Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Verschillende verblijven

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Suuserd
Amerika-newbie

Verschillende verblijven

Bericht door Suuserd »

Hoi hoi
We gaan in augustus 23 dagen naar west amerika.
Nu hebben we alleen maar hotels/motels in de planning, maar ik zou ook wel eens wat anders willen ervaren.
Heeft er iemand ervaring met een verblijf in een luxe tent?
In welke plaats? En waar heb je hem geboekt?
Is het de moeite waard of is het niks aparts?

Misschien iemand nog andere ideeën voor een leuk verblijf?
Graag hoor ik van jullie!
EvelienK.
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Verschillende verblijven

Bericht door EvelienK. »

Er zijn ook altijd leuke B&B's te vinden in Amerika. Dit is wat persoonlijker dan een hotel/motel...
1998: West-Amerika
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
Petticoat
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door Petticoat »

Wij vinden overnachten in cabins ook altijd erg leuk. Misschien kun je je route plaatsen, dan krijg je wat meer tips op maat.
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Dat laatste inderdaad. Wij hebben ooit in zowel Prescott als Springdale (Zion NP) in hele leuke B&B's geslapen. In Moab een keer in een cabin op een camping en in Yosemite in een tent in de valley. Verder ook weleens in wat bijzondere (kleinschalige) hotelletjes. Ik hou erg van die afwisseling. Afgelopen vakantie in het zuidoosten ook veel gebruik gemaakt van Airbnb (slapen bij locals) en VRBO (een vakantiehuis huren direct van de eigenaar). Ook erg goede ervaringen mee.

Als je je route plaatst krijg je tips op maat!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wat bedoel je precies met luxe tenten? In Yosemite heb je de tenten in Curry Village - als je naar Yosemite gaat zou ik zo snel mogelijk boeken daar - maar echt luxe zijn die niet (hoewel een tent met een gewoon bed natuurlijk al wel redelijk luxe is). Bij Bryce (Ruby's Campground) heb je tipi's, maar daarvoor moet je wel je eigen beddengoed meenemen. Je zou eens kunnen zoeken op yurts; ik weet dat je bij Mexican Hat yurts hebt, en bij Big Sur, maar wellicht zijn er meer te vinden.
Het is inderdaad handig om even je route te plaatsen. Ik heb naar je routetopic gekeken, maar daar heb je niet meer gereageerd. ben benieuwd wat het geworden is!

Marianne
Masja
Amerika-ontdekker

Bericht door Masja »

Wij hebben in een Yurt gelapen afgelopen zomer, in Monument Valley.
helemaal fantastisch! Het dak van deze luxe tent is van glas zodat je uit je tent de sterren kunt bewonderen.
Ik vond het hier echt betoverend mooi... Ik heb de tent geboekt bij de San Juan Inn. Kosten waren 124 Dollar per nacht.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Mag ik eens vragen of er iets bij zat? Of was het alleen tent met dakraam? Ik vind $124 namelijk best prijzig voor een tent. Natuurlijk zal het wel wat hebben,maar normaal gesproken staat dat toch niet in verhouding met het slapen in een hotel of b&b.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

De yurts bij de San Juan Inn - die ik ook bedoelde - zijn geen simpele tenten. Zie hier voor meer informatie.
Voor de yurts bij Big Sur zie hier.
Glamping, geen camping!

Marianne
Josje99
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Josje99 »

Dat is echt glamping!! :thumbup:
Ziet er heel mooi uit.
Friezin
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Friezin »

Wij hebben ook in een Yurt gelogeerd net buiten Yosemite op Yosemite lakes resort (aan de 120, 5 km vanaf de ingang). Als je met 2 bent is het goed te doen, wij waren met 2 volwassenen en 2 pubers. De pubers moesten op een uitklapsofabed en dat was denk ik maximaal 120 breed en erg lang was het ook niet, dus dat was geen succes. De badkamer was ruim en netjes, ook was er een compleet uitgeruste keuken en een bbq op het terras, leuk als je ter afwisseling eens zelf wilt koken, neem dan echter wel zelf proviand mee, want in de wijde omgeving is niks te krijgen, er is alleen een soort kampwinkeltje bij de ingang, maar die gaat om 6 uur al dicht.
Verder hebben wij bij Bed & Breakfast Grand Living in Williams gelogeerd, dat was geweldig. Wel aan de prijs, maar wat een luxe en verwennerij, het huis is net een museum om te zien en de eigenaren zijn heel aardig en heel bereisd. Je mag zelf zeggen wat je voor je ontbijt wil, dat is heel uitgebreid en erg lekker (even een snufje sambal door je gebakken ei, eigenaresse is Filipijnse).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer