Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen met LTU
Vliegen met LTU
Volgend jaar gaan we met z'n vieren naar de VS.
Ik heb tot nu moeten wachten om een vlucht te reserveren omdat de vakantie aanvragen nu pas bevestigd zijn.
Nu wordt mij een vlucht met LTU aangeboden.
Rechtstreeks Dusseldorf-Las Vegas en terug rechtstreeks van Lax-Dusseldorf.
Heeft iemand ervaring met LTU?
De prijs is 900 euro de man (vertrek 16 juli - terug 10 aug).
Vind ik persoonlijk iets aan de ruime kant maar op internet surfend vind ik allemaal prijzen rond de 840 euro en dat is dan met tussenstop.
Klopt het dat de prijzen de afgelopen 2 jaar toch wel een stuk duurder zijn geworden?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
John
Ik heb tot nu moeten wachten om een vlucht te reserveren omdat de vakantie aanvragen nu pas bevestigd zijn.
Nu wordt mij een vlucht met LTU aangeboden.
Rechtstreeks Dusseldorf-Las Vegas en terug rechtstreeks van Lax-Dusseldorf.
Heeft iemand ervaring met LTU?
De prijs is 900 euro de man (vertrek 16 juli - terug 10 aug).
Vind ik persoonlijk iets aan de ruime kant maar op internet surfend vind ik allemaal prijzen rond de 840 euro en dat is dan met tussenstop.
Klopt het dat de prijzen de afgelopen 2 jaar toch wel een stuk duurder zijn geworden?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
John
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij waren de afgelopen zomer in juli voor een rechtstreekse KLM-vlucht met z'n vieren ongeveer 3600 euro kwijt. Daar zat nog 1 kind met korting bij.
Dat is incl alle belastingen, ik neem aan dat jouw prijzen ook inclusief zijn.
Het klopt dat het veel duurder is geworden: twee jaar daarvoor betaalden we nog ca 600 per persoon (BA, via Londen).
Marianne
Dat is incl alle belastingen, ik neem aan dat jouw prijzen ook inclusief zijn.
Het klopt dat het veel duurder is geworden: twee jaar daarvoor betaalden we nog ca 600 per persoon (BA, via Londen).
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 1922 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-