Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis bennov: LV - LA (2015)
Reis bennov: LV - LA (2015)
Hallo,
Nou, volgend jaar gaan we weer. Ditmaal gaan we met een camper, voor ons de eerste keer. De laatste keren zijn we met de auto rondgetrokken, waarbij de laatste keer met ons dochtertje van toen 20 maanden. Geweldige ervaringen en hopelijk wordt dit weer zo'n geweldige reis. Ditmaal gaan we met zijn 4en, ons zoontje van dan 1,5 gaat ook mee. De kids waren vooral een reden om nu met de camper te gaan, leuker voor de kinderen maar ook voor ons ('s avond lekker kunnen genieten voor de camper van een drankje en uitzicht / sterrenhemel bv). We hebben al wel ervaring met kamperen (met de caravan), dus we weten wel een beetje wat we kunnen verwachten. We willen reizen van begin september tot eind september.
Onze route zal er als volgt uit zien (misschien dat we er nog 1 dag bij aan plakken, aan het begin. Maar dat hangt af van de ticketprijzen en tijden op de dagen dat we vliegen. In dat geval zouden we aan het begin van de reis nog een extra dag in LV blijven):
Dag 1: Amsterdam - Las Vegas
Dag 2: Las Vegas - Las Vegas (camper ophalen, inkopen doen en overnachten bij Sam's Town RV Park)
Dag 3: Las Vegas - Zion
Dag 4: Zion - Bryce
Dag 5: Bryce - Escalante
Dag 6: Escalante - Goblin Valley SP
Dag 7: Goblin Valley SP - Moab
Dag 8: Moab
Dag 9: Moab
Dag 10: Moab - Cortez
Dag 11: Cortez - Gouldings (Gouldings Campground)
Dag 12: Gouldings - Lake Powel; (Wahweap Marina campground)
Dag 13: Lake Powell
Dag 14: Lake Powell - Grand Canyon
Dag 15: Grand Canyon
Dag 16: Grand Canyon - Kingman (deel route 66 en langs bij Bearizona)
Dag 17: Kingman - Lake Mead
Dag 18: Lake Mead
Dag 19: Lake Mead - Las Vegas (Camper inleveren, auto ophalen)
Dag 20: Las Vegas
Dag 21: Las Vegas - Lompoc (lange rit, maar reserveren we de hele dag voor. Vroeg weg en we kunnen laat in de avond bij familie aankomen, dat is geen probleem.)
Dag 22, 23, 24, 25 Lompoc
Dag 26: Lompoc - LA (auto inleveren)
Dag 27: Los Angeles - Amsterdam
Mogelijk dat we dag 15 er nog uithalen (we zijn al eens bij de Grand Canyon geweest) en dat we die ergens in het begin er bij zetten. Maar globaal zal dit hem worden. Daarbij willen we graag zien Zion, Bryce, Capital Reef, Goblin Valley SP, Moab, Arches, Canyonlands, Mesa Verde, Monument Valley, Lake Powell, Lake Mead, Grand Canyon (?).
Is dit haalbaar, of willen we veel te veel?
Zijn er mensen die nog leuke tips hebben qua campgrounds? We hebben er graag een zwemgelegenheid bij. En is vooraf reserveren noodzakelijk / aan te raden in die periode (september). Welke hotel in Las Vegas raden jullie aan, met kinderen (of maakt dat niet uit?). Zit zelf voor de eerste overnachting aan het MGM of Monte Carlo te denken. Op het einde van de campertrip aan Circus Circus.
Tijdens onze vorige reizen hebben we al gezien:
2011: SF, Yosemite, Sequioa, LA, Joshua Tree, LV, Grand Canyon (noord en zuid), Sedona, Valley of Fire.
2013: Canada (o.a. Jasper, Banff, Wells Gray PP, Mount Revelstoke), USA (Columbia River Gorge, Portland, groot deel 101, Sacramento, Monterrey)
Nou, volgend jaar gaan we weer. Ditmaal gaan we met een camper, voor ons de eerste keer. De laatste keren zijn we met de auto rondgetrokken, waarbij de laatste keer met ons dochtertje van toen 20 maanden. Geweldige ervaringen en hopelijk wordt dit weer zo'n geweldige reis. Ditmaal gaan we met zijn 4en, ons zoontje van dan 1,5 gaat ook mee. De kids waren vooral een reden om nu met de camper te gaan, leuker voor de kinderen maar ook voor ons ('s avond lekker kunnen genieten voor de camper van een drankje en uitzicht / sterrenhemel bv). We hebben al wel ervaring met kamperen (met de caravan), dus we weten wel een beetje wat we kunnen verwachten. We willen reizen van begin september tot eind september.
Onze route zal er als volgt uit zien (misschien dat we er nog 1 dag bij aan plakken, aan het begin. Maar dat hangt af van de ticketprijzen en tijden op de dagen dat we vliegen. In dat geval zouden we aan het begin van de reis nog een extra dag in LV blijven):
Dag 1: Amsterdam - Las Vegas
Dag 2: Las Vegas - Las Vegas (camper ophalen, inkopen doen en overnachten bij Sam's Town RV Park)
Dag 3: Las Vegas - Zion
Dag 4: Zion - Bryce
Dag 5: Bryce - Escalante
Dag 6: Escalante - Goblin Valley SP
Dag 7: Goblin Valley SP - Moab
Dag 8: Moab
Dag 9: Moab
Dag 10: Moab - Cortez
Dag 11: Cortez - Gouldings (Gouldings Campground)
Dag 12: Gouldings - Lake Powel; (Wahweap Marina campground)
Dag 13: Lake Powell
Dag 14: Lake Powell - Grand Canyon
Dag 15: Grand Canyon
Dag 16: Grand Canyon - Kingman (deel route 66 en langs bij Bearizona)
Dag 17: Kingman - Lake Mead
Dag 18: Lake Mead
Dag 19: Lake Mead - Las Vegas (Camper inleveren, auto ophalen)
Dag 20: Las Vegas
Dag 21: Las Vegas - Lompoc (lange rit, maar reserveren we de hele dag voor. Vroeg weg en we kunnen laat in de avond bij familie aankomen, dat is geen probleem.)
Dag 22, 23, 24, 25 Lompoc
Dag 26: Lompoc - LA (auto inleveren)
Dag 27: Los Angeles - Amsterdam
Mogelijk dat we dag 15 er nog uithalen (we zijn al eens bij de Grand Canyon geweest) en dat we die ergens in het begin er bij zetten. Maar globaal zal dit hem worden. Daarbij willen we graag zien Zion, Bryce, Capital Reef, Goblin Valley SP, Moab, Arches, Canyonlands, Mesa Verde, Monument Valley, Lake Powell, Lake Mead, Grand Canyon (?).
Is dit haalbaar, of willen we veel te veel?
Zijn er mensen die nog leuke tips hebben qua campgrounds? We hebben er graag een zwemgelegenheid bij. En is vooraf reserveren noodzakelijk / aan te raden in die periode (september). Welke hotel in Las Vegas raden jullie aan, met kinderen (of maakt dat niet uit?). Zit zelf voor de eerste overnachting aan het MGM of Monte Carlo te denken. Op het einde van de campertrip aan Circus Circus.
Tijdens onze vorige reizen hebben we al gezien:
2011: SF, Yosemite, Sequioa, LA, Joshua Tree, LV, Grand Canyon (noord en zuid), Sedona, Valley of Fire.
2013: Canada (o.a. Jasper, Banff, Wells Gray PP, Mount Revelstoke), USA (Columbia River Gorge, Portland, groot deel 101, Sacramento, Monterrey)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis bennov: LV - LA (2015)
Mooi rondje, lijkt me heerlijk in september!
Ik zou een dag extra voor Zion uittrekken, daar heb je ook wel campings met een zwembad dacht ik. Maar je zit dan niet heel dicht bij het park. In Moab heeft Canyonlands RV park (midden in Moab) een klein zwembad, en anders kun je eens naar de KOA kijken. Maar ik zou ook een nacht in Arches gaan staan (Devils Garden). Een overnachting in Capitol reef (Fruita) zou ook mooi zijn.
In Mesa verde is een tour erg leuk, maar met kleine kinderen is dat niet echt handig denk ik. Kijk daarvoor eens in ons 2008-verslag.
Een volle dag Grand Canyon is inderdaad wel veel, je zult daar met kleine kinderen ook niet veel doen, hoewel je op Mather CG wel fijn staat. Misschien naar Sedona?
Marianne
Ik zou een dag extra voor Zion uittrekken, daar heb je ook wel campings met een zwembad dacht ik. Maar je zit dan niet heel dicht bij het park. In Moab heeft Canyonlands RV park (midden in Moab) een klein zwembad, en anders kun je eens naar de KOA kijken. Maar ik zou ook een nacht in Arches gaan staan (Devils Garden). Een overnachting in Capitol reef (Fruita) zou ook mooi zijn.
In Mesa verde is een tour erg leuk, maar met kleine kinderen is dat niet echt handig denk ik. Kijk daarvoor eens in ons 2008-verslag.
Een volle dag Grand Canyon is inderdaad wel veel, je zult daar met kleine kinderen ook niet veel doen, hoewel je op Mather CG wel fijn staat. Misschien naar Sedona?
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zou ook een extra dag voor Zion uittrekken. Rij er evt. heen via Valley of fire state park.
Dank voor jullie snelle reacties al. Ik haal idd de extra dag Grand Canyon eruit en stop die bij Zion. En dan inderdaad richting Zion via Valley of Fire). Een optie is ook om niet in 1x naar Zion te rijden, maar via Valley of Fire en daar overnachten.
Dag 1 Amsterdam - Las Vegas
Dag 2 Las Vegas - Las Vegas
Dag 3 Las Vegas - Valley of Fire
Dag 4 Valley of Fire - Zion
Dag 5 Zion - Bryce
En vanaf Bryce zouden we dan richting Escalante gaan richting Capital Reef, maar we zouden ook nog een stukje door kunnen rijden richting Fruita (ipv overnachten in Escalante). Dat zou die dag ietsje meer rijden zijn. maar de volgende dag naar Goblin Valley weer iets minder. Nog even puzzelen dus.
Dag 1 Amsterdam - Las Vegas
Dag 2 Las Vegas - Las Vegas
Dag 3 Las Vegas - Valley of Fire
Dag 4 Valley of Fire - Zion
Dag 5 Zion - Bryce
En vanaf Bryce zouden we dan richting Escalante gaan richting Capital Reef, maar we zouden ook nog een stukje door kunnen rijden richting Fruita (ipv overnachten in Escalante). Dat zou die dag ietsje meer rijden zijn. maar de volgende dag naar Goblin Valley weer iets minder. Nog even puzzelen dus.
Re: Reis bennov: LA - LA (2015)
Nou, we hebben de route nu klaar en ook al enkele zaken gereserveerd. Camper is gereserveerd bij Road Bear (ophalen en inleveren in LV), huurauto's zijn gereserveerd, Watchman is gereserveerd en 2 hotel overnachtingen al. Tickets zijn gekocht (we wilden perse op LA vliegen ivm rechtstreekse vlucht, vandaar ook dat we eerst met de auto van LA naar naar LV gaan. Had ook van LA naar LA gekund, maar zo was alles gunstiger). Zoals al aangegeven, we reizen met 2 kleine kids (1,5 en bijna 4) en deze keer is de eerste keer met de camper.
Hebben mensen nog wat tips voor tijdens onze route? Must sees bv of zitten er nog dingen in die echt niet passen? Eerste nachten staan vast, daarna (nog) niet.
Ik heb tussen haakjes gezet waar we willen overnachten.
Dag 1: Amsterdam - Los Angeles (auto ophalen, wat spullen kopen en stukje rijden tot aan Phelan en daar overnachten in BW Cajon Pass, al gereserveerd)
Dag 2: Phelan - Las Vegas (Overnachten in Circus Circus, al gereserveerd)
Dag 3: Las Vegas - Las Vegas (Auto inleveren, camper ophalen, inkopen doen en overnachten bij Sam's Town RV Park)
Dag 4: Las Vegas - Springdale (Watchman campground, al gereserveerd)
Dag 5: Springdale - Springdale (Watchman campground, al gereserveerd) -> Zion
Dag 6: Springdale - Bryce (Ruby's Inn) -> middag Bryce (?)
Dag 7: Bryce - Teasdale (Fruita Campground) -> ochtend Bryce (?), middag reis naar Capital Reef via de U12
Dag 8: Teasdale - Teasdale (Fruita Camground) -> dagje relaxen
Dag 9: Teasdale - Arches (Devils Garden Campground) -> Arches
Dag 10: Arches - Loma (Highline SP) -> ochtend Hole N The Rock Zoo, middag richting Loma
Dag 11: Loma - Loma (Highline SP) -> dagje relaxen
Dag 12: Loma - Ridgway (Ridgway SP) -> Colorado NM, Mesa Mall Outlet
Dag 13: Ridgway - Ridgway (Ridgway SP) -> dagje relaxen
Dag 14: Ridgway - Mesa Verde (Mesa Verde Resort) -> Ouray (stadje zelf, Box Canyon Falls, Cascade Falls), Million Dollar Highway, Molas Lake, Durango
Dag 15: Mesa Verde - Page (Wahweap RV Park) -> ochtend Mesa Verde, middag reis naar Page via Mexican Hat en Monument Valley
Dag 16: Page - Page (Wahweap RV Park) -> dagje relaxen
Dag 17: Page - Williams (KOA Circle Pines) -> ochtend Glen Canyon Dam en Horseshoe Bend, middag Walnut Canyon NM en/of Wupatki NM
Dag 18: Williams - Lake Mead (Lake Mead RV Village) -> Bearizon Wildlife Park, delen van Route 66
Dag 19: Lake Mead - Lake Mead (Lake Mead RV Village) -> dagje relaxen
Dag 20: Lake Mead - Las Vegas (camper inleveren, huurauto ophalen en afhankelijk van hoe de dag loopt al vast een stukje richting Lompoc (bv overnachten in Barstow)
Dag 21: LV / Barstow - Lompoc
Dag 22 t/m 27 Lompoc bij familie. Einde dag 27 richting LA
Dag 28: Vlucht Los Angeles - Amsterdam
Dag 3 is onze eerste dag op een campground. We hebben nu Sam's Town op het oog of zijn er mensen die andere RV parken aanraden?
Dag 7 en 8 willen op de Fruita Campground staan, als die vol is willen we uitwijken naar Thousand Lakes RV park in Torrey.
Dag 15 wordt een lange dag, maar is haalbaar denken we. Vroeg beginnen en Mesa Verde zullen we o.a. Spruce Tree House bekijken. We reizen met 2 kids dus heel veel tours kunnen we daar (helaas) toch niet doen.
We zitten er ook aan te denken om alles wat we kunnen reserveren alvast te reserveren. Zo weten we waar we aan toe zijn, wel handig deze keer met 2 kleine kids. Of is er in september nog genoeg plek?
gr
Benno
Hebben mensen nog wat tips voor tijdens onze route? Must sees bv of zitten er nog dingen in die echt niet passen? Eerste nachten staan vast, daarna (nog) niet.
Ik heb tussen haakjes gezet waar we willen overnachten.
Dag 1: Amsterdam - Los Angeles (auto ophalen, wat spullen kopen en stukje rijden tot aan Phelan en daar overnachten in BW Cajon Pass, al gereserveerd)
Dag 2: Phelan - Las Vegas (Overnachten in Circus Circus, al gereserveerd)
Dag 3: Las Vegas - Las Vegas (Auto inleveren, camper ophalen, inkopen doen en overnachten bij Sam's Town RV Park)
Dag 4: Las Vegas - Springdale (Watchman campground, al gereserveerd)
Dag 5: Springdale - Springdale (Watchman campground, al gereserveerd) -> Zion
Dag 6: Springdale - Bryce (Ruby's Inn) -> middag Bryce (?)
Dag 7: Bryce - Teasdale (Fruita Campground) -> ochtend Bryce (?), middag reis naar Capital Reef via de U12
Dag 8: Teasdale - Teasdale (Fruita Camground) -> dagje relaxen
Dag 9: Teasdale - Arches (Devils Garden Campground) -> Arches
Dag 10: Arches - Loma (Highline SP) -> ochtend Hole N The Rock Zoo, middag richting Loma
Dag 11: Loma - Loma (Highline SP) -> dagje relaxen
Dag 12: Loma - Ridgway (Ridgway SP) -> Colorado NM, Mesa Mall Outlet
Dag 13: Ridgway - Ridgway (Ridgway SP) -> dagje relaxen
Dag 14: Ridgway - Mesa Verde (Mesa Verde Resort) -> Ouray (stadje zelf, Box Canyon Falls, Cascade Falls), Million Dollar Highway, Molas Lake, Durango
Dag 15: Mesa Verde - Page (Wahweap RV Park) -> ochtend Mesa Verde, middag reis naar Page via Mexican Hat en Monument Valley
Dag 16: Page - Page (Wahweap RV Park) -> dagje relaxen
Dag 17: Page - Williams (KOA Circle Pines) -> ochtend Glen Canyon Dam en Horseshoe Bend, middag Walnut Canyon NM en/of Wupatki NM
Dag 18: Williams - Lake Mead (Lake Mead RV Village) -> Bearizon Wildlife Park, delen van Route 66
Dag 19: Lake Mead - Lake Mead (Lake Mead RV Village) -> dagje relaxen
Dag 20: Lake Mead - Las Vegas (camper inleveren, huurauto ophalen en afhankelijk van hoe de dag loopt al vast een stukje richting Lompoc (bv overnachten in Barstow)
Dag 21: LV / Barstow - Lompoc
Dag 22 t/m 27 Lompoc bij familie. Einde dag 27 richting LA
Dag 28: Vlucht Los Angeles - Amsterdam
Dag 3 is onze eerste dag op een campground. We hebben nu Sam's Town op het oog of zijn er mensen die andere RV parken aanraden?
Dag 7 en 8 willen op de Fruita Campground staan, als die vol is willen we uitwijken naar Thousand Lakes RV park in Torrey.
Dag 15 wordt een lange dag, maar is haalbaar denken we. Vroeg beginnen en Mesa Verde zullen we o.a. Spruce Tree House bekijken. We reizen met 2 kids dus heel veel tours kunnen we daar (helaas) toch niet doen.
We zitten er ook aan te denken om alles wat we kunnen reserveren alvast te reserveren. Zo weten we waar we aan toe zijn, wel handig deze keer met 2 kleine kids. Of is er in september nog genoeg plek?
gr
Benno
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik begrijp niet zo goed waarom jullie niet op Las Vegas vliegen. En hoe laat kom je op LAX aan? Is het wel verstandig om dan nog een eind te gaan rijden? waar ga je door Immigrations?
En als jullie toch die rit van LA naar LV maken waarom dan niet in het begin of op het laatst door death Valley rijden?
Ik heb Loma op moeten zoeken.
Is daar een leuke camping of is er een andere reden voor Loma? En waarom niet wat langer in Moab blijven? Voor Arches hebben jullie nauwelijks tijd en Canyonlands ontbreekt in je planning.
Kijk eens hoe snel het gaat met de reserveringen in de parken. Loopt het snel vol dan zou ik iets reserveren. Wellicht is het in de weekenden wel verstandig. En Arches is zeker wel goed om te reserveren denk ik.
Marianne
En als jullie toch die rit van LA naar LV maken waarom dan niet in het begin of op het laatst door death Valley rijden?
Ik heb Loma op moeten zoeken.
Kijk eens hoe snel het gaat met de reserveringen in de parken. Loopt het snel vol dan zou ik iets reserveren. Wellicht is het in de weekenden wel verstandig. En Arches is zeker wel goed om te reserveren denk ik.
Marianne
Reden waarom we op LAX vliegen is omdat we rechtstreeks willen vliegen, puur en alleen daarom. Via een tussenstop zien we niet zitten met 2 kids. Met 1 zijn we naar Seattle gevlogen en terug vanaf LAX en dat ging prima, ook pas geleden naar Turkije met 2 ging prima. Maar om dan nog de reis naar Amerika met een 4 uur ongeveer op te rekken met een tussenstop wilden we niet. En dan is LAX eigenlijk de enige optie. Naar Phelan dan rijden is nog ongeveer 1,5 uur (laat het 2 uur zijn), dat moet volgens mij makkelijk kunnen (hebben we de vorige keren ook steeds gedaan). We landen om 14.40, dus met alles daarna etc verwacht ik rond 19u wel in Phelan te zijn. In de Walmart halen we alleen nog de gereserveerde autostoeltjes op, misschien nog wat lekkers voor onderweg maar daarna gaan we richting Phelan. En mocht het te laat worden, dan pakken we een hotel eerder (ondanks dat we de Best Western al gereserveerd hebben neem ik die 47 euro dan wel voor lief).
