Meestal kun je die vluchten vinden bij de luchtvaartmaatschappij zelf of bij enkele van de bekende boekingssites. De prijs is dan enkele tientjes hoger vanwege de boekingskosten.michelly schreef:Ik heb even een vraagje. Via http://matrix.itasoftware.com/ vind ik hele mooie tarieven die ik nergens anders kan vinden.
Hoe pak ik dit aan? Ga ik hiermee naar een reisbureau en kunnen zij dit dan boeken?
Elly
Als je bij de lijst van gevonden vluchten op de prijs klikt van de gekozen vlucht, opent een scherm met "How to buy this ticket" en daar staat inderdaad " Provide this information to a travel agent to help them match the fares found. Make sure to provide the exact booking and fare codes shown. "
Misschien zou je effting in Eindhoven kunnen bellen. Dat was in ieder geval in het verleden, lang geleden, een gerenommeerd reisbureau. Of misschien kan Tioga Tours iets met die gegevens?
Ik heb de laatste twee keer op die manier gevonden vluchten (met vertrek uit Brussel) geboekt via Connections.be. Allebei de keren kon ik de vlucht vinden via hun zoekmachine.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
P.S.
Hebben jullie alweer plannen? Jullie zijn net terug.