Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
route 2015 Seattle - Las Vegas
-
Hellen.v.E
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
route 2015 Seattle - Las Vegas
Hallo Allemaal,
Ik heb net al vanalles gelezen en ben best wel geschrokken want waarschijnlijk heb ik een beetje pech met mijn route ivm met het weer !!!
Ik hoop dan ook dat jullie mij een beetje kunnen helpen want ik heb de vlucht al geboekt !!!
we gaan van 14 mei t/m 29 mei
dag 1 ; Seattle
dag 2 + 3 : Olympic Np
dag 4 : Mount Rainier
dag 5 : Spokane
dag 6 + 7 : Glacier Np ( We slapen in whitefish en gaan dus via de West-Entrance het park in en hier heb ik echt hulp nodig )
dag 8 + 9 : Yellowstone ( overnachten in de old faithfull lodge )
dag 10 : Teton NP
dag 11 : Salt lake city
dag 12 + 13 : Zion Np
dag 14 + 15 : Las Vegas
dag 16 : naar huis
Hopelijk hebben jullie wat tips voor mij zodat ik evt nog wat kan omgooien !!
Alvast Bedankt!!
Ik heb net al vanalles gelezen en ben best wel geschrokken want waarschijnlijk heb ik een beetje pech met mijn route ivm met het weer !!!
Ik hoop dan ook dat jullie mij een beetje kunnen helpen want ik heb de vlucht al geboekt !!!
we gaan van 14 mei t/m 29 mei
dag 1 ; Seattle
dag 2 + 3 : Olympic Np
dag 4 : Mount Rainier
dag 5 : Spokane
dag 6 + 7 : Glacier Np ( We slapen in whitefish en gaan dus via de West-Entrance het park in en hier heb ik echt hulp nodig )
dag 8 + 9 : Yellowstone ( overnachten in de old faithfull lodge )
dag 10 : Teton NP
dag 11 : Salt lake city
dag 12 + 13 : Zion Np
dag 14 + 15 : Las Vegas
dag 16 : naar huis
Hopelijk hebben jullie wat tips voor mij zodat ik evt nog wat kan omgooien !!
Alvast Bedankt!!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: route 2015 Seattle - Las Vegas
Hallo, welkom op het forum!
Ja, mei is wel vroeg voor wat jij van plan bent. Zeker voor Glacier is het erg vroeg, de going to the sun road zal nog niet open zijn. Kijk eens op de NPS-site (http://www.nps.gov/glac) wat de mogelijkheden zijn.
Zelfs als je wel iets zou kunnen doen in Glacier is het denk ik toch verstandig om het over te slaan. Je kunt je tijd beter in Yellowstone gebruiken. Je hebt daar nu maar 1 dag, en dat is echt heel erg weinig. Ik zou zeker 3 of 4 overnachtingen voor Yellowstone uittrekken. Kijk ook hier eens op de nps-site wat de mogelijkheden zijn in mei.
Mocht het weer te slecht zijn rij dan eerder naar het zuiden. Je kunt via Capitol Reef en Bryce naar Zion rijden, of ga naar Moab. Een andere mogelijkheid is om vanuit Seattle naar het zuiden te rijden en via Yosemite en Death valley mnaar Las vegas te gaan maar dann krijg je wel een heel andere route. Is dit de eerste keer in het westen?
Als ik het goed zie zt je het Memorial Day weekend in Zion. Dat is niet handig maar bijna niet te vermijden. Heb je al iets geboekt daar? Ik zou voor Springdale kiezen.
Schrijf ook je route eens op per dag, in de van-naar vorm, dat is voor ons duideljiker, maar ook voor je zelf. Je ziet dan beter wat rijdagen zijn en waar je een volle dag hebt.
Marianne
Ja, mei is wel vroeg voor wat jij van plan bent. Zeker voor Glacier is het erg vroeg, de going to the sun road zal nog niet open zijn. Kijk eens op de NPS-site (http://www.nps.gov/glac) wat de mogelijkheden zijn.
Zelfs als je wel iets zou kunnen doen in Glacier is het denk ik toch verstandig om het over te slaan. Je kunt je tijd beter in Yellowstone gebruiken. Je hebt daar nu maar 1 dag, en dat is echt heel erg weinig. Ik zou zeker 3 of 4 overnachtingen voor Yellowstone uittrekken. Kijk ook hier eens op de nps-site wat de mogelijkheden zijn in mei.
Mocht het weer te slecht zijn rij dan eerder naar het zuiden. Je kunt via Capitol Reef en Bryce naar Zion rijden, of ga naar Moab. Een andere mogelijkheid is om vanuit Seattle naar het zuiden te rijden en via Yosemite en Death valley mnaar Las vegas te gaan maar dann krijg je wel een heel andere route. Is dit de eerste keer in het westen?
Als ik het goed zie zt je het Memorial Day weekend in Zion. Dat is niet handig maar bijna niet te vermijden. Heb je al iets geboekt daar? Ik zou voor Springdale kiezen.
Schrijf ook je route eens op per dag, in de van-naar vorm, dat is voor ons duideljiker, maar ook voor je zelf. Je ziet dan beter wat rijdagen zijn en waar je een volle dag hebt.
Marianne
-
Hellen.v.E
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik was inderdaad al aan het denken om glacier np te laten vervallen en evt extra tijd in yellowstone zou ik dan beter op verschilende locaties in het park moeten overnachten ?
wat zou dan de beste route zijn van mount rainier naar Yellowstone?
We hebben vorig jaar west amerika gedaan met o.a yosemite, death valley , bryce canyon en zion hebben we toen alleen het canyon overlook trail gelopen en ik wilde nu graag het park in !
ik heb nog niets geboekt bij zion maar wilde evt de Zion Mountain Ranch boeken die is aan oost ingang van het park, is Springdale beter ?
hier het aangepaste schema zodat het wat duidelijker is :
dag 1 : Amsterdam - Seattle
dag 2 : seattle - port Angeles - Forks - Lake Quinalt Lodge
dag 3 : Olympic NP
dag 4 : Olympic Np - Mount Rainier
dag 5 : Mount Rainier - Spokane
dag 6 : Spokane - Galcier NP
dag 7 : Glacier Np
Dag 8 : Glacier Np - Yellowstone
dag 9 : Yellowstone
dag 10: Yellowstone - Grand Teton
dag 11; Jackson - Salt lake city
dag 12: Salt lake city - Zion
dag 13: Zion
dag 14: Zion - Las Vegas
dag 15 : Las Vegas
dag 16 : las Vegas - Amsterdam
wat zou dan de beste route zijn van mount rainier naar Yellowstone?
We hebben vorig jaar west amerika gedaan met o.a yosemite, death valley , bryce canyon en zion hebben we toen alleen het canyon overlook trail gelopen en ik wilde nu graag het park in !
ik heb nog niets geboekt bij zion maar wilde evt de Zion Mountain Ranch boeken die is aan oost ingang van het park, is Springdale beter ?
hier het aangepaste schema zodat het wat duidelijker is :
dag 1 : Amsterdam - Seattle
dag 2 : seattle - port Angeles - Forks - Lake Quinalt Lodge
dag 3 : Olympic NP
dag 4 : Olympic Np - Mount Rainier
dag 5 : Mount Rainier - Spokane
dag 6 : Spokane - Galcier NP
dag 7 : Glacier Np
Dag 8 : Glacier Np - Yellowstone
dag 9 : Yellowstone
dag 10: Yellowstone - Grand Teton
dag 11; Jackson - Salt lake city
dag 12: Salt lake city - Zion
dag 13: Zion
dag 14: Zion - Las Vegas
dag 15 : Las Vegas
dag 16 : las Vegas - Amsterdam
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, ik zou echt iets in Springdale boeken. De Lodge in het park is ook mooi natuurlijk. Je zult anders alleen maar in de file staan. Vanuit Springdale kun je met de gratis shuttlebus naar het park, dan heb je dus geen parkeerproblemen. Als je ten oosten van Zion overnacht moet je aldoor door de tunnel rijden, en ook nog je auto zien kwijt te raken. Het ligt ook niet op de route als je van SLC komt. Reken op grote drukte dat weekend.
Wat de accommodatie in Yellowstone betreft: ik zou kijken wat er vrij is. Canyon ligt mooi centraal, Lake Hotel is ook prima. Voor de eerste nacht zou West Yellowstone of Gardiner, afhankelijk van je route, ook kunnen.
Marianne
Wat de accommodatie in Yellowstone betreft: ik zou kijken wat er vrij is. Canyon ligt mooi centraal, Lake Hotel is ook prima. Voor de eerste nacht zou West Yellowstone of Gardiner, afhankelijk van je route, ook kunnen.
Marianne
-
Hellen.v.E
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Alvast bedankt Marianne , ik ga zeker in springdale of in zion zelf zitten !
Ik wil dan toch Glacier np laten vervallen en heb een route uitgezocht van Mt Rainier naar Yellowstonemaar weet niet of ik dit ga redden ??
Mt Rainier - via white pass - Yakima - Pasco - Lewiston ( google maps 6 uur )
dag erna :
Lewistone - Kooskia - Lolo Pass - Missoula - Butte - Bozeman ( google maps 7 uur )
dag erna :
Yellowstone - lodge in park ( voor 2 nachten)
Hellen
Ik wil dan toch Glacier np laten vervallen en heb een route uitgezocht van Mt Rainier naar Yellowstonemaar weet niet of ik dit ga redden ??
Mt Rainier - via white pass - Yakima - Pasco - Lewiston ( google maps 6 uur )
dag erna :
Lewistone - Kooskia - Lolo Pass - Missoula - Butte - Bozeman ( google maps 7 uur )
dag erna :
Yellowstone - lodge in park ( voor 2 nachten)
Hellen
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Het lijkt me wel haalbaar.
Kies je bewust voor de route via Lolo Pass? Het betekent een omweg van 3 à 4 uur vergeleken met de snelste route via I-90. Met die laatste route zou je misschien een dag eerder in Yellowstone kunnen zijn.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Kies je bewust voor de route via Lolo Pass? Het betekent een omweg van 3 à 4 uur vergeleken met de snelste route via I-90. Met die laatste route zou je misschien een dag eerder in Yellowstone kunnen zijn.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
Hellen.v.E
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hoi Old faithfull,
Ik kies niet bewust voor die route maar ik dacht als ik dan toch een dag moet rijden dan maar een mooie route via lolo pass.
tevens wilde ik je nog iets vragen , ik heb gelezen dat jij via state route 20 in North Cascades Np bent gereden , zou deze goed te rijden zijn half mei ?
dan zou ik evt : Mount Vernon - state route 20 ( North Cascades ) - Mazama - Coeur D'alene en de volgende dag Coeur d'alene - Missoula - Butte - West yellowstone.
je hebt waarschijnlijk gelezen dat ik glacier np laat vervallen en nu moet ik dus een alternatieve route zoeken maar omdat de tickets al geboekt zijn kan ik niet heel veel veranderen
zodoende mijn veranderingen en het puzzelen met routes.
mvg Hellen
Ik kies niet bewust voor die route maar ik dacht als ik dan toch een dag moet rijden dan maar een mooie route via lolo pass.
tevens wilde ik je nog iets vragen , ik heb gelezen dat jij via state route 20 in North Cascades Np bent gereden , zou deze goed te rijden zijn half mei ?
dan zou ik evt : Mount Vernon - state route 20 ( North Cascades ) - Mazama - Coeur D'alene en de volgende dag Coeur d'alene - Missoula - Butte - West yellowstone.
je hebt waarschijnlijk gelezen dat ik glacier np laat vervallen en nu moet ik dus een alternatieve route zoeken maar omdat de tickets al geboekt zijn kan ik niet heel veel veranderen
zodoende mijn veranderingen en het puzzelen met routes.
mvg Hellen
- Inge
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou gewoon de snelste route nemen. Een mooie route is natuurlijk mooi meegenomen, maar in je route kan je best wat meer tijd voor de parken gebruiken.
Ik zou ook niet voor Lake Quinault kiezen, maar eerder voor Forks of Port Angeles. Dan zit je net iets beter voor de bezienswaardigheden van Olympic en scheelt je dubbel rijden. Het is ook nog wel erg ver om van Lake Quinault nog helemaal naar Mount Rainier te gaan en daar ook nog iets te willen zien.
Misschien heb je nog iets aan ons verslag van 2005. Wij hebben voor een groot deel de dezelfde route gedaan (maar dan met Glacier en na Vegas nog verder naar Denver).
Ik zou ook niet voor Lake Quinault kiezen, maar eerder voor Forks of Port Angeles. Dan zit je net iets beter voor de bezienswaardigheden van Olympic en scheelt je dubbel rijden. Het is ook nog wel erg ver om van Lake Quinault nog helemaal naar Mount Rainier te gaan en daar ook nog iets te willen zien.
Misschien heb je nog iets aan ons verslag van 2005. Wij hebben voor een groot deel de dezelfde route gedaan (maar dan met Glacier en na Vegas nog verder naar Denver).
Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb geen ervaring met mogelijke routes tussen Mt Rainier (waar overnacht je?) en Yellowstone, maar ik zou zelf voor de snelste route kiezen, je hebt immers nu maar weinig tijd voor Yellowstone. Een extra dag of middag zou niet verkeerd zijn. Wellicht ben je daar ook veel tijd kwijt met heen en weer rijden als er nog wegen afgesloten zijn. Je zult nog een extra dag hebben als je Glacier laat vallen? Waar ga je die gebruiken?
Zie voor Olympic en Mt Rainier ons 2006-verslag. En voor Yellowstone ons 2004- en 2008-verslag.
Marianne
Zie voor Olympic en Mt Rainier ons 2006-verslag. En voor Yellowstone ons 2004- en 2008-verslag.
Marianne
-
Hellen.v.E
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Dank je wel allemaal voor de goede adviezen en ik ga ook voor de snelste route want ik mis inderdaad wat tijd!!
ik stort me er weer in en laat de uiteindelijke route voorbij komen en hopelijk krijg ik dan nog van jullie op en aanmerkingen !!
mvg Hellen
ik stort me er weer in en laat de uiteindelijke route voorbij komen en hopelijk krijg ik dan nog van jullie op en aanmerkingen !!
mvg Hellen
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zou echt Glacier uit je route halen ten faveure van Yellowstone. Ik was vorig jaar midden Mei in Yellowstone en ondanks dat er op sommige plekken langs wegen en paden (vooral bij de grand canyon of yellowstone en langs de weg van Lake Lewis naar de Grand Tetons) was het en nog vrij rustig en erg mooi. Je kunt dat echt niet doen in één dag.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Is er bewust geen tijd voor zien voor Seattle in je schema?
Qua locatie voor Olympic NP is Forks het handigst en ook met de meeste keuze.
Mount Rainier lag er nog sneeuw in Juli op de hellingen in Juli, dus toch zeker controleren als naar de top rijden mogelijk is in mei. Wij deden Mount Ranier trouwens als een daguitstap vanuit Seattle, was eigenlijk niet op voorhand ingepland. Rond Seattle en ook op de interstate naar Spokane kan het zeer druk zijn en veel files.
Qua locatie voor Olympic NP is Forks het handigst en ook met de meeste keuze.
Mount Rainier lag er nog sneeuw in Juli op de hellingen in Juli, dus toch zeker controleren als naar de top rijden mogelijk is in mei. Wij deden Mount Ranier trouwens als een daguitstap vanuit Seattle, was eigenlijk niet op voorhand ingepland. Rond Seattle en ook op de interstate naar Spokane kan het zeer druk zijn en veel files.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Wij zijn afgelopen september van seattle naar san diego gereden.
Seattle verdiend zeker een dag. Boeing is echt heel tof om te doen en maar half uurtje rijden van seattle.
Zelfs wij konden begin september al niet meer over de going to the sun road. Hadden een dik pak sneeuw in glacier.
Wat ik hier bijna nooit iets over lees is de Kanarra Creek slot canyon. Hij ligt vanaf salt lake city richting Zion. Als je van de narrows houdt ga je dit ook super vinden.
Mocht je toch naar glacier willen en niet in spokane willen overnachten kan ik je de cowboy up Montana ranch adviseren in st regis. Iets verder rijden vanaf seattle maar de dag erna dus niet zover meer naar glacier. Geweldige accommodatie midden in de natuur maar 10 minuten van de snelweg.
Seattle verdiend zeker een dag. Boeing is echt heel tof om te doen en maar half uurtje rijden van seattle.
Zelfs wij konden begin september al niet meer over de going to the sun road. Hadden een dik pak sneeuw in glacier.
Wat ik hier bijna nooit iets over lees is de Kanarra Creek slot canyon. Hij ligt vanaf salt lake city richting Zion. Als je van de narrows houdt ga je dit ook super vinden.
Mocht je toch naar glacier willen en niet in spokane willen overnachten kan ik je de cowboy up Montana ranch adviseren in st regis. Iets verder rijden vanaf seattle maar de dag erna dus niet zover meer naar glacier. Geweldige accommodatie midden in de natuur maar 10 minuten van de snelweg.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leuke tip, die Kanarra Creek, die onthouden we!
Marianne
Marianne
-
Jessicat
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Wij hebben vorig jaar een reis gemaakt die begon in Seattle met de volgende route:
Amsterdam - Seattle
Seattle - Lake Quinault
Lake Quinault
Lake Quinault - Ashford (Mount Rainier NP)
Wij lieten een extra dag in Seattle weg omdat we er twee jaar daarvoor al geweest waren. Verder is de Lake Quinault Lodge geweldig. Het ligt echt prachtig in de natuur. Je kunt een wandeling vanaf de lodge doen of met de auto eerst ergens heen rijden. De ervaring van het Olympic NP (regenwoud) doe je hier prima op. Allemaal groen (mossen en enorme varens), watervallen en herten (elks).
Amsterdam - Seattle
Seattle - Lake Quinault
Lake Quinault
Lake Quinault - Ashford (Mount Rainier NP)
Wij lieten een extra dag in Seattle weg omdat we er twee jaar daarvoor al geweest waren. Verder is de Lake Quinault Lodge geweldig. Het ligt echt prachtig in de natuur. Je kunt een wandeling vanaf de lodge doen of met de auto eerst ergens heen rijden. De ervaring van het Olympic NP (regenwoud) doe je hier prima op. Allemaal groen (mossen en enorme varens), watervallen en herten (elks).
Oost-Canada '16
New York '15
Alaska & Yukon ‘15
Alaska & Canada ‘14 http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag267
VS '13 Seattle-Denver (verslag270)
VS '12 Atlanta-Boston
Canada & VS '11 West (verslag268)
New York '10
Canada '08
VS '05 West
New York '15
Alaska & Yukon ‘15
VS '12 Atlanta-Boston
New York '10
Canada '08
VS '05 West
-
Jessicat
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik heb even snel onze reisroute ingevoerd en een paar foto's van de eerste paar dagen... Kun je eventueel bekijken:
http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag270
http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag270
Oost-Canada '16
New York '15
Alaska & Yukon ‘15
VS '12 Atlanta-Boston
New York '10
Canada '08
VS '05 West
New York '15
Alaska & Yukon ‘15
VS '12 Atlanta-Boston
New York '10
Canada '08
VS '05 West
-
Hellen.v.E
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Na heel veel lezen op het forum en na jullie reacties heb ik de route inderdaad aangepast en heb nu deze route uitgestippeld.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden !
14/5 : Amsterdam - Seattle ( aankomst Seattle 11u)
15/5 : Seattle - Lake Quinalt
16/5 : Lake Quinalt - Port Angeles ( s'ochtend de Rainforest tour geboekt vanuit de Quinalt lodge)
17/5 : Port Angeles ( Ferry Port Townsend naar Coupeville) - Hwy 20 North Cascades NP - Twisp
18/5 : Twisp - Butte ( is inderdaad een lange rit maar de dag erna eerder in yellowstone)
19/5 ; Butte - Yellowstone ( binnen komen in north entrance en overnachting in west yellowstone) Voor yellowstone veel aan het reisverslag van paul gehad
20/5 ; Yellowstone
21/5 ; Yellowstone - Teton NP - Jackson
22/5 : Jackson - Salt Lake City
23/5 ; Salt Lake City - Capitol Reef - Torrey
24/5 ; Torrey - Zion ( mochten we tijd ervoor hebben wil ik zeker Kanarra Creek slot canyon meenemen, tip van Geschiere.)
25/5 ; Zion ( gekozen voor een lodge in het park)
26/5 ; Zion - Las Vegas
28/5 ; Las Vegas
29/5 ; Las Vegas - Amsterdam
Wil graag horen of jullie evt. nog op- of aanmerkingen hebben over de route,kan altijd leuke ideeën gebruiken !!
Ik heb ook nog een paar vraagjes:
- Moet ik de Ferry van Port Townsend - Coupeville van thuis uit al reserveren ??
- Heeft iemand ervaring met een avond tour in Zion, welke kunnen jullie anbevelen?
Hellen
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden !
14/5 : Amsterdam - Seattle ( aankomst Seattle 11u)
15/5 : Seattle - Lake Quinalt
16/5 : Lake Quinalt - Port Angeles ( s'ochtend de Rainforest tour geboekt vanuit de Quinalt lodge)
17/5 : Port Angeles ( Ferry Port Townsend naar Coupeville) - Hwy 20 North Cascades NP - Twisp
18/5 : Twisp - Butte ( is inderdaad een lange rit maar de dag erna eerder in yellowstone)
19/5 ; Butte - Yellowstone ( binnen komen in north entrance en overnachting in west yellowstone) Voor yellowstone veel aan het reisverslag van paul gehad
20/5 ; Yellowstone
21/5 ; Yellowstone - Teton NP - Jackson
22/5 : Jackson - Salt Lake City
23/5 ; Salt Lake City - Capitol Reef - Torrey
24/5 ; Torrey - Zion ( mochten we tijd ervoor hebben wil ik zeker Kanarra Creek slot canyon meenemen, tip van Geschiere.)
26/5 ; Zion - Las Vegas
28/5 ; Las Vegas
Wil graag horen of jullie evt. nog op- of aanmerkingen hebben over de route,kan altijd leuke ideeën gebruiken !!
Ik heb ook nog een paar vraagjes:
- Moet ik de Ferry van Port Townsend - Coupeville van thuis uit al reserveren ??
- Heeft iemand ervaring met een avond tour in Zion, welke kunnen jullie anbevelen?
Hellen
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Thanks, ik ben het aan het aanpassen, dus dat verslag zal binnenkort nog beter zijnVoor yellowstone veel aan het reisverslag van paul gehad![]()
Toch heb je echt veel te weinig tijd voor dit park. Let ook op dat de weg tussen Old Faitful en west thump nog afgesloten zal zijn als jullie er zijn.
Het deel boven Yellowstone kan ik niet beoordelen, maar ik zou echt Capitol Reef uit jullie route halen. Gebruik die dag extra voor Yellowstone en rij van Salt Lake City direct naar Zion. Dat geeft je veel meer rust en tijd om echt dingen te bekijken. Dus:
19/5 ; Butte - Yellowstone ( binnen komen in north entrance en overnachting in west yellowstone)
20/5 ; Yellowstone
21/5 ; Yellowstone
22/5 : Yellowstone - Teton NP - Jackson
23/5 ; Jackson - Salt Lake City
24/5 ; Salt Lake City - Zion ( mochten we tijd ervoor hebben wil ik zeker Kanarra Creek slot canyon meenemen, tip van Geschiere.)
26/5 ; Zion - Las Vegas
28/5 ; Las Vegas
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 6657 Weergaves
-