Tja, het meest ironische uit heel dit verhaal is dat ik tot een paar jaar geleden zei dat ik nooit van m'n leven in de VS zou gaan wonen .. het kan verkerenkastelke schreef:Welke omzwervingen een mens al niet moet maken om aan een (Amerikaanse) vrouw te geraken.GoGriz schreef:Ik heb mijn Amerikaanse vrouw ontmoet toen ik in Rome (Italie) aan het studeren was.![]()
:hilarious:
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe heb je je vriendin/vrouw ontmoet in u.s.a
http://UtahBelg.blogspot.com: Blog van een Belg in Utah
http://amerikabelgen.com: Belgen in Amerika Forum
http://amerikabelgen.com: Belgen in Amerika Forum
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
-
Appie
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Mag toch hopen dat je niet zo kansloos bent om een vrouw te 'mindplayen' zodat jij je greencard hebt terwijl zij volledig andere verwachtingen heeft?Felipe9255 schreef:Ik heb die van mij al een paar keer ontmoet,
maar nog niet de juiste... lol
Maar heb wel al gehoord dat dat geen probleem zal worden.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Appie, laat ons hopen dat het niet zo onrespectvol overkomt als Felipe het laat uitschijnen? (en anders mag zijn vrouw hem van mij dumpen, exact 1 dag voordat hij in aanmerking komt om op basis van zijn huwelijk in Amerika te mogen blijven).Appie schreef:Mag toch hopen dat je niet zo kansloos bent om een vrouw te 'mindplayen' zodat jij je greencard hebt terwijl zij volledig andere verwachtingen heeft?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
wowow, nee helemaal niet.
Ik ga nu met een stagevisum en mn bedoeling is om een werkvisum te krijgen terwijl ik daar ben.
Maar ik zal mij zeker niet afzonderen he... Ik ga uitgaan en waarschijnlijk veel leuke vrouwen leren kennen. Als 'The One' daar nu tussen zit, dan mag ik er toch gerust mee trouwen? En ik zal zeker nooit trouwen om een greencard te krijgen. Een geplande trouwdatum vervroegen, dat zou wel kunnen, als dat het verschil maakt tussen in amerika blijven en terug moeten... Maar dan is dat zeker enkel omdat ik van haar hou.
And please... give me some credit.
Ik ga nu met een stagevisum en mn bedoeling is om een werkvisum te krijgen terwijl ik daar ben.
Maar ik zal mij zeker niet afzonderen he... Ik ga uitgaan en waarschijnlijk veel leuke vrouwen leren kennen. Als 'The One' daar nu tussen zit, dan mag ik er toch gerust mee trouwen? En ik zal zeker nooit trouwen om een greencard te krijgen. Een geplande trouwdatum vervroegen, dat zou wel kunnen, als dat het verschil maakt tussen in amerika blijven en terug moeten... Maar dan is dat zeker enkel omdat ik van haar hou.
And please... give me some credit.
I am where I need to be
- Color01
- Amerika-expert
Felipe
mischien komt dat wel, om dat iedereen in begin hier een moeilijke tijd heeft ook na heel wat jaren.( financieel ).. en jij praat net als of jij alles veel beter kunt, en overal meer verstand van heeft ..en een betere baan kunt krijgen waar je heel veel geld mee verdient,.. en . binnen een aantal jaren al met pensioen kunt gaan.....t'is net als of je zegt dat sommige mensen die hier al in amerika wonen hier iets niet goed doen.. om dat ze nog niet financieel binnen zijn.
mischien komt dat wel, om dat iedereen in begin hier een moeilijke tijd heeft ook na heel wat jaren.( financieel ).. en jij praat net als of jij alles veel beter kunt, en overal meer verstand van heeft ..en een betere baan kunt krijgen waar je heel veel geld mee verdient,.. en . binnen een aantal jaren al met pensioen kunt gaan.....t'is net als of je zegt dat sommige mensen die hier al in amerika wonen hier iets niet goed doen.. om dat ze nog niet financieel binnen zijn.
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
Zo bedoel ik het helemaal niet.
Ik draai ook al 10 jaar mee in die molen hoor, vanaf het moment dat mn eerste visumaanvraag binnen was voor een exchangeprogram in Ohio.
dat is ondertussen al 12 jaar geleden, 'man, I'm getting old.'
Ik heb mn studies gevolgd om in Amerika te raken en ben heel mn leven opgevoed met het idee van dream big, the american dream, ...
Nu kan ik eindelijk eens zien als het mij lukt.
En ik ben nog nergens, ik moet opletten welke valiezen ik koop dat ik niet te veel geld verdoe voor ik in de states ben. Ik moet kijken voor een auto van minder dan 1000$.
Maar ik weet dat mn hart en mn hoofd goed zit en dat als ik moeite doe, ik er in zal slagen ook.
En niet iedereen moet diezelfde doelstelling hebben he. Iedereen maakt van zn leven wat hij er van wil maken. En iedereen die als doel had in Amerika te raken en er ook geraakt is, heeft het al goed gedaan in mijn boek. Ik weet wat je er voor over moet hebben.
En ja, ik zal zeker nog zwarte sneeuw zien voor ik ben waar ik wil zijn.
I'm one of the good guys... and in doubt, give me the benefit of that doubt.
:toocool:
Ik draai ook al 10 jaar mee in die molen hoor, vanaf het moment dat mn eerste visumaanvraag binnen was voor een exchangeprogram in Ohio.
dat is ondertussen al 12 jaar geleden, 'man, I'm getting old.'
Ik heb mn studies gevolgd om in Amerika te raken en ben heel mn leven opgevoed met het idee van dream big, the american dream, ...
Nu kan ik eindelijk eens zien als het mij lukt.
En ik ben nog nergens, ik moet opletten welke valiezen ik koop dat ik niet te veel geld verdoe voor ik in de states ben. Ik moet kijken voor een auto van minder dan 1000$.
Maar ik weet dat mn hart en mn hoofd goed zit en dat als ik moeite doe, ik er in zal slagen ook.
En niet iedereen moet diezelfde doelstelling hebben he. Iedereen maakt van zn leven wat hij er van wil maken. En iedereen die als doel had in Amerika te raken en er ook geraakt is, heeft het al goed gedaan in mijn boek. Ik weet wat je er voor over moet hebben.
En ja, ik zal zeker nog zwarte sneeuw zien voor ik ben waar ik wil zijn.
I'm one of the good guys... and in doubt, give me the benefit of that doubt.
:toocool:
I am where I need to be
ja ik heb mijn vriend op de vlucht van atlanta naar amsterdam ontmoet het was voorbijde liefde op eerste gezicht. en dat is eigenlijk altyd zoo gebleven. was echt heel raar voor ons alle twee we raakte aan de praat en we hebben elkaar zins dien niet meer uit het oog verloren
Zo zie wat vliegen all niet kan doen
groetjes natasja en delynn
Zo zie wat vliegen all niet kan doen
groetjes natasja en delynn
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb ok een aparte.
Ik ben in 1996 geemigreerd nadat ik de loterij had gewonnen.
Een jaar later zat ik te chatten op een hollandse chatlijn van AOL.
Die was bedoeld voor nederlanders die in de USA woonden. Het meest ouderen die reeds 40-50 jaar geleden geemigreerd waren.
Er zat ook een nederlands meisje op die site van mijn leeftijd. We vonden elkaar wel leuk en van het een kwam het ander. Ze verhuisde naar mij toe wat nogal wat voeten in de aarde had want ze was hier op een h1b visum als fysiotherapeut. Dat was meer dan 8 jaar geleden en intussen zijn daar twee blonde spruiten van 3 en 5 bijgekomen.
Blijf het nog steeds apart vinden dat je naar amerika verhuist en dat je dan daar je nederlandse vrouw ontmoet die 800km ver weg woont maar die in je vroegere leven maar zo'n 100km ver weg was.
Ik ben in 1996 geemigreerd nadat ik de loterij had gewonnen.
Een jaar later zat ik te chatten op een hollandse chatlijn van AOL.
Die was bedoeld voor nederlanders die in de USA woonden. Het meest ouderen die reeds 40-50 jaar geleden geemigreerd waren.
Er zat ook een nederlands meisje op die site van mijn leeftijd. We vonden elkaar wel leuk en van het een kwam het ander. Ze verhuisde naar mij toe wat nogal wat voeten in de aarde had want ze was hier op een h1b visum als fysiotherapeut. Dat was meer dan 8 jaar geleden en intussen zijn daar twee blonde spruiten van 3 en 5 bijgekomen.
Blijf het nog steeds apart vinden dat je naar amerika verhuist en dat je dan daar je nederlandse vrouw ontmoet die 800km ver weg woont maar die in je vroegere leven maar zo'n 100km ver weg was.