Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Remigratie

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Aquell
Amerikakenner

Re: Remigratie

Bericht door Aquell »

Hoi petra, je hebt gelijk. Voetbal neemt erg toe in populariteit maar ik als een Amerikaan moet kizen NFL, college basketball (zeker in KY) NBA of voetbal is de keuze snel gemaakt. Overigens kijken de meeste mensen die ik ken de premier league en bijna niemand kijkt echt naar de MLS.

Ik zou heel graag erg anders in de US willen wonen. Ik denk dat Seattle boven aan het lijstje staat. Ik ben daar ooit eens voor tien dagen op vakantie geweest en ik vond het geweldig. Maar goed er op vakantie gaan en wonen zijn natuurlijk twee verschillende dingen. Het grootste nadeel van verhuizen vind ik dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen en de kosten die er aan verbonden zijn.
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
KYNL
Amerika-newbie

Bericht door KYNL »

Ja binnen Amerika verhuizen en opnieuw moeten beginnen, zou ook voor ons vrij lastig zijn. Helemaal als we dan over 2 jaar naar Nederland willen en weer opnieuw moeten starten. Dus ja, ik denk dat wij toch gaan proberen binnenkort de oversteek te maken :?
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Als je nu een goede wei vind, dan moet je toch helemaal niet meer nog eens gaan verhuizen na 2 jaar?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
KYNL
Amerika-newbie

Bericht door KYNL »

Ja dat zou mooi zijn :) Maar wij willen wel graag enigszins bij familie in de buurt wonen, en die wonen voornamelijk in de wei waar wij nu grazen...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer