Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen accommodatie Grand Teton NP
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Vragen accommodatie Grand Teton NP
Ik ben bezig met het boeken van cabins voor yellowstone en grand teton voor september 2015. Yellowstone is helemaal gelukt, maar bij grand teton krijg ik de volgende melding:
•Arrival date could not be parsed
•Departure date could not be parsed
Ik heb verschillende data geprobeerd (nu in oktober, in mei 2015 en in september 2015) omdat ik dacht dat misschien sept volgend jaar nog te ver weg is en ik een idee voor prijzen wilde krijgen... melding krijg ik echter steeds, ongeacht datum. Maar wat wordt er mee bedoeld?
Website: http://www.gtlc.com/
Kan iemand me helpen?
•Arrival date could not be parsed
•Departure date could not be parsed
Ik heb verschillende data geprobeerd (nu in oktober, in mei 2015 en in september 2015) omdat ik dacht dat misschien sept volgend jaar nog te ver weg is en ik een idee voor prijzen wilde krijgen... melding krijg ik echter steeds, ongeacht datum. Maar wat wordt er mee bedoeld?
Website: http://www.gtlc.com/
Kan iemand me helpen?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4
Hoi Ben& Fin,
ik denk dat je binnen een jaar moet boeken!
Dus wacht nog een maandje, dan moet t lukken
ik denk dat je binnen een jaar moet boeken!
Dus wacht nog een maandje, dan moet t lukken

-
- Amerika-ontdekker
Re: Vragen accommodatie Grand Teton NP
Terralinde, bedankt voor je reactie. Weet je dit zeker?
Het vreemde is namelijk dat ik die melding bij elke gekozen datum krijg, ook als ik voor mei volgend jaar of oktober dit jaar zoek. De melding "could not be parsed" blijft staan.
Het vreemde is namelijk dat ik die melding bij elke gekozen datum krijg, ook als ik voor mei volgend jaar of oktober dit jaar zoek. De melding "could not be parsed" blijft staan.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb op mijn mobiel even een proefboeking gedaan tot het moment dat ik mijn cc gegevens in moest vullen. Ik weet niet wanneer de fout bij jou komt, maar misschien eens met je mobiel proberen? (Ik vind 275 dollar per nacht wel vrij prijzig voor één van die cabins
-
- Amerika-ontdekker
Paul, dankjewel. Ik krijg de fout berekening nadat ik de datums heb ingevuld (direct dus in feite); ik zal het mobiel eens proberen, hoewel $275 totaal niet in ons budget past haha
Ik ga 't proberen om dan snel verder te zoeken naar meer budget-vriendelijke overnachtingen
Ik ga 't proberen om dan snel verder te zoeken naar meer budget-vriendelijke overnachtingen

-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik heb afgelopen zomer verbleven in The Hostel in Teton Village. Betaalbare en nette accomodatie in Grand Teton http://www.thehostel.us/
2004 New York
2006 Zuid-Westen
2007 Las Vegas
2008 New York
2009 Route 66
2013 New York - Washington DC
2014 Noord-Westen
2015 New York
2018 West-Canada
2006 Zuid-Westen
2007 Las Vegas
2008 New York