Haha, ik dacht eigenlijk meer aan een Rudolf outfit met rode neus en gewei op mijn hoofd

.
Dat het rustiger is had ik al begrepen, alleen maar fijn. Hoeven we een keer niet door mensenmassa's heen te ploeteren. Dat er weinig kerstdecoraties zijn is wel jammer, gelukkig gaan we niet alleen daarvoor. Toch even zitten snuffelen net en vond wel een paar leuke dingen waar je lekker van die kitscherige kerstsfeer kunt proeven:
- Ethel M Chocolate Factory, veel lichtjes
- Bellagio Conservatory, volledig in kerstsfeer
- Dagelijkse kerstshows In de Venetian en Fashion show mall
- Een Magical Forest bij Opportunity Village
- Schaatsen bij Venetian en misschien ook Cosmopolitan
Zoals je al zei weinig rijen, dus ook rustig in restaurants en buffets, behalve met kerst zelf als ik het zo lees. Dan moet je dus blijkbaar wel rekening houden met flinke rijen, ook omdat veel locals erop uit gaan. Dus reserveren is raadzaam als ik ergens leuk wil eten zonder erg lang te wachten. Op bv. Tripadvisor las ik ook dat veel restaurants een speciaal kerstmenu hebben die dag.
Dus ben ik nog steeds op zoek naar een leuk sfeervol restaurant, liefst niet vis georiënteerd. Kan altijd nog kijken of ze daar een speciaal menu hebben, is geen must trouwens. Willen gewoon gezellig samen uitgebreid eten. Hoeft ook niet op de Strip te zijn. Dus als je nog tips hebt Martijn? Of iemand anders natuurlijk!
We hebben een auto, dus een dagje buiten Vegas is ook leuk. Red Rock Canyon en Valley of Fire hebben we al bezocht. Is het de moeite om naar Mount Charleston te rijden? Of is dat geen doen in december? Of Oatman? Of zeg ik dan iets heel geks

.