Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
januari/februari óf juni 2015 trip
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
januari/februari óf juni 2015 trip
Ik ben mijzelf aan het orienteren op een bezoek aan New York
Het zal of in januari februari worden of juni (ivm werk)
Eerste periode : is dat te doen ? Is het dan erg koud ?
Verder waar moet ik op letten qua boeken.. Ik boek alles los (hotel en vlucht) en zal 5 dagen gaan. Ik ben enorm aan het zoeken op het forum maar het is best veel info en ik vind het lastig om daarin orde te creeeren..
Ik zoek een reis met de highlight, mag ook een museum in zitten , wij zien graag veel in korte tijd. Wij zijn geen uitgaans types maar een leuke musical of toffe bioscoop ervaring slaan wij niet af..
Wat is dan de beste manier om te werk te gaan ? Aan welk budget moeten we per dag denken ? Wij zijn geen luxe paarden en fast food voor een paar dagen vinden we niet erg ..
Wat zijn do's en dont's ..
Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.
Het zal of in januari februari worden of juni (ivm werk)
Eerste periode : is dat te doen ? Is het dan erg koud ?
Verder waar moet ik op letten qua boeken.. Ik boek alles los (hotel en vlucht) en zal 5 dagen gaan. Ik ben enorm aan het zoeken op het forum maar het is best veel info en ik vind het lastig om daarin orde te creeeren..
Ik zoek een reis met de highlight, mag ook een museum in zitten , wij zien graag veel in korte tijd. Wij zijn geen uitgaans types maar een leuke musical of toffe bioscoop ervaring slaan wij niet af..
Wat is dan de beste manier om te werk te gaan ? Aan welk budget moeten we per dag denken ? Wij zijn geen luxe paarden en fast food voor een paar dagen vinden we niet erg ..
Wat zijn do's en dont's ..
Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.
Re: januari/februari óf juni 2015 trip
Januari/Februari kan koud zijn in New York. Ben zelf dit jaar tussen eind januari en begin februari in New York geweest en heb sneeuw en vorst gehad. Daarentegen zal januari/februari een goedkopere periode zijn voor vliegtickets en hotels. Dus goed zoeken naar mooie deals.
Als je niet van kou houdt zou ik echt niet in januari/ februari gaan. Ik ben dit jaar eind april geweest en het was toen een dag rond de 10 graden met veel wind en vond het toen al koud. Had nog een vest daar gekocht omdat mn jas niet warm genoeg was.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ja, koud ... en juni kon wel eens ERRUG heet zijn, maar zou mijn voorkeur hebben .... ik ben een mooi weer reizigster ...
waar je op moet letten? de aanbiedingen
en de reviews, en je hotel moet iig in de buurt van een subwayhalte liggen ....
oh, en vooral eerdere draadjes met dezefde vraag eens goed lezen ...
waar je op moet letten? de aanbiedingen

en de reviews, en je hotel moet iig in de buurt van een subwayhalte liggen ....
oh, en vooral eerdere draadjes met dezefde vraag eens goed lezen ...
-
- Amerika-expert

Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ja, ik volg ze op facebook ... 21 oktober gaat het Winter Village open. Bryant Park is ook tegen de kerst onwijs gezellig
en vandaag zag ik deze prachtige foto op facebook:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar het park is niet dag en nacht open. Normaal gesproken sluit het om 23 uur .... ik weet niet hoe dat in de wintermaanden is, maar ik denk dat de boel dan ook op donker gaat .....
http://www.wintervillage.org/plan-your-visit/hours

en vandaag zag ik deze prachtige foto op facebook:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar het park is niet dag en nacht open. Normaal gesproken sluit het om 23 uur .... ik weet niet hoe dat in de wintermaanden is, maar ik denk dat de boel dan ook op donker gaat .....
http://www.wintervillage.org/plan-your-visit/hours
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht