Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
PSVwally Reis nr4 wederom zuidwest
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: PSVwally Reis nr4 wederom zuidwest
Wij hebben vorig jaar Memorial Day aardig goed doorstaan; we zaten toen de vrijdag en zaterdag in Capitol Reef en Bryce. Zeker in Bryce viel het me mee, Capitol Reef was wel aardig druk. Op Memorial Day zelf zaten we in Page en onderweg naar de GC. Het was bij Horseshoe bend enorm druk maar verder was er niets aan de hand en tegen de tijd dat we in de GC aankwamen was het daar ook niet bijzonder druk.
Zion lijkt me inderdaad erg, dat ligt natuurlijk dichter bij enkele grote plaatsen dus iedereen trekt er dan op uit. Vooral gebruik maken van de vroege en late uren in het park. Overnacht in elk geval in Springdale zodat je de auto kunt laten staan.
Waarom niet dat weekend in LV blijven en alles en paar dagen opschuiven? Alles een paar dagen of een week opschuiven is geen optie?
Marianne
Zion lijkt me inderdaad erg, dat ligt natuurlijk dichter bij enkele grote plaatsen dus iedereen trekt er dan op uit. Vooral gebruik maken van de vroege en late uren in het park. Overnacht in elk geval in Springdale zodat je de auto kunt laten staan.
Waarom niet dat weekend in LV blijven en alles en paar dagen opschuiven? Alles een paar dagen of een week opschuiven is geen optie?
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Helaas kan het (zelfs niet een paar dagen) verschoven worden. Of we moeten het opschuiven naar Oktober wat me wat laat lijkt voor de Tetons en Yellowstone. Las Vegas op het einde is eigenlijk ook wel een must. Persoonlijk hoef ik nu ook niet persé een striphotel (het liefst wel natuurlijk), maar dat zien we later nog wel.
Springdale is, ook omdat we de aankomsttijd ivm de nog niet geboekte vluchten nog niet weten, wel een must. Dus dat is al geboekt en ik blijf rondkijken naar iets goedkopers in het dorpje. Het enige wat ik vrees is opstoppingen bij vooral het bovenste deel van Angels Landing en/of in the narrows, maargoed dat beleven we daar dan maar.
Normaal gesproken wil ik iets meer flexibiliteit, maar tot Yellowstone is dat eigenlijk bijna onmogelijk. Heel misschien dat we ipv de laatste dag Yellowstone of de dag naar Salt Lake City naar Craters of the Moon gaan, maar verder boeken we deze keer waarschijnlijk alles behalve Salt Lake City vooraf.
Springdale is, ook omdat we de aankomsttijd ivm de nog niet geboekte vluchten nog niet weten, wel een must. Dus dat is al geboekt en ik blijf rondkijken naar iets goedkopers in het dorpje. Het enige wat ik vrees is opstoppingen bij vooral het bovenste deel van Angels Landing en/of in the narrows, maargoed dat beleven we daar dan maar.
Normaal gesproken wil ik iets meer flexibiliteit, maar tot Yellowstone is dat eigenlijk bijna onmogelijk. Heel misschien dat we ipv de laatste dag Yellowstone of de dag naar Salt Lake City naar Craters of the Moon gaan, maar verder boeken we deze keer waarschijnlijk alles behalve Salt Lake City vooraf.
Het Zion Park Motel is misschien een oplossing om goedkoper in Springdale te slapen. Wij sliepen er vier jaar geleden. Het interieur is ietwat retro, maar het was er schoon. Een double queen kost 89 dollar per nacht, een triple queen 109 plus tax.
Ook eens met de aanbevelingen voor het Bowen Motel in Moab. Wij hebben er in 2010 en 2013 overnacht. Voor Moab-begrippen niet al te duur en prima gelegen!
Ook eens met de aanbevelingen voor het Bowen Motel in Moab. Wij hebben er in 2010 en 2013 overnacht. Voor Moab-begrippen niet al te duur en prima gelegen!
-
Bas560SEL
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
1 advies, pak de 1ste shuttle vanaf het visitor center om 6 uur, dan is het nog niet zo druk. Heb ik dit jaar ook gedaan en pas toen ik weer naar beneden liep werd het wat drukker.PSVwally schreef:Het enige wat ik vrees is opstoppingen bij vooral het bovenste deel van Angels Landing en/of in the narrows, maargoed dat beleven we daar dan maar.
Ik sluit me aan bij GJ voor wat betreft het Zion Park Motel. Dit is een prima motel voor $89, wij hebben er dit jaar en 2 jaar geleden prima geslapen. Er tegenover heb je een deli met heerlijke zelfgemaakte fudge.
Ik sluit me ook aan bij het Zion Park Motel.
Vorig jaar 2 overnachtingen gedaan en was goed in orde (en toen de goedkoopste oplossing in Springdale).
Vorig jaar 2 overnachtingen gedaan en was goed in orde (en toen de goedkoopste oplossing in Springdale).
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb inmiddels maar een mail verstuurd, want zoveel mening kan ik niet negeren
Het gaat me overigens niet om de goedkoopste overnachtingen, maar 170 dollar scheelt alweer veel tov de €230 voor de quality inn. Ik zal me morgen ook eens in het bowen verdiepen. De inca inn kan pas vanaf september geboekt worden overigens.
Het gaat me overigens niet om de goedkoopste overnachtingen, maar 170 dollar scheelt alweer veel tov de €230 voor de quality inn. Ik zal me morgen ook eens in het bowen verdiepen. De inca inn kan pas vanaf september geboekt worden overigens.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
We hebben Inmiddels een groot deel van de reis vastliggen. Normaal ben ik niet echt van alles vooraf boeken, maar nu leggen we alles behalve de laatste nacht Yellowstone en Salt Lake City toch maar vast, omdat er toch weinig andere keus qua route meer is voor ons. Of het moet bekend zijn dat het weer bv ontzettend slecht wordt, dan kan het meeste tot 72u alsnog worden gewijzigd.
Chicago blijft nog het grote onbekende waar we qua plek moeten zitten, daar gaat vanaf September wat info over ingewonnen worden. Wat info bij een kennis in Arlington Heights inwinnen.
Springdale/Zion is op jullie aanraden omgezet in het Zion Park Motel.
Bij Bryce Canyon is de Bryce View Lodge geboekt
Voor Jackson is het een suite in de Virginian Lodge geworden. Wel wat ouder, maar veel zullen we er toch niet zitten.
Voor Yellowstone hebben we één nacht een budget cabin bij Old Faithful en twee nachten een budget cabin bij Mammoth Hot Springs. De laatste nacht zou in principe in west yellowstone zijn, maar dat beslissen we ter plekke wel.
Moab zal de Inca Inn of Bowen Motel worden, vooralsnog zijn deze pas vanaf September boekbaar voor Mei.
Salt Lake City zullen we last minute ergens in de buurt wel zien.
Voor Las Vegas hoop ik dat de weekend bonusdagen ook dan gelden. Daar kijk ik wrs ook pas vanaf Januari weer naar, eerst maar weer eens genoeg punten verzamelen.
Benieuwd of en zo ja hoever de vliegticketprijzen nog zullen dalen. Ik heb wel wat ervaring met vliegen op één vliegveld en vertrekken van een ander, maar is het echt voordeliger om een multicity ticket amsterdam/dusseldorf/brussel - chicago, chicago - las vegas, las vegas - amsterdam/dusseldorf/brussel te boeken of een ticket naar Chicago en terug vanaf Las Vegas en dan een los ticket van Chicago naar Las Vegas?
Chicago blijft nog het grote onbekende waar we qua plek moeten zitten, daar gaat vanaf September wat info over ingewonnen worden. Wat info bij een kennis in Arlington Heights inwinnen.
Springdale/Zion is op jullie aanraden omgezet in het Zion Park Motel.
Bij Bryce Canyon is de Bryce View Lodge geboekt
Voor Jackson is het een suite in de Virginian Lodge geworden. Wel wat ouder, maar veel zullen we er toch niet zitten.
Voor Yellowstone hebben we één nacht een budget cabin bij Old Faithful en twee nachten een budget cabin bij Mammoth Hot Springs. De laatste nacht zou in principe in west yellowstone zijn, maar dat beslissen we ter plekke wel.
Moab zal de Inca Inn of Bowen Motel worden, vooralsnog zijn deze pas vanaf September boekbaar voor Mei.
Salt Lake City zullen we last minute ergens in de buurt wel zien.
Voor Las Vegas hoop ik dat de weekend bonusdagen ook dan gelden. Daar kijk ik wrs ook pas vanaf Januari weer naar, eerst maar weer eens genoeg punten verzamelen.
Benieuwd of en zo ja hoever de vliegticketprijzen nog zullen dalen. Ik heb wel wat ervaring met vliegen op één vliegveld en vertrekken van een ander, maar is het echt voordeliger om een multicity ticket amsterdam/dusseldorf/brussel - chicago, chicago - las vegas, las vegas - amsterdam/dusseldorf/brussel te boeken of een ticket naar Chicago en terug vanaf Las Vegas en dan een los ticket van Chicago naar Las Vegas?
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Virginian lodge in Jackson is goed. Zag er netjes uit en ook de buitenkant met volop bloemen bij iedere deur.
Alleen geen ontbijt, wel een buitenzwembad. In Moab hebben wij afgelopen keer geslapen bij Sleep Inn wat ook goed was met fijn buitenzwembad om ff af te koelen.
Alleen geen ontbijt, wel een buitenzwembad. In Moab hebben wij afgelopen keer geslapen bij Sleep Inn wat ook goed was met fijn buitenzwembad om ff af te koelen.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 21 Reacties
- 6045 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 7 Reacties