Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis 1 ste x USA: reisschema Mei 2015
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Reis 1 ste x USA: reisschema Mei 2015
Zonder tussenstop is toch aangenamer.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
1 ste x USA
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hebben vandaag onze tickets geboekt ,DUS-LA 19/05/2015 LA-DUS 18/06/2015 rechtstreekse vlucht met Airberlin voor 665€. Vond ik een aanvaardbare prijs.
Nu nog een wagen en klaar is ie.
Mag ik ook eens vragen of er iemand kan kijken naar onze laatste route die ik gepost heb,misschien dat we er Mesa Verde uithalen zodat we elders misschien wat meer ontspannen kunnen doen,wat is jullie mening daarover misschien?
Nu nog een wagen en klaar is ie.
Mag ik ook eens vragen of er iemand kan kijken naar onze laatste route die ik gepost heb,misschien dat we er Mesa Verde uithalen zodat we elders misschien wat meer ontspannen kunnen doen,wat is jullie mening daarover misschien?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is een prachtige route en op zich kan het prima zo, met Mesa Verde er in. Je hebt daarvoor en daarna meerdere nachten op dezelfde plaats. Maar als je nog iets meer rust wilt kun je het weglaten. Waar zou je de extra nacht dan willen gebruiken?
Ik begrijp trouwens niet waarom je de route niet omdraait. Als de Tioga Pass gesloten is heb je een probleem.Ik zou de route niet af laten hangen van wat er nu beschikbaar is in het park, er komt altijd wel weer iets vrij. In Curry Village is trouwens wel iets vrij van 7 tot 10 juni.
Marianne
Ik begrijp trouwens niet waarom je de route niet omdraait. Als de Tioga Pass gesloten is heb je een probleem.Ik zou de route niet af laten hangen van wat er nu beschikbaar is in het park, er komt altijd wel weer iets vrij. In Curry Village is trouwens wel iets vrij van 7 tot 10 juni.
Marianne
-
1 ste x USA
- Amerikafan
Hey Marianne
Dank voor de snelle reactie,ik heb geprobeerd om ze om te draaien maar dan heb ik op sommige plaatsen niet de mogelijkheid om dezelfde hotels te boeken. Zoals in Monument Valley en DV ,en het scheelt een grote week dat we later zijn in Yosemite dan ,dus wou ik het risico maar nemen.
Dank voor de snelle reactie,ik heb geprobeerd om ze om te draaien maar dan heb ik op sommige plaatsen niet de mogelijkheid om dezelfde hotels te boeken. Zoals in Monument Valley en DV ,en het scheelt een grote week dat we later zijn in Yosemite dan ,dus wou ik het risico maar nemen.
-
1 ste x USA
- Amerikafan
Hey Marianne
Ik heb inderdaad de route helemaal omgegooid,we zijn dus nu anderhalve week later in Yosemite dus meer kans dat de tioga PASS open is.
Ik heb tevens alle hotels terug geboekt,in Yosemite is het een tent geworden in CV inplaats van housekeeping kamp,maar door het jaar kan ik nog opvolgen of er niets vrijkomt.
Wat wel een meevaller is,dat ik nu The View hotel heb kunnen boeken in Monument Valley en voordien niet.
Heb nog alleen probleem om een goed hotel te vinden in Los Angeles,is wel een heel zoekwerk,of zijn er mensen met leuke tips ,niet al te prijzig want dat zijn de laatste 2 dagen dus dan is het budget al wel flink geslonken.
De trip wordt nu dus
19 mei DUS_LA
20 LA_ KINGMAN
21 KINGMAN_ GRAND CANYON
22 GC
23 GC_ PAGE
24 PAGE
25 PAGE _ MV
26 MV _ MESA VERDE
27 MESA VERDE _ MOAB
28 MOAB
29 MOAB
30 MOAB _ CAPITOL REEF
31 CAPITOL REEF _ BRYCE
1 JUNI BRYCE _ ZION
2 ZION
3 ZION _ LV
4 LV
5 LV _ DV
6 DV _ LEE VINING
7 LEE VINING _ YOSEMITE
8 YOSEMITE
9 YOSEMITE
10 YOSEMITE _ SAN FRANCISCO
11 SF
12 SF
13 SF _ MONTEREY
14 MONTEREY
15 MONTEREY _ PISMO BEACH
16 PISMO BEACH _ LA
17 LA
18 LA _ DUS
19 DUS _ THUIS
Ik heb inderdaad de route helemaal omgegooid,we zijn dus nu anderhalve week later in Yosemite dus meer kans dat de tioga PASS open is.
Ik heb tevens alle hotels terug geboekt,in Yosemite is het een tent geworden in CV inplaats van housekeeping kamp,maar door het jaar kan ik nog opvolgen of er niets vrijkomt.
Wat wel een meevaller is,dat ik nu The View hotel heb kunnen boeken in Monument Valley en voordien niet.
Heb nog alleen probleem om een goed hotel te vinden in Los Angeles,is wel een heel zoekwerk,of zijn er mensen met leuke tips ,niet al te prijzig want dat zijn de laatste 2 dagen dus dan is het budget al wel flink geslonken.
De trip wordt nu dus
19 mei DUS_LA
20 LA_ KINGMAN
21 KINGMAN_ GRAND CANYON
22 GC
23 GC_ PAGE
24 PAGE
25 PAGE _ MV
26 MV _ MESA VERDE
27 MESA VERDE _ MOAB
28 MOAB
29 MOAB