Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

amerika daar wil ik heen

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
mikerouw
Amerika-ontdekker

amerika daar wil ik heen

Bericht door mikerouw »

hoi
Ik ben Mike Rouw 14 jaar(bijna 14 dan 7 december word ik 14)
Vanaf mijn 5de wou ik al naar amerika toe het is er nog steeds niet van gekomen mijn vader en moeder willen er niet heen daar baal ik echt van.
Ik wil graag zoveel mogelijk foto's over amerika hebben ik spaar er gewoon foto's van op de computer iederen verklaart me als gek maar als ze eens wisten hoe gek ik ben op Amerika dan praten ze wel anders.
Ik ben van plan als ik iets ouder ben om dan samen met wat kameraden naar amerika te gaan op vakantie dat zou echt vet zijn.

ik hou gewoon van het land de staten woestijn dan weer steden parken etc

en vooral de vrachtwagens computers enz

groetjes
Mike Rouw :D
real countryboy;)
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Zijn computer in Amerika anders dan die in Europa?

De vrachtwagens kan ik overigens helemaal inkomen (zie avatar)!
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
mikerouw
Amerika-ontdekker

Bericht door mikerouw »

aha dus jij bent ook lid van truckstar net als mij:P
jij kunt echt vet goed tekenen man.

maar dat is een ander onderwerp.
real countryboy;)
judith
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door judith »

Hahaa elke trucker is volgens mij lid van truckstar,hier in de familie ook truckers hoor :P
Maar ik begrijp je gevoel over amerika,ik ben er nog niet geweest net als jij,maar ben nu al gek op het land,bij wijze van spreken :wink:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Welkom, Mike!
En ach, laat ze maar lachen, verzamel jij ondertussen maar lekker alle info die je kan vinden over je favoriete land! De ene verzamelt artikels over zijn favoriete zanger(es) of filmster, en jij over Amerika.
Tracht ondertussen goed je best te doen op school, want je zal misschien al wel weten dat, hoe hoger je diploma, hoe meer kans je hebt om in Amerika binnen te geraken. En spaar er maar lekker op los, dan ga jij over een aantal jaren tesamen met je vrienden een geweldige reis kunnen gaan maken, eentje die je van je leven niet meer zal vergeten!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Magnolia87
Amerikakenner

Bericht door Magnolia87 »

Hoi Mike!

Welkom op dit forum! Jammer dat je ouders niet naar Amerika op vakantie willen, het is echt een fantastisch land! Ik raad je aan om blogs te lezen van mensen die (tijdelijk) in de VS wonen. Bij het forum 'emigratie' staat bovenaan een topic met daarin heel veel links naar zulke sites! Erg leuk om te lezen!

Ik zou zeggen: sparen, sparen, sparen, en wie weet kun je dan over een aantal jaren met je vrienden op vakantie naar de VS! Succes ermee!

Groetjes, Larissa
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: amerika daar wil ik heen

Bericht door markro »

mikerouw schreef:Ik wil graag zoveel mogelijk foto's over amerika hebben ik spaar er gewoon foto's van op de computer iederen verklaart me als gek maar als ze eens wisten hoe gek ik ben op Amerika dan praten ze wel anders.
Hoi Mike,

Welkom op dit gezellige forum, waar je allemaal mensen treft, die ook bezeten zijn van Amerika. :wink:
Op deze pagina van de AllesAmerikawebsite vind je fotoboeken van een paar forumleden.
Wat betreft mijn foto's (markro's fotoboek), die je leuk of interessant vindt, mag je wat mij betreft allemaal op je harde schijf downloaden. Er is ook een map met een aantal "Trucks".
Succes.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fuzzy »

Hi Mike, welkom op de Forum!! :D Als je over Amerika iets wilt weten kan je veel lezen op deze Forum of kijk je op:

http://amerika.startkabel.nl/

Fuz
Greetings from Mister Fuzzy

http://www.eecoboogiewoogie.com
mikerouw
Amerika-ontdekker

Bericht door mikerouw »

bedankt jongens voor jullie reactie:)
ik zie dat dit een goede en vriendelijke groep mensen zijn :D

btw weten jullie nog helemooie sites over foto's van amerika ??
vooral texas en utah enz
wie woont er va njullie in amerika dan?

groetjes mike :D
real countryboy;)
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Kijk eens op http://www.terragalleria.com/index.html Mike, daar vind je echt hele mooie foto's. Zelf hebben we ook veel USA-foto's op onze site staan, vooral Utah is goed vertegenwoordigd (http://www.case23.com).

Groeten,
Henriëtte
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

mikerouw schreef: wie woont er va njullie in amerika dan?

Een hele groep mensen van deze forum wonen in Amerika ....ik woon in de staat Virginia..op een paar minuten rijden van North Carolina.
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Welkom Mike! Is het geen idee om een jaar high school in Amerika te gaan doen?
markro
Moderator
Contacteer:

Bericht door markro »

mikerouw schreef:btw weten jullie nog helemooie sites over foto's van amerika ??
Op dit reisverslag van mij, vind je in de linker kolom een aantal links naar "Fotowebsites".
Marco.

mikerouw
Amerika-ontdekker

Bericht door mikerouw »

Aïda schreef:Welkom Mike! Is het geen idee om een jaar high school in Amerika te gaan doen?
whoo dat lijkt me echt vet.
alleen ik zou ik het wel willen maar liefst met kameraad of een goede vriendin. :D
real countryboy;)
mikerouw
Amerika-ontdekker

Bericht door mikerouw »

Henriëtte schreef:
Kijk eens op http://www.terragalleria.com/index.html Mike, daar vind je echt hele mooie foto's. Zelf hebben we ook veel USA-foto's op onze site staan, vooral Utah is goed vertegenwoordigd (http://www.case23.com).

Groeten,
Henriëtte
ik wil graag die wallpapers donwloaden maar helaas moet ik er een acount op hebben hebben jullie een idee waar ik dat kan doen?
real countryboy;)
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

mikerouw
Amerika-ontdekker

Bericht door mikerouw »

vet bedankt :D
er staan echt mooie wallpapers bij.
real countryboy;)
markro
Moderator
Contacteer:

Bericht door markro »

Mike, misschien is Webshots ook wel een leuk programma voor jou.
Webshots is een programma voor een on-line fotoboek, waar men een gratis of een betaald account kan aanmaken en foto’s kan uploaden, zodat die over de hele wereld bekeken kunnen worden.
Het gratis account is voor jou voldoende. Het kost je echt niets.
Bij het gratis account kan je al een paar hele leuke dingen doen, zoals foto’s uploaden in een eigen fotoboek, maar ook kan je dagelijks 5 foto’s downloaden op je eigen harde schijf van de computer.
Er is een hele grote keuze aan mooie foto’s. Foto’s van over de gehele wereld, maar ook uitzonderlijk veel van de USA. Als je er dagelijks 5 download heb je binnen de kortste keren een groot archief met de mooiste foto’s.
Kijk maar eens hier.
Deze door jou gedownloade foto’s kan je als wallpaper op je computer installeren, maar je kan ook een screensaver er van maken, waarbij je als het ware een diashow van de gedownloade foto’s continue op je beeldscherm hebt.
De tijden dat de foto’s moeten wisselen kan je instellen, ook kan je op jouw desktop een kalender er bij op plaatsen.
De gratis versie heb ik jaren naar volle tevredenheid gebruikt. Echt een leuk programma.
Marco.

mikerouw
Amerika-ontdekker

Bericht door mikerouw »

IK heb er ok gekeken en het is wel iets voor mij.
Ik denk dat ik er ook een ga aanmaken.
bedankt voor jullie hulp :D

ik wil wel is weten hoe gewone amerikaanse gezinnen leven:)
real countryboy;)
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

mikerouw schreef:ik wil wel is weten hoe gewone amerikaanse gezinnen leven:)
Kijk eens op het emigratie deel van dit forum, daar staat een Sticky met Bloggers in Amerika.
Of dat 'gewone' Amerikanen zijn, dat betwijfel ik, want er zitten een aantal forumleden tussen. :lol:
Het gaat dus over Vlamingen/Nederlanders die -al dan niet tijdelijk- in Amerika wonen. Onderaan in de lijst kan je trouwens ook nog heel wat studenten vinden die een jaartje (of langer) in Amerika studeren. Misschien ook nog wat voor jou?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer