Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis marcenhelma: 1e reis naar westkust
-
marcenhelma
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Reis marcenhelma: 1e reis naar westkust
hoi Forum
ik wil in september 2015 een reis gaan maken met mijn partner naar de westkust.
Ik heb een paar vragen:
ik wil begin september gaan reizen is het dan verstandig gezien tijdstip of route of wat dan ook om in san francisco te starten of LA
ik wil de route van la naar parken en dan via montery naar SF en daar weer vertrekken.
qua auto wil ik graag een intermediate of full size SUV, we zijn met 2 personen ??
verder graag advies op de route we blijven max 22 dagen
05-09-2015 Los Angeles, CA
06-09-2015 Los Angeles, CA
07-09-2015 San Diego, CA
08-09-2015 Lake Havasu, AZ
09-09-2015 Grand Canyon, AZ
10-09-2015 Grand Canyon, AZ
11-09-2015 Page, AZ
12-09-2015 Monument Valley, AZ
13-09-2015 Arches, UT
14-09-2015 Arches, UT
15-09-2015 Bryce Canyon, UT
16-09-2015 Zion, UT
17-09-2015 Zion, UT
18-09-2015 Las Vegas, NV
19-09-2015 Death Valley, CA
20-09-2015 Sequoia / Kings Canyon, CA
21-09-2015 Yosemite (zuidwest ingang Mariposa), CA
22-09-2015 Yosemite (zuidwest ingang Mariposa), CA
23-09-2015 Carmel/Monterey, CA
24-09-2015 San Francisco, CA
25-09-2015 San Francisco, CA
26-09-2015 San Francisco, CA
Dit was wat ik ongeveer in gedachte heb, ik wil nl graag antelope zien en in moab ( colorado river een gecombineerde jeep/raft toch)
verder dacht ik nog aan de helicoptervlucht GC, maakt het dan uit of je bij south of north rim verblijft en wat is evt mooier.
Las vegas heb ik maar 1 nacht omdat ik het wel graag wil zien maar verder niet echt dagen hoef te verblijven.
ik lees zoveel leuke en goede adviezen op deze site dat ik graag jullie mening zou willen
alvast bedankt
groetjes Helma
ik wil in september 2015 een reis gaan maken met mijn partner naar de westkust.
Ik heb een paar vragen:
ik wil begin september gaan reizen is het dan verstandig gezien tijdstip of route of wat dan ook om in san francisco te starten of LA
ik wil de route van la naar parken en dan via montery naar SF en daar weer vertrekken.
qua auto wil ik graag een intermediate of full size SUV, we zijn met 2 personen ??
verder graag advies op de route we blijven max 22 dagen
05-09-2015 Los Angeles, CA
06-09-2015 Los Angeles, CA
07-09-2015 San Diego, CA
08-09-2015 Lake Havasu, AZ
09-09-2015 Grand Canyon, AZ
10-09-2015 Grand Canyon, AZ
11-09-2015 Page, AZ
12-09-2015 Monument Valley, AZ
13-09-2015 Arches, UT
14-09-2015 Arches, UT
15-09-2015 Bryce Canyon, UT
16-09-2015 Zion, UT
17-09-2015 Zion, UT
18-09-2015 Las Vegas, NV
19-09-2015 Death Valley, CA
20-09-2015 Sequoia / Kings Canyon, CA
21-09-2015 Yosemite (zuidwest ingang Mariposa), CA
22-09-2015 Yosemite (zuidwest ingang Mariposa), CA
23-09-2015 Carmel/Monterey, CA
24-09-2015 San Francisco, CA
25-09-2015 San Francisco, CA
26-09-2015 San Francisco, CA
Dit was wat ik ongeveer in gedachte heb, ik wil nl graag antelope zien en in moab ( colorado river een gecombineerde jeep/raft toch)
verder dacht ik nog aan de helicoptervlucht GC, maakt het dan uit of je bij south of north rim verblijft en wat is evt mooier.
Las vegas heb ik maar 1 nacht omdat ik het wel graag wil zien maar verder niet echt dagen hoef te verblijven.
ik lees zoveel leuke en goede adviezen op deze site dat ik graag jullie mening zou willen
alvast bedankt
groetjes Helma
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 29
- Contacteer:
Re: 1e Reis naar westkust
Een Helicoptervlucht over de GC kan alleen vanaf de South Rim (Tusayan), verblijven aan de North Rim is dan geen optie.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hallo en welkom op het forum.
Schrijf een volgende keer je route per dag uit in van - naar, dan zie je gelijk je reisdagen wat duidelijker.
Ik zou direct al San Diego laten vallen en een extra nacht Moab erbij doen. Dat heb je wel nodig voor Arches, Canyonlands en dead horse state park. Lake Havasu kun je dan beter vervangen door Kingman of Williams, afhankelijk van hoe lang je die dag max wilt rijden. Vanuit Tusayan is het het makkelijkst om een Grand Canyon helivlucht te doen.
Death Valley - Sequoia is al bijna 7u rijden, wanneer wil je iets van dat park zien en waarom dan ook niet naar Kings Canyon...het heet niet voor niets SeKi. Hier moet je een dagen extra voor uittrekken, of laat Sequoia vallen, rij die dag van Death Valley naar Lee Vining en doe Bodie en Mono Lake. Dan de dag erna via de Tioga Pass naar Yosemite.
Verder wil je antelope zien? Ik neem aan de datl je Antelope Canyon bij Page bedoelt? Daar heb je tojd genoeg voor.
Schrijf een volgende keer je route per dag uit in van - naar, dan zie je gelijk je reisdagen wat duidelijker.
Ik zou direct al San Diego laten vallen en een extra nacht Moab erbij doen. Dat heb je wel nodig voor Arches, Canyonlands en dead horse state park. Lake Havasu kun je dan beter vervangen door Kingman of Williams, afhankelijk van hoe lang je die dag max wilt rijden. Vanuit Tusayan is het het makkelijkst om een Grand Canyon helivlucht te doen.
Death Valley - Sequoia is al bijna 7u rijden, wanneer wil je iets van dat park zien en waarom dan ook niet naar Kings Canyon...het heet niet voor niets SeKi. Hier moet je een dagen extra voor uittrekken, of laat Sequoia vallen, rij die dag van Death Valley naar Lee Vining en doe Bodie en Mono Lake. Dan de dag erna via de Tioga Pass naar Yosemite.
Verder wil je antelope zien? Ik neem aan de datl je Antelope Canyon bij Page bedoelt? Daar heb je tojd genoeg voor.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou ook San Diego laten vallen, net als Sequoia. Als het wel musts zijn, dan moet je er echt meer tijd voor uittrekken. Sequoia zou ik vervangen door Lee Vining of Mammoth Lakes, je rijdt dan via de Tioga Pass naar Yosemite.
Waarom Mariposa? Dat ligt niet gunstig voor een bezoek aan Yosemite. Zoek iets in het park of kijk naar El Portal.
Het zou mooi zijn als je voor Moab meer tijd had, dan kun je niet alleen Arches maar ook Canyonlands bezoeken. Ook buiten die parken is er genoeg te doen. Daar zou je die nacht San Diego voor kunnen gebruiken.
Ik zou overwegen om de route andersom te doen: begin in SF en eindig in LA. Dan heb je minder kans op sneeuw en een tijdelijk gesloten pas in Yosemite.
Je hebt nog even de tijd om een mooie planning te maken!
Voor 2 personen is een midsize SUV groot genoeg. Een SUV is niet echt nodig, maar wel leuk.
Marianne
Waarom Mariposa? Dat ligt niet gunstig voor een bezoek aan Yosemite. Zoek iets in het park of kijk naar El Portal.
Het zou mooi zijn als je voor Moab meer tijd had, dan kun je niet alleen Arches maar ook Canyonlands bezoeken. Ook buiten die parken is er genoeg te doen. Daar zou je die nacht San Diego voor kunnen gebruiken.
Ik zou overwegen om de route andersom te doen: begin in SF en eindig in LA. Dan heb je minder kans op sneeuw en een tijdelijk gesloten pas in Yosemite.
Je hebt nog even de tijd om een mooie planning te maken!
Voor 2 personen is een midsize SUV groot genoeg. Een SUV is niet echt nodig, maar wel leuk.
Marianne
-
marcenhelma
- Amerika-ontdekker
Re: Reis marcenhelma: 1e reis naar westkust
dankjewel voor jullie snelle reacties.
ik heb nog wel een dag speling dus zal bij arches/moab nog een dag toevoegen.
san diego wil ik toch wel graag in de route laten maar de adviezen om dan sequoia te laten vallen, lijkt me prima want als het goed is staan die bomen toch ook in yosemite
ipv lak havasu neem ik dan kingman of williams en ipv sequioa neem ik dan mammoth lakes dus dan wordt de route als volgt.
waar ik ga starten ben ik nog niet over uit.
05-09-2015 Los Angeles, CA overnachten in la
06-09-2015 Los Angeles, CA overnachten in la
07-09-2015 San Diego, CA overnachten in san diego
08-09-2015 Kingman of williams, AZ overnacht in Kingmans of williams
09-09-2015 Grand Canyon, AZ overnachten GC, south rim bijv tuyasan
10-09-2015 Grand Canyon, AZ overnachten GC, sout rim bijv tuyasan helicoptervlucht
11-09-2015 Page, AZ overnachten page excursie antelope
12-09-2015 Monument Valley, AZ overnachten view hotel monument valley
13-09-2015 Arches,moab UT
14-09-2015 Arches, moab UT jeep en raft tour
15-09-2015 Arches moab
16-09-2015 Bryce Canyon, UT
17-09-2015 Zion, UT
18-09-2015 Zion, UT
19-09-2015 Las Vegas, NV 1 overnachting LV
20-09-2015 Death Valley, overnachten of 2 overnachtingen las vegas
21-09-2015 Mammoth lakes of lee vining ??
22-09-2015 Yosemite
23-09-2015 Yosemite
24-09-2015 Carmel/Monterey, CA
25-09-2015 San Francisco, CA overnachten SF
26-09-2015 San Francisco, CA overnachten SF
27-09-2015 San Francisco, CA overnachten en vertrek naar amsterdam
vraag is nog of ik vanuit las vegas naar death valley dan beter daar kan overnachten in de buurt van death valley of 2 nachten Las Vegas en dan door rijden naar mammot, ik mis een beetje het zicht op deze afstand
tussen las vegas, death valley, yosemite.
Verder twijfel ik nog even of ik in LA en SF de auto later ophaal en eerder inlever of kan ik beter de auto halen en brengen op de luchthaven.
nogmaals erg bedankt, het is een superleuk forum, echt een verslaving
gr
Helma
ik heb nog wel een dag speling dus zal bij arches/moab nog een dag toevoegen.
san diego wil ik toch wel graag in de route laten maar de adviezen om dan sequoia te laten vallen, lijkt me prima want als het goed is staan die bomen toch ook in yosemite
ipv lak havasu neem ik dan kingman of williams en ipv sequioa neem ik dan mammoth lakes dus dan wordt de route als volgt.
waar ik ga starten ben ik nog niet over uit.
05-09-2015 Los Angeles, CA overnachten in la
06-09-2015 Los Angeles, CA overnachten in la
07-09-2015 San Diego, CA overnachten in san diego
08-09-2015 Kingman of williams, AZ overnacht in Kingmans of williams
09-09-2015 Grand Canyon, AZ overnachten GC, south rim bijv tuyasan
10-09-2015 Grand Canyon, AZ overnachten GC, sout rim bijv tuyasan helicoptervlucht
11-09-2015 Page, AZ overnachten page excursie antelope
12-09-2015 Monument Valley, AZ overnachten view hotel monument valley
13-09-2015 Arches,moab UT
14-09-2015 Arches, moab UT jeep en raft tour
15-09-2015 Arches moab
16-09-2015 Bryce Canyon, UT
17-09-2015 Zion, UT
18-09-2015 Zion, UT
19-09-2015 Las Vegas, NV 1 overnachting LV
20-09-2015 Death Valley, overnachten of 2 overnachtingen las vegas
21-09-2015 Mammoth lakes of lee vining ??
22-09-2015 Yosemite
23-09-2015 Yosemite
24-09-2015 Carmel/Monterey, CA
25-09-2015 San Francisco, CA overnachten SF
26-09-2015 San Francisco, CA overnachten SF
27-09-2015 San Francisco, CA overnachten en vertrek naar amsterdam
vraag is nog of ik vanuit las vegas naar death valley dan beter daar kan overnachten in de buurt van death valley of 2 nachten Las Vegas en dan door rijden naar mammot, ik mis een beetje het zicht op deze afstand
tussen las vegas, death valley, yosemite.
Verder twijfel ik nog even of ik in LA en SF de auto later ophaal en eerder inlever of kan ik beter de auto halen en brengen op de luchthaven.
nogmaals erg bedankt, het is een superleuk forum, echt een verslaving
gr
Helma
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nogmaals, schrijf je route in van en naar uit, dan zie je de reisdagen.
Ik zou die 2e nacht Grand Canyon naar Las Vegas zetten. Vanuit Kingman naar de South Rim en dan de dag erna 's ochtends de helitour en dan naar Page is goed te doen.
Ik neem wel aan dat je geen 3 dagen Arches wilt doen. Vergeet echt Canyonlands niet, voor mij een grotere WOW factor dan de Grand Canyon.
Overnachten in death valley is wel een aparte ervaring, ik zou dat zo laten.
Als je naar Mammoth of Lee Vining gaat kun je die dag Bodie en Mono Lake meepakken.
In LA heb je de auto zeker nodig, in SF zou je deze eerder in kunnen leveren (al moet je dan op je laatste dag misschien wel veel meesjouwen met het OV naar het vliegveld. Als je SF in het begin doet zou je de auto later kunnen halen.
Ik zou die 2e nacht Grand Canyon naar Las Vegas zetten. Vanuit Kingman naar de South Rim en dan de dag erna 's ochtends de helitour en dan naar Page is goed te doen.
Ik neem wel aan dat je geen 3 dagen Arches wilt doen. Vergeet echt Canyonlands niet, voor mij een grotere WOW factor dan de Grand Canyon.
Overnachten in death valley is wel een aparte ervaring, ik zou dat zo laten.
Als je naar Mammoth of Lee Vining gaat kun je die dag Bodie en Mono Lake meepakken.
In LA heb je de auto zeker nodig, in SF zou je deze eerder in kunnen leveren (al moet je dan op je laatste dag misschien wel veel meesjouwen met het OV naar het vliegveld. Als je SF in het begin doet zou je de auto later kunnen halen.
-
marcenhelma
- Amerika-ontdekker
paul
kun je advies geven over hoe het beste dat stukje arches in te richten met moab en canyonlands ??
kun je advies geven over hoe het beste dat stukje arches in te richten met moab en canyonlands ??
Waarom ga je na Yosemite naar Monterey? Als het vanwege de kustroute is, het mooiste stuk kust ligt tussen San Simeon en Carmel. En als je via San Simeon wil rijden wordt het een hele lange dag, waardoor je zeer vroeg moet opstaan als je tijdens het licht nog dit stuk wil rijden.
-
marcenhelma
- Amerika-ontdekker
hoi
klopt inderdaad ik had begrepen dat vanaf montery naar SF het mooiste stuk was.
ik wil graag vanaf yosemite naar richting de kustweg om zo weer naar SF te gaan ( of vanuit SF naar kust en dan yosemite)
wat raad je me dan aan ?? ik had nu een overnachting in montery maar dat mag natuurlijk ook ergens anders zijn
bedankt
klopt inderdaad ik had begrepen dat vanaf montery naar SF het mooiste stuk was.
ik wil graag vanaf yosemite naar richting de kustweg om zo weer naar SF te gaan ( of vanuit SF naar kust en dan yosemite)
wat raad je me dan aan ?? ik had nu een overnachting in montery maar dat mag natuurlijk ook ergens anders zijn
bedankt
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Moab is de uitvalsbasis voor Arches en Canyonlands. Kijk eens op http://www.ontdek-amerika.nl voor beide parken. Wij waren er in 2008 en in 2013, misschien heb je iets aan onze verslagen.marcenhelma schreef: kun je advies geven over hoe het beste dat stukje arches in te richten met moab en canyonlands ??
Je kunt het beste het advies om de route in een van/naar vorm op te schrijven volgen. Dan ziet het stuk vanaf de 12e er zo uit:
12/9 - MV
13/9 MV-Moab (Arches)
14/9 Moab (Arches)
15/9 Moab (Canyonlands)
16/9 Moab - Bryce (via Capitol Reef?)
Je hebt maar 2 volle dagen in Moab. Op de 13e kun je al een deel van Arches doen, doe bijvoorbeeld de wandeling naar Delicate Arch, erg mooi bij zonsondergang. Dan heb je de dag erna nog voor de rest van Arches, en de 15 voor Canyonlands. Eventueel op een van beide dagen een halve dag uittrekken voor een jeeptour, maar als je wilt wnadelen wordt het krap.
Waarom wil je bij de GC overnachten in Tusayan? Je bent nu nog op tijd om iets in het park te vinden. Zie daarvoor http://www.grandcanyonlodges.com.
En waarom wil je in LA beginnen en niet in SF?
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 11 sep 2014, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar heb je dit begrepen, want ik zeg juist NIET dat dat het mooiste stuk is. Het mooiste stuk ligt ten zuiden van Monterey, ruim ten zuiden. Carmel ligt zuidelijk van Monterey en San Simeon ligt nog weer zuidelijker. En tussen San Simeon en Carmel is er geen mogelijkheid om op dit stuk te komen. Dus of direct naar San Simeon en dan de kust doen, of naar Carmel en zuidelijk rijden. Doch beide opties kosten meer dan 1 dag.marcenhelma schreef:klopt inderdaad ik had begrepen dat vanaf montery naar SF het mooiste stuk was.
-
marcenhelma
- Amerika-ontdekker
wat zou je dan aanraden als ik vanuit yosemite kom of naar yosemite ga
of zou je beter zeggen de volledige kustroute te volgen van sf naar LA en dus mijn rondje af te maken ?
of zou je beter zeggen de volledige kustroute te volgen van sf naar LA en dus mijn rondje af te maken ?
Dat is het probleem, ik kan hier geen advies in geven. JULLIE moeten beslissen wat jullie willen. Wil je de kustroute zien, dan zal je hiervoor ruimte in moeten ruimen, en heb je twee dagen nodig vanuit Yosemite. Of inderdaad het rondje afmaken terug naar LA, in dat geval vanuit Yosemite naar SF en vanuit daar in 2 of 3 dagen naar LA.
Of je laat het stuk kustroute vallen, waardoor je direct vanuit Yosemite naar SF gaat, wat je een dag oplevert voor elders in jullie route, bijvoorbeeld meer tijd in San Diego.
Of je laat het stuk kustroute vallen, waardoor je direct vanuit Yosemite naar SF gaat, wat je een dag oplevert voor elders in jullie route, bijvoorbeeld meer tijd in San Diego.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt nu 23 dagen waar je dag 1 heenvliegt en dan 23 terug (dus dat betekend dag 24 aankomst thuis)
Je kan ook eens kijken of je vanuit Phoenix of Las Vegas kan starten en vanuit LA terugvliegt. Je hebt dan evt. wel dropoff kosten van de autohuur, maar het brengt wel iets meer rust op sommige plekken. Of je draait de route hieronder helemaal om, dat kan ook nog. Dan heb je vanuit California iig al de 2e bestuurder zeker gratis.
01 vliegen naar Phoenix/ Las Vegas
02 Phoenix/Las Vegas - Grand Canyon
03 Grand Canyon - Page
04 Page - Monument Valley (avond in MV meepakken)
05 Monument Valley - Moab (ochtend MV dan naar Moab, onderweg evt Canyonlands Needles section)
06 Moab (arches)
07 Moab (Canyonlands Island in the sky)
08 Moab - Bryce
09 Bryce - Zion
10 Zion
11 Zion - Las Vegas
12 Las Vegas
13 Las Vegas - Death Valley
14 Death Valley - Mono Lake - Bodie - Lee Vining
15 Lee Vining - Yosemite
16 Yosemite
17 Yosemite - San Francisco
18 San Francisco
19 SF - Monterey
20 Monterey - Pismo Beach
21 Pismo beach - Los Angeles
22 Los Angeles
23 LA - naar huis
24 aankomst thuis
Je hebt dan nog keuzes. Heb je Yosemite wel gezien op dag 15 en 16 dan kun je lekker optijd naar San Francisco. Hetzelfde geldt op dag 19..heb je nog geen genoeg van SF en heb je niets geplend in Monterey dan kun je makkelijk nog een halve dag in SF blijven. Pismo is puur een eigen keuze, afhankelijk van wat je wilt gaan doen op highway 1 (en dat zal ook afhangen van mist) kun je stoppen vanaf San Simeon in Cambria, Morro Bay, Grover of Pismo Beach of sommigen zullen zelfs makkelijk door kunnen rijden tot Santa Barbara. Ik ken zelfs mensen die doorgereden zijn tot net boven LA, al vonden ze dat toch net teveel. Kwestie van wat wil je allemaal zien en doen.
Je kan ook eens kijken of je vanuit Phoenix of Las Vegas kan starten en vanuit LA terugvliegt. Je hebt dan evt. wel dropoff kosten van de autohuur, maar het brengt wel iets meer rust op sommige plekken. Of je draait de route hieronder helemaal om, dat kan ook nog. Dan heb je vanuit California iig al de 2e bestuurder zeker gratis.
01 vliegen naar Phoenix/ Las Vegas
02 Phoenix/Las Vegas - Grand Canyon
03 Grand Canyon - Page
04 Page - Monument Valley (avond in MV meepakken)
05 Monument Valley - Moab (ochtend MV dan naar Moab, onderweg evt Canyonlands Needles section)
06 Moab (arches)
07 Moab (Canyonlands Island in the sky)
08 Moab - Bryce
09 Bryce - Zion
10 Zion
11 Zion - Las Vegas
12 Las Vegas
13 Las Vegas - Death Valley
14 Death Valley - Mono Lake - Bodie - Lee Vining
15 Lee Vining - Yosemite
16 Yosemite
17 Yosemite - San Francisco
18 San Francisco
19 SF - Monterey
20 Monterey - Pismo Beach
21 Pismo beach - Los Angeles
22 Los Angeles
23 LA - naar huis
24 aankomst thuis
Je hebt dan nog keuzes. Heb je Yosemite wel gezien op dag 15 en 16 dan kun je lekker optijd naar San Francisco. Hetzelfde geldt op dag 19..heb je nog geen genoeg van SF en heb je niets geplend in Monterey dan kun je makkelijk nog een halve dag in SF blijven. Pismo is puur een eigen keuze, afhankelijk van wat je wilt gaan doen op highway 1 (en dat zal ook afhangen van mist) kun je stoppen vanaf San Simeon in Cambria, Morro Bay, Grover of Pismo Beach of sommigen zullen zelfs makkelijk door kunnen rijden tot Santa Barbara. Ik ken zelfs mensen die doorgereden zijn tot net boven LA, al vonden ze dat toch net teveel. Kwestie van wat wil je allemaal zien en doen.
-
marcenhelma
- Amerika-ontdekker
05-09-2015 amsterdam - LA
06-09-2015 Los Angeles
07-09-2015 LA- San Diego, CA overnachten in san diego
08-09-2015 San Diego- Kingman of williams,
09-09-2015 K of W - Grand Canyon, AZ overnachten GC, south rim bijv tuyasan
11-09-2015 GC- Page, AZ overnachten page excursie antelope
12-09-2015 Page - MV
13-09-2015 MV-Moab (Arches) jeep monument
14-09-2015 Moab (Arches) raften
15-09-2015 Moab (Canyonlands)
16-09-2015 Moab - Bryce Canyon, evt via capitol reef
17-09-2015 Bryce - Zion, UT
18-09-2015 Zion, UT
19-09-2015 Zion - Las Vegas,
20-09-2015 Las Vegas- Death Valley
21-09-2015 Death Valley- Mammoth lakes of lee vining ??
22-09-2015 Mammoth Lake- Yosemite
23-09-2015 Yosemite
24-09-2015 Yosemite - Carmel/Monterey, CA
25-09-2015 Carmel - San Francisco, CA overnachten SF
26-09-2015 San Francisco
27-09-2015 San Francisco- amsterdam
de route van yosemite naar carmel moet toch wel te doen zijn ?? als we daar in de avond aankomen dan kunnen we de volgende ochtend richting SF rijden
06-09-2015 Los Angeles
07-09-2015 LA- San Diego, CA overnachten in san diego
08-09-2015 San Diego- Kingman of williams,
09-09-2015 K of W - Grand Canyon, AZ overnachten GC, south rim bijv tuyasan
11-09-2015 GC- Page, AZ overnachten page excursie antelope
12-09-2015 Page - MV
13-09-2015 MV-Moab (Arches) jeep monument
14-09-2015 Moab (Arches) raften
15-09-2015 Moab (Canyonlands)
16-09-2015 Moab - Bryce Canyon, evt via capitol reef
17-09-2015 Bryce - Zion, UT
18-09-2015 Zion, UT
19-09-2015 Zion - Las Vegas,
20-09-2015 Las Vegas- Death Valley
21-09-2015 Death Valley- Mammoth lakes of lee vining ??
22-09-2015 Mammoth Lake- Yosemite
23-09-2015 Yosemite
24-09-2015 Yosemite - Carmel/Monterey, CA
25-09-2015 Carmel - San Francisco, CA overnachten SF
26-09-2015 San Francisco
27-09-2015 San Francisco- amsterdam
de route van yosemite naar carmel moet toch wel te doen zijn ?? als we daar in de avond aankomen dan kunnen we de volgende ochtend richting SF rijden
Laatst gewijzigd door marcenhelma op 11 sep 2014, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
marcenhelma
- Amerika-ontdekker
phoenix is geen optie want dat kan niet rechtstreeks. Dus of we moeten beginnen in LA of SF en om wat dagen te sparen wil ik dan het rondje niet afmaken vandaar carmel naar SF of SF naar carmel
dankjewel voor jullie reacties, super
dankjewel voor jullie reacties, super
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom wil je persé rechtstreeks?
-
marcenhelma
- Amerika-ontdekker
omdat ik last van reisziekte heb en 1 vliegtuigtrip per dag dan wel genoeg is 
En waarom wil je dan naar Carmel? Ik zou dat kleine stukje kust gewoon laten zitten en die extra dag ergens anders gebruiken. SF naar Carmel heeft al helemaal geen nut, want je moet daarna terug naar SF of door naar LA.marcenhelma schreef:.... om wat dagen te sparen wil ik dan het rondje niet afmaken vandaar carmel naar SF of SF naar carmel
-
marcenhelma
- Amerika-ontdekker
dat stuk van de kustroute moet een van de mooiste kustwegen van de wereld zijn vandaar, maar goed dat heb ik ook maar van internet en leesverslagen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1735 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 17 Reacties