Wij gaan volgend jaar een reisje Florida doen met zn tweetjes!
Nu hadden we graag een mustang gehuurd maar zijn blijkbaar al allemaal besproken.
Nu hebben we een luxury auto gehuurd.
Iemand een idee welke auto's we eventueel kunnen kiezen?
Laatst gewijzigd door TimAndShirley op 24 aug 2014, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Buick LaCrosse I LCAR (27 mpg; former PCAR class label)
Volvo S80 Sedan I LCAR (Formerly listed in Prestige Collection as USAR)
Cadillac CTS (sedan and coupe) I, YI LCAR (Formerly listed in Prestige Collection as LSAR)
Cadillac DTS I, YI LCAR (2011 final model year)
Chrysler 300/300C I, YI LCAR (24 mpg; 300C models tagged YI)
Toyota Avalon YI LCAR
BMW 328i (or other 3 Series) YH?
BMW 528i (or other 5 Series) YH?
Lincoln Town Car YH? LCAR (2011 final model year; 24 mpg)
Lincoln MKS LCAR
Lincoln MKZ LCAR
Ik heb afgelopen maand een Mustang gehuurd in Texas, en dat was fantastisch!
Misschien kun je kijken naar andere pareltjes zoals de Dodge Charger of de Chevrolet Camaro.
Ik vind het wel erg vreemd dat ze allemaal verhuurd zijn. Er zijn zoveel verhuurbedrijven... Bij mij gaf hij ook aan dat de mustangs verhuurd waren. Maar toen ik verder keek had ik al gauw een andere gevonden. Overigens kun je ook, on the spot/aan de balie, upgraden naar iets anders.
Succes!
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
Ik vroeg me af... MOET je via sunny cars boeken!?
Ik keek net even op sunny cars, het lijkt alsof zij helemaal geen sportwagens in het assortiment hebben.
Bij Alamo hebben ze dat zeker wel! Ik had de 2014 Ford Mustang Fastback voor 10 dagen, alle opties, alle extra's... koste oorspronkelijk $1800,-. Maar na een beetje ouwehoeren kreeg ik "werknemerskorting" van $600,-. (ben 28).
Succes!
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
TimAndShirley schreef:Het reisbureau werkt met sunnycars en alamo.
Mijn eerste gedachte toen ik dit las was "ja en". Wat heeft een reisbureau voor nut als zij bepalen bij wie je mag huren? Dan kan je het net zo goed zelf doen.
Natuurlijk zijn de Mustangs nog niet uitverhuurd voor volgend jaar zomer.
Alleen jullie reisbureau heeft een beperkt aanbod.
Bij veel brokers zijn de prijzen (en dus het aanbod) voor volgend jaar nog niet eens bekend.
Ga de komende maanden eens zoeken via de bekende Europese brokers en ongetwijfeld kan je nog een Mustang huren!
(en waarschijnlijk nog goedkoper ook dan via het reisbureau)
En de tip om aan de balie een upgrade te vragen: die krijg je in veel gevallen al door de baliemedewerker aangeboden.
Maar verwacht geen scherpe deal: zelf gisteren nog ervaren.
Ik dacht dat het een Alamo specialiteit was, maar de dame bij Avis kon er ook wat van. Gereserveerd een Mid-Size SUV op Jackson Hole. Zij uitgebreid zoeken in de bak met sleutels naar de kleinste SUV. Waar ga je naar toe? Yellowstone, Mt Rushmore ,Badlands? Oh, nou dan heb je echt wel een 4-wheel drive nodig (alsof ik door het losse zand daarheen ga rijden). Weer zoeken in de sleutelbak. Ah, een Grand Cherokee, lijkt je dat wat? Typ, typ, typ, ik kan je de Jeep meegeven voor maar $28 extra. Right! + tax + verzekering x 14 dagen = verdubbeling van de huurkosten.
Dus afgeslagen en met 0 extra kosten met een nieuwe luxe Chevy Captiva (met dakraam, lederen bekleding en navigatie) weggereden.
Samengevat: als je een bepaalde auto wilt hebben (of een categorie) kan je deze het beste reservering imho. Ter plekke is het maar geluk hebben dat er niets kleiners beschikbaar is óf je betaalt de hoofdprijs als je zelf om een upgrade vraagt.
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
TimAndShirley schreef:Wij gaan volgend jaar een reisje Florida doen met zn tweetjes!
Nu hadden we graag een mustang gehuurd maar zijn blijkbaar al allemaal besproken.
Die Mustang is er alleen voor de toeristen.
Er zullen niet veel amerikanen zo'n poor man's sports car huren.
Je bent te vroeg.
Kom over een paar maanden nog eens terug !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.