Ik heb een vraag over het volgende: Ik heb voor het Aria een 2=1 en 1 lunch pass geredeemed en heb nog LP's over voor oa een bottomlesspass.
Iemand ervaring hiermee? Hiervan al eens gebruik gemaakt en verstandig om te doen? Zit er "gewone" drank als coffee/tea/orange juice/milk etc wel bij? '
Ik lees dat de lunchtijden zijn van 11.00 - 15.30 terwijl de bottomless pass geldig in tot 10 pm.
Mijn mannen zien dat wel zitten zo'n pass voor alcoholische dranken, die lusten ook rond dat tijdstip wel een biertje of een cocktail of wat, maar als we hier lunchen stopt het denk ik voor ons ook met de pass om 15.30 uur, OF voor bij de lunch OF voor bij het diner, I guess?
Kan zo moeilijk kiezen, ben pas later op accounts voor mijn zonen gaan spelen dus niet zo heel veel LP's nog te besteden, maar als iemand een leuke tip heeft?
Thoom Kleine heeft nog 10.000 en en Mats Kleine heeft nog 20.000- LP's, te besteden.
Ondertussen dus 2 overnachtingen in Aria = 2 rewards
1 x buffet in MGM en 1 2persoons buffet in MGM = 2 rewards
1 x buffet in Aria en 2=1 buffet in Aria = 2 rewards
en de sugarfactory telt niet mee he? voor het totaal aantal rewards, ik vind de sleutelhanger nl een erg leuke herinnering aan MyVegas
Hoorgraag van de Vegas gangers.. Thnkx

Ps volgende week op 11 september vertrekken we naar Californie en komen aan in Vegas op 22 september