Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel IV

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Re: MyVegas deel IV

Bericht door Figment »

terralinda schreef:Het heeft ook niets met een mij-mij-mij houding te maken.
En ik zie de rewards ook niet als kado maar als een gewonnen prijs,
dat is ook de vertaling van het woord prijs! It's not a gift! It's a reward!
En juist omdat het een prijs is en geen cadeau, zijn er bepaalde voorwaarden aan verbonden. Ze zijn daar in Vegas geen filantropische instelling en als ze dus in de gaten krijgen dat het hen meer geld kost dan oplevert, dan worden de voorwaarden aangepast. Heel logisch eigenlijk.
Ik vind het ook jammer dat die geweldige kamers van vorig jaar niet meer beschikbaar zijn, maar ik snap het wel. En omdat ik de great room suite van Mandalay Bay vorig jaar zo fijn vond, heb ik hem voor mijn komende Oud en Nieuw reis zelf geboekt. Showtje en etentje erbij via MyVegas en iedereen blij. Ik helemaal happy met de freebies en Mandalay Bay dat ik daar geld uitgeef. =)
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
majtie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door majtie »

Net de award voor 2 Ka tickets aangeschaft en meteen geredeemed :thumbup: Ik had een super aardig meisje aan de lijn, volgens mij heeft ze mooie plekken voor ons geregeld. Op het balkon op de eerste rij aan het gangpad, klinkt goed! Ze vroeg waar ik verbleef en vertelde me dat we de tickets gewoon in Aria op kunnen halen bij de Zarkana Box Office terwijl Ka zelf in MGM Grand staat. Ik ben weer helemaal blij!!
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik wacht nog wel een half jaar af zodat ik de bonus room data of weekend data van volgend jaar weet, maar ik ga zeker ook 1 nacht in het Cosmopolitan zitten. Ik maak in Vegas sowieso nog wel voldoende geld op, alleen hoeft dat niet persé aan het hotel waar ik via MyVegas zit te zijn. Maar ik gebruik wel de Mlife pas.
Vince22
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Vince22 »

Sassya schreef:
Vince22 schreef:Is het ook mogelijk een redeem te annuleren? Met mn stomme harses heb ik heel enthousiast mijn punten ingewisseld maar niet over nagedacht dat ik al 3 rewards had gehad en niet eerder mocht redeemen als 16/9... is dit nog terug te draaien?
Ja, dat kan online via http://support.myvegas.com/hc/en-us/requests/new. Staat een optie tussen om een reward te cancellen. En anders gebruik je andere optie om om cancellation te vragen, wel het reward nummer erbij vermelden.
Thanks voor je antwoord, maar blijkbaar is de methode om te cancellen makkelijker geworden. Als je bij je "purchased rewards" in MyVegas kijkt, kun je per aangeschafte reward nog cancellen, mits het een overnachting is.
Onze USA reis 2014: http://www.vpontour.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Wij zitten nu 90 dagen van onze terugvlucht vanuit Las Vegas af, dus ik kan gaan "rendeemen". Wij verblijven van 4 t/m 10 november in Las Vegas, ik zit nu rond de 270.000 LP's en wij ga dus 3 nachten proberen te regelen in een mooi hotel, want die prijzen zijn SkY High in deze periode :shock: UIteraard willen eigenlijk wel alle 6 nachten in hetzelfde hotel blijven, wat de keuze dus niet echt eenvoudiger maakt. Als iemand nog een mooie strategie weet ik hou me aanbevolen :thumbup: Met de LP's van mijn vrouw gokken we op een buffetje, en dat alles door een spelletje te spelen......

Theo
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Vrij plotseling besloten om met kerst naar Vegas te gaan, dus we hebben het afgelopen jaar niet voor niets gespeeld :D . Vorig jaar heel veel plezier gehad van de rewards, toen zeker voor ruim € 1.200,- redeemed. En de fun begint nu ook al goed, hebben 3 gratis nachten in de Monte Carlo geboekt. Had liever ander hotel, maar dan kwamen we niet uit qua data. Met het bespaarde geld een leuke deal kunnen nemen voor de Tower Spa suite in MGM voor de eerste 4 nachten en daarna steken we over naar de 3 gratis Monte Carlo nachten. Heb op mijn account nog 850.000 over, dus meer dan genoeg voor een goed buffet en een show en op die van mijn man nog 150.000. Dus dat wordt eind september weer alles goed in de gaten houden. Lang leve MyVegas :clap:
Laatst gewijzigd door Sassya op 14 aug 2014, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Ga ook zeker wat geld spenderen in de MGM en in de Monte Carlo, want anders drogen de rewards op. :nono:
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Leuke reactie op mijn post, zo'n vingertje :blink: .
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Leuke beslissing om met kerst naar Vegas te gaan :D
Gisteren zomaar ineens 2 miljoen chips verspeeld, gewoon maar 2000pnt halen met de free spin en verder echt helemaal
geen pnt krijgen.

Theo, je kunt je reward volgens mij wel eerder dan 90 dagen aanschaffen, maar het belletje plegen en vastleggen moet in de 90 dagen vallen.
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Klopt, hotels en shows kun je al verder vooruit boeken, mits je dit maar doet binnen 90 dagen na redeemen. Je kunt kamers boeken t/m januari 2015. Buffets etc. moet je echt gebruiken binnen die 90 dagen. Wij hebben het hotel in december al vastgelegd.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

terralinda schreef:
US-fanboy schreef:Fijn voor jou dat je er zo over denkt :)
Dank je! :blink:

Maar kan je mij vertellen waar het staat dat de tweede persoon die van een buffet geniet, ook in het bezit moet zijn van een Mlife pas, want dat kon ik echt niet vinden
De vraag ging over het aanschaffen van een reward van 1 buffet en die aan een ander geven en daar ging mijn opmerking ook over. In de Terms and Conditions bij de reward staat "Reward is Non-tranferable" wat betekent dat je hem niet voor een ander kan aanschaffen. En ja... als je een reward van 2 buffetten aanschaft, hoeft de 2e persoon niet perse een Mlife account te hebben.
Dat jij bij Starbucks een drink aanschaft en dan aan je zoontje van 8 geeft (en dat niemand er wat van zegt) is natuurlijk een suf voorbeeld om aan te geven dat de regel anders is dan dat hij is.
terralinda
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door terralinda »

Volgens mij ging het over het redeemen van één 2-1 pass en één buffet voor 1 persoon
De schrijfster ging nl met 3 personen en heeft 2 Mlife passen!
Die kan niet met 3 personen, waarvan er 2 maar een Mlife kaart hebben, met drie rewards voor 1 persoon naar een buffet, toch?
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Dit was de vraag :wink: , en inderdaad, het kan niet met 2 passen en drie 1 persoonsrewards naar het buffet. Dat was precies mijn opmerking :)
Ingrid1958 schreef:Ik ook weer een vraag mbt het redeemen van een aria buffet. De 2 lunchpass voor 78.000 P's gaat me niet lukken , die is te snel "sold out" , dus wil ik gaan voor de pass p/p voor 19.500 LP's, we zijn met 3 personen, en spelen met 2 accounts, Kan ik nu met 1 account ook voor iemand die geen MyVegas player is (wel een volwassene) een buffet redeemen?. Kom daar met de voorwaarden niet uit. :?:
Pivo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Pivo »

In ander nieuws: onze ervaring in vegas :D

M'n vriendin en ik hadden breide drie rewards: 2x hotelovernachting Aria, 1x 2 premium tickets Zarkana, 1x 2 pers. diner Aria buffet, 1x 2=1 ontbijt/lunch Aria buffet, 1x 2 pers. ontbijt/lunch Aria buffet. Bij aankomst direct ingecheckt, ik had nog geen M-Life pas, maar wel m'n nummer en toen werd direct bij de hotelbalie een pas gemaakt. De 2 nachten werden direct gekoppeld zodat we niet hoefden te wisselen van kamer, en er werd verteld dat de nachten 'comped' waren, maar dat de resort fee+tax (=$28 per dag) wel betaald moesten worden. Ik heb echter per nacht een factuur gekregen waarbij de resort fee + tax gecrediteerd werden. Niks hoeven te betalen dus. Herstel, toch 2x 28 dollar afgeschreven van m'n CC.

Daarna naar de M-Life desk om het pasje van m'n vriendin aan te laten maken. Daar ook zonder problemen de overige rewards op de passen laten zetten, met uitzondering van de Zarkana tickets. Die moet je bij de theater box office ophalen. Je moet overigens direct kiezen op welke dagen je welke buffet redwards wil gebruiken. Bij het buffet vervolgens geen enkel probleem gehad met inwisselen.