Death Valley wilden we ook graag, maar daar zagen we de ruimte niet voor. Al ga ik het nu toch eens uitrekenen, hoe dat er dan uit zou zien. Misschien is dat wel een optie als we vanuit LV naar Lompoc rijden, om dat via Death Valley te doen .
Loma heeft inderdaad te maken met de camping. We zochten een camping in de buurt van Grand Junction / Colorado NM en in een reisverslag (weet even niet meer of het een verslag hier was of ergens anders) kwamen we deze camping tegen. Aan een meer, leek ons wel lekker met de kids. Zie hier bv http://www.colorado.com/state-parks/hig ... state-park (Highline Lake State Park)
Moab hebben we inderdaad alleen tijd voor Arches (een middag en een ochtend op de terugreis het park uit. Ik had het idee dat dat wel voldoende zou zijn voor ons dan. Hele lange wandelingen doen we toch niet) Goeie tip idd wat betreft de weekenden! Canyonlands hebben we er daarom (helaas) uit moeten laten. Het was keuzes maken, we willen graag veel zien, maar het deze keer ook rustig voor de kids proberen te houden. En dan moeten we helaas sommige dingen overslaan (al zie ik dat meer als bewaren voor later
)
Death Valley wilden we ook graag, maar daar zagen we de ruimte niet voor. Al ga ik het nu toch eens uitrekenen, hoe dat er dan uit zou zien. Misschien is dat wel een optie als we vanuit LV naar Lompoc rijden, om dat via Death Valley te doen .
Loma heeft inderdaad te maken met de camping. We zochten een camping in de buurt van Grand Junction / Colorado NM en in een reisverslag (weet even niet meer of het een verslag hier was of ergens anders) kwamen we deze camping tegen. Aan een meer, leek ons wel lekker met de kids. Zie hier bv http://www.colorado.com/state-parks/hig ... state-park (Highline Lake State Park)
Moab hebben we inderdaad alleen tijd voor Arches (een middag en een ochtend op de terugreis het park uit. Ik had het idee dat dat wel voldoende zou zijn voor ons dan. Hele lange wandelingen doen we toch niet) Goeie tip idd wat betreft de weekenden! Canyonlands hebben we er daarom (helaas) uit moeten laten. Het was keuzes maken, we willen graag veel zien, maar het deze keer ook rustig voor de kids proberen te houden. En dan moeten we helaas sommige dingen overslaan (al zie ik dat meer als bewaren voor later
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Canyonlands eruit laten??? Aiai, de mooiste uitzichten van Utah laten lopen
ik zou dat dagje relaxen in Loma er echt voor inwisselen en dan heb je nog eigenlijk te weinig tijd voor de parken rond Moab.
Rij via de 128 naar Moab. Mooie weg om te rijden tot het ghosttown Cisco.
Als je death valley wilt toevoegen zou ik daar op dag 20 heen rijden.
Sams town is niets mis mee. al zou je ook 2 dagen circus circus kunnen doen.
Rij via de 128 naar Moab. Mooie weg om te rijden tot het ghosttown Cisco.
Als je death valley wilt toevoegen zou ik daar op dag 20 heen rijden.
Sams town is niets mis mee. al zou je ook 2 dagen circus circus kunnen doen.
Mee eens! Relaxen kan thuis ook, prachtig uitkijken over Utah niet!PSVwally schreef:ik zou dat dagje relaxen in Loma er echt voor inwisselen
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Met jonge kinderen is een leuke camping natuurlijk wel zo leuk. Maar misschien toch een dag extra rond Moab en dan die dag Lake Mead laten vallen? Dat lijkt mij persoonlijk niet echt aantrekkelijk (naar mijn idee heet en kaal), maar ik kan het helemaal mis hebben. Ik denk trouwens dat het met kinderen leuker is om naar Arches te gaan dan naar Canyonlands.
Rond 19.00 uur in Phelan betekent dat het voor je gevoel al 4 uur 's nachts is. Dat is toch aardig laat. Ik zou zelf dat hotel annuleren nu het nog kan (hoewel die 49 euro te overzien is natuurlijk) en ter plekke kijken hoe ver je komt.
MArianne
Rond 19.00 uur in Phelan betekent dat het voor je gevoel al 4 uur 's nachts is. Dat is toch aardig laat. Ik zou zelf dat hotel annuleren nu het nog kan (hoewel die 49 euro te overzien is natuurlijk) en ter plekke kijken hoe ver je komt.
MArianne
-
Ingrid van Diermen
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hoi Benno,
Wij hebben een groot gedeelte van jullie reis gedaan en ik wil je graag nog even laten weten, dat rijden met een camper niet zo snel gaat als met de auto. Vooral op bergachtige wegen gaat het wat langzamer dan wij dachten. U12 naar Capitol Reef is een erg mooie route, maar wel bergachtig, dus over deze route deden wij wel 3,5 uur. Wij hebben overnacht op Thousand Lakes RV park, leuke camping waar je ook lekker kunt eten bij de Grill vooral na een lange reis hadden wij geen zin meer om te koken. \
Ik denk dat dag 15 ook wel erg lang is. Wij zouden die dag eerst naar Mesa Verde gaan, dan doorrijden naar Goosenecks's State Park en dan overnachten op Golding's in Monument Valley. De avond ervoor kwamen we erachter, dat als je naar Spruce Tree wilt, is dit al een uur rijden is vanaf het visitor center en dan nog terug en dan door naar Monument Valley is al wel 3 uur rijden en als je dan nog door gaat naar Page is ook nog 2,5 uur. Dan zit je zo aan heel wat uren op een dag, zou toch kijken of je niet in MV wil overnachten. De Million Dollar Highway is ook een pittige route, waar je niet snel kan rijden, hier kan je een uur extra tijd voor rekenen. In Ouray heb je ook een zwembad met water dat verwarmd wordt door de aarde.
Goblin Valley zie ik niet meer in je schema staan, dit park is erg leuk voor kinderen. Kijk maar naar ons verslag.
Wij hebben een groot gedeelte van jullie reis gedaan en ik wil je graag nog even laten weten, dat rijden met een camper niet zo snel gaat als met de auto. Vooral op bergachtige wegen gaat het wat langzamer dan wij dachten. U12 naar Capitol Reef is een erg mooie route, maar wel bergachtig, dus over deze route deden wij wel 3,5 uur. Wij hebben overnacht op Thousand Lakes RV park, leuke camping waar je ook lekker kunt eten bij de Grill vooral na een lange reis hadden wij geen zin meer om te koken. \
Ik denk dat dag 15 ook wel erg lang is. Wij zouden die dag eerst naar Mesa Verde gaan, dan doorrijden naar Goosenecks's State Park en dan overnachten op Golding's in Monument Valley. De avond ervoor kwamen we erachter, dat als je naar Spruce Tree wilt, is dit al een uur rijden is vanaf het visitor center en dan nog terug en dan door naar Monument Valley is al wel 3 uur rijden en als je dan nog door gaat naar Page is ook nog 2,5 uur. Dan zit je zo aan heel wat uren op een dag, zou toch kijken of je niet in MV wil overnachten. De Million Dollar Highway is ook een pittige route, waar je niet snel kan rijden, hier kan je een uur extra tijd voor rekenen. In Ouray heb je ook een zwembad met water dat verwarmd wordt door de aarde.
Goblin Valley zie ik niet meer in je schema staan, dit park is erg leuk voor kinderen. Kijk maar naar ons verslag.
2006: Westkust rondje vanuit Los Angeles
2010: New-York,Niagara Falls,Toronto,Washington,rondje Florida http://www.rondreisusa.reismee.nl
2012: Seattle,via Canada naar Denver http://www.vanseattlenaardenver.reismee.nl
2015: Utah http://utah2015.reismee.nl
2010: New-York,Niagara Falls,Toronto,Washington,rondje Florida http://www.rondreisusa.reismee.nl
2012: Seattle,via Canada naar Denver http://www.vanseattlenaardenver.reismee.nl
2015: Utah http://utah2015.reismee.nl
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk eerlijk gezegd dat er heel veel mensen nog wel wat langer over deze route doen hoor. Hangt er vanaf hoe vaak je onderweg stopt.U12 naar Capitol Reef is een erg mooie route, maar wel bergachtig, dus over deze route deden wij wel 3,5 uur.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 4157 Weergaves
-
Laatste bericht door Bravy
-
- 7 Reacties