor alles open, wel staat de reisduur en datum zo goed als vast. Yellowstone mag er zeker niet uit. Wat moeten we veranderen/ wijzigen/ toevoegen om weer onze relaxte, indrukwekkende reis compleet te maken.