Het sparen van de LP's heeft verrekte veel tijd gekost, maar de rewards waren echt top :thumbup:

Ik zou nu echter niet zo snel weer opnieuw kunnen beginnen met sparen :mrgreen:
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Mooi verslag. Leuk dat het allemaal zo goed gegaan is :thumbup:
henriette
Amerikafan

Bericht door henriette »

Bij ons is ook alles heel goed gegaan, wij hebben met ons twee gespeeld

Wij hadden 1 x 2 premium tickets voor Ka, 1 x 1 premium ticket voor Ka, 1 x 2 diner buffet, 1 x1 diner buffet, 1 x 2 ontbijtbuffet, 1 x 1 ontbijtbuffet

Wij zijn gewoon de eerste dag dat we aankwamen (we waren er 3 dagen) naar de M-Life desk geweest voor onze pasjes en ze hebben daar de diner- en ontbijtbuffetten opgezet. De eerste dag hebben we toen gebruikt gemaakt van het diner buffet en de laatste dag van het ontbijtbuffet. We hebben niet op voorhand moeten zeggen wanneer we van de buffetten gebruik wilden maken wij zijn gewoon naar het buffet gegaan ze hebben ze van de pasjes afgenomen (konden ook nog de ganse rij voorbijsteken) en we zijn gaan eten. Voor de tickets van Ka had ik de dag voor dat we op vakantie vertrokken al gebeld voor de plaatsen en de dag dat we wilden gaan vast te leggen en zijn de tickets toen bij de ticket box 's in de voormiddag gaan ophalen.

Bedankt nog aan iedereen voor het meespelen het zenden van gifts en de links naar chips en LP's, wij hebben erg genoten van Ka en ook van de buffetten en zullen zeker verder spelen voor iedereen die nog moet gaan.
En wie weet kunnen we het zelf ook nog eens gebruiken als ooit nog eens teruggaan :wink:

Groetjes Henriette
MichelAngelo66
Amerikafan

Bericht door MichelAngelo66 »

Met het oog op onze gewenste vakantie in het Zuid Westen van volgend jaar juli ben ik eergisteren begonnen met MyVegas.

Om eerlijk te zijn snap ik er weinig van. Die combinaties waarbij je geld wint zijn ondoorgrondelijk. Inmiddels net level 18 maar qua game chip (8) en Loyalty points (3550) schiet het naar mijn idee niet erg op. Regelmatig geen speelgeld meer over. Dan haal ik wat van de inkomsten van de Strip. Gisterenmorgen had ik er opeens een berg speelgeld bij (?). Speel ik het verkeerde spel? Wat doe ik verkeerd?

Tips and Tricks zijn welkom.
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Vanmorgen 3 Rewards "gekocht" en zojuist gebeld om een reservering te maken voor 3 bonus nachten :clap: in November! Ik heb er meteen 3 nachten bij kunnen boeken, zodat we nu heerlijk 6 nachten voor de prijs van 3 in het mooie Mandalay Bay vertoeven, superdeal!
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

In Mandalay Bay zit je heel goed :thumbup:

@MichelAngelo66 in eerste instantie is het gewoon doorkomen. Ik weet niet welk van de spellen je speelt, maar je moet in het begin gewoon zorgen dat je alle hotels gebouwd krijgt en dat kost tijd. Het is niet zo dat je na een weekje spelen al de grote rewards kunt aanschaffen en je zult vaak zonder speelchips zitten. De meesten spelen maanden voor ze echt aan de rewards kunnen komen. Elke dag een aantal keer de strip leegplukken en de free spin.

lees ook eerder topics over MyVegas door.
SarahB
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door SarahB »

Zo, nog wat rewards gekocht. :D De "buit" is momenteel:

2x overnachting in het Aria
2x breakfast/lunch buffet in het Aria
1x 50$ credit in het Steakhouse at Camelot (Excalibur)

Ik kan dus eventueel nog 1 reward bijkopen.

Ik heb hiervoor vanaf januari flink gespeeld, dus het is inderdaad niet zo dat je op korte tijd grote rewards kan kopen. Mààr het is wel de moeite waard! (Althans dat hoop ik toch :lol: maar ik heb er alle vertrouwen in)
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer