Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

SIM-kaart USA

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Tazmaaniac
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: SIM-kaart USA

Bericht door Tazmaaniac »

Kan iemand even helpen?

Ik wil graag zo goedkoop mogelijk bellen naar NL als ik in Amerika ben.

Ik ga nu bestellen via: http://www.internationalsim.nl

Dan heb ik toch 2 dingen nodig..

1. Red Pocket Sim (voor USA)
2. Beltegoed Pay-As-You_go

Toch? Of heb ik hoe dan ook een bundel nodig voor internationale gesprekken?
frans&esmé
Amerika-ontdekker

Bericht door frans&esmé »

Je kan met deze kaart niet internationaal bellen. kijk maar bij FAQ hier http://www.internationalsim.nl/sim-kaar ... d-ttd.html
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 26 jun 2014, 08:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd.
Afbeelding
Tazmaaniac
Amerika-ontdekker

Bericht door Tazmaaniac »

Dat is een "Ready Sim" ik had het over de "Red Pocket Sim".

Ik vind het maar onduidelijk allemaal :geek:
frans&esmé
Amerika-ontdekker

Bericht door frans&esmé »

Sorry even overheen gelezen misschien is dit dan iets voor je http://www.internationalsim.nl/sim-kaar ... t-usa.html
Afbeelding
MiaDee
Amerika-ontdekker

Bericht door MiaDee »

Tazmaaniac schreef:Dat is een "Ready Sim" ik had het over de "Red Pocket Sim".

Ik vind het maar onduidelijk allemaal :geek:

Graag lees ik je bevindingen hier terug als je het ervaren hebt want ik ziet met het zelfde gevoel als jullie wat moet ik nu nemen???
Dennis1982
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Dennis1982 »

Ik heb thuis internet / telefoon via Ziggo en zij hebben nu een app waarmee ik via wifi naar NL kan bellen tegen lokale (dus nederlandse) tarieven.
Jody
Amerikafan

Bericht door Jody »

Vanuit Frankrijk en Oosenrijk al uitgeprobeerd. Het Klopt echt, nederlandse tarieven dus.Je hebt alleen echt goeie wifi nodig en dat wil vanuit de States nog wel eens haperen.
Dennis1982
Amerika-ontdekker

Jody schreef:Vanuit Frankrijk en Oosenrijk al uitgeprobeerd. Het Klopt echt, nederlandse tarieven dus.Je hebt alleen echt goeie wifi nodig en dat wil vanuit de States nog wel eens haperen.
Bedankt Jody,

We gaan het gewoon proberen! Anders is er altijd nog Skype / Facetime he :-)
MiaDee
Amerika-ontdekker

Bericht door MiaDee »

Dennis1982 schreef:Ik heb thuis internet / telefoon via Ziggo en zij hebben nu een app waarmee ik via wifi naar NL kan bellen tegen lokale (dus nederlandse) tarieven.
Hoe heet dat app?

Thx Maicol
Jody
Amerikafan

Bericht door Jody »

Ziggo Bapp. Op de Ziggo site te vinden
Dennis1982
Amerika-ontdekker

Thnx Jody, jij bent sneller als ik :clap: :thumbup:
powercoaster
Amerika-ontdekker

Bericht door powercoaster »

Afgelopen weken heb ik een rondreis door het westen gemaakt. Aan het begin van de reis in San Francisco bij T-mobile een simkaart gekocht, inclusief onbeperkt bellen/smsen (binnen usa) en 1 gb data. Het ging mij vooral om de data, maar ik vond het erg teleurstellend. Verbinding had ik alleen in en rond de grote steden, in het binnenland en dan vooral bij nationale parken had ik helemaal niks. En als ik dan verbinding had, was het erg traag. Voor een prijs van $65 ($55 voor 30 dagen en $10 voor de simkaart) vind ik het veel geld voor weinig.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

powercoaster schreef:Afgelopen weken heb ik een rondreis door het westen gemaakt. Aan het begin van de reis in San Francisco bij T-mobile een simkaart gekocht, inclusief onbeperkt bellen/smsen (binnen usa) en 1 gb data. Het ging mij vooral om de data, maar ik vond het erg teleurstellend. Verbinding had ik alleen in en rond de grote steden, in het binnenland en dan vooral bij nationale parken had ik helemaal niks. En als ik dan verbinding had, was het erg traag. Voor een prijs van $65 ($55 voor 30 dagen en $10 voor de simkaart) vind ik het veel geld voor weinig.
Dit is bekend dat t-mobile minder coverage heeft
ik heb een at&t gophone sim gehad voor 60 USD met daarbij 2.5 gb data en voor 5usd meer 250 belminuten naar nederland en heb in zuidwesten bijna altijd data verbinding gehad (behalve in afgelegen gebieden zoals yosemite)
voordeel is ook nog dat deze hotspot ondersteund waardoor je internet kunt ddelen met anderen.

gr
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

Onlangs heb ik mij ook een SIM-kaart samen met een bundel van 30 dagen besteld bij http://www.internationalsim.nl/sim-kaar ... t-usa.html
Ondertussen heb ik alles netjes ontvangen. Nu lees ik in de handleiding dat ik de SIM kaart online moet activeren. Daarbij moet ik een Amerikaanse postcode opgeven waaraan mijn telefoonnummer wordt gekoppeld. Dus ik neem wellicht Los Angeles aangezien ik daar aankom en vertrek. Als die stappen zijn doorlopen zou mijn SIM kaart geactiveerd zijn en zou ik mijn beltegoed kunnen inladen. Nu vraag ik me eigenlijk gewoon af of ik die SIM kaart hier al zou kunnen activeren? Of zou ik moeten wachten tot ik in Amerika zit? Het nummer zou in België namelijk niet werken. Mijn vriend is zelfstandige en het zou handig zijn als we vooraf het nummer al kennen, zodat we alles kunnen laten doorschakelen naar het tijdelijke nummer. Vandaar dus mijn vraag. Hoop dat er iemand al ervaring mee heeft.
MelaniedeJong
Amerika-ontdekker

Bericht door MelaniedeJong »

Alle berichtjes gaan hier vooral over simkaarten met internet.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een simpel kaartje om alleen binnen Amerika te kunnen bellen, voor het geval we pech onderweg of iets hebben of te kunnen bellen naar hotels. Internet hoef ik niet (we gebruiken Wifi in de hotels en naar het thuisfront sturen we dan wel een whatsapp)

Bestaat zoiets ook nog dat je een kaartje koopt waarbij je bijv $10 opwaardeert? Ik heb een smartphone (samsung galaxy s3).
Pepito
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Pepito »

Je kan even op http://www.tracfone.com kijken. Kan met of zonder spotgoedkope (refurbished of nieuwe) mobiel. En is in ieder geval goedkoop om in de vs me te kunnen bellen en gebeld worden. Let wel op dat je ook voor gebeld worden betaalt. Ik heb het vorig jaar in LA gebruikt en dat beviel goed. Die was trouwens via iemand hier op het forum, dus misschien staat er nog wat bij vraag en aanbod.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Jody
Amerikafan

Bericht door Jody »

Zie item tracfone, Wij maken er al 3 jr. gebruik van on hotels/veerboten en restaurants te reserveren in Amerika. Werkt prima en is goedkoop.
Kochten de telefoon + kaart in de 1e de beste winkel waar een vriendelijke verkoper hem ook even voor ons installeerde. Opwaarderen voor volgende jaren staat ook in dit item.
MiaDee
Amerika-ontdekker

Bericht door MiaDee »

Ik ga gelijk zoeken. Thx.
Piet63
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

SIM-kaart USA/hotspot.

Bericht door Piet63 »

Door omstandigheden is onze reis naar west USA dit voorjaar niet doorgegaan, maar de reis staat gelukkig weer gepland.
Ik huur een camper van Road Bear. Deze bied een hotspot aan voor 125 dollar per maand. Heeft iemand ervaring daarmee?
Piet Bijmold
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Na 2,5 week rondreizen moet ik toch concluderen dat de Ready-SIM geen aanrader is.
ik wist wel dat het T-Mobile netwerk minder uitgebreid was dus mindere dekking heeft. Maar in de staten Wyoming (Grand Teton, Yellowstone) en South Dakota (Mt Rushmore, Badlands) is er helemaal geen dekking. Niet alleen geen 3G maar in de gehele staten zelfs geen telefoon, ook niet in de -grotere- steden. Een volgende keer wordt het voor mij toch een SIM op het AT&T netwerk.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer