Eindelijk is het bijna zover! Vrijdag vertrekken we! Nu stressen... Ik ga heel graag op vakantie, maar de dagen ervoor ben ik altijd zoooooooooo nerveus, van zodra ik op de luchthaven mijn koffers heb afgegeven betert dit dan langzaam...
Misschien een lichte vorm van agorafobie?? De angst om je vertrouwde omgeving te verlaten?!
Maar goed, we zullen ervan genieten en proberen naderhand onze tips en ervaringen mee te delen!
Gaat best goed komen,
Een hele fijne vakantie geniet ervan, wij gaan vanavond naar amsterdam en vliegen morgen en snap er niks van bij mij geen stress te bespeuren.
Ik vermoed dat,dat komt door de extra overnachting die we hebben, want voorheen had ik er altijd ook wel een beetje last van.
Spijtig genoeg zit het er weer op! Maanden plannen en dan drie weken, zo voorbij...
Wat waren voor ons de hoogtepunten, zeker en vast Rocky Mountains NP en Yellowstone. Ook Arches was mooi om te zien. Wat we zeker niet meer opnieuw zouden doen (maar dat is echt voor iedereen persoonlijk) is de omweg richting Rapid City voor Custer State Park, Badlands, etc. We vonden deze omgeving echt niet de omweg waard.
We zaten in totaal aan 5700km, pff, meer dan genoeg!
Moesten we opnieuw herindelen dan zouden we zeker meer tijd willen doorbrengen in Rocky Mountain NP, dit vonden wij echt prachtig, je kan er zulke mooie wandelingen maken. En als je dan drie dagen uittrekt voor de Black Hills regio en dit valt dan wat tegen...
Hebben ook heel veel geluk gehad met het weer, alle dagen zonnig, 2x geregend, maar dan zaten we s'avonds al op onze kamer! Dus geen probleem.
Er zal mij nog heel wat te binnen schieten, maar zijn pas sinds zondag terug, dus met die jetlag is alles nog niet zo helder! Het was voor ons de tweede maal Amerika en we zijn bij het terugkomen ook voor de tweede maal één van onze koffers kwijt, deze zou normaal straks geleverd worden. Ben benieuw, verleden keer was er vanalles uit onze bagage gestolen, hou mijn hart al vast.
Heb ook enkele leuke eetadresjes, deze zal ik misschien onder een apart topic posten!
Alle vragen en antwoorden die onder deze post stonden zijn naar het routetopic van moon29 verplaatst. Het was inmiddels zoveel info dat het beter in haar eigen topic kan staan.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.