Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overstaptijd

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Margriet Cleven
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Overstaptijd

Bericht door Margriet Cleven »

Wij zijn bezig met het boeken van onze vlucht voor de rondreis west Amerika mei 2015 hebben via Tioga 2 vluchten aangeboden gekregen via Star Alliance heenreis 24-05-2015 Amsterdam -San Francisco tussenstop Houston of Newark beide met een overstaptijd van 2 uur. Terugreis 26-06-2015 Denver -Amsterdam tussenstop Washington overstaptijd 3 uur. Kosten vliegtickets euro 1478
Wij hadden graag geweten of overstaptijd voldoende is en welke overstapplaats het beste geschikt is om dit te halen.
Wat denken jullie van de ticket prijzen?
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Overstaptijd

Bericht door PSVwally »

Ticketprijzen hmmzzz... €739pp denk ik dan? Ik had vorig jaar €620 voor Ams - LAX/DEN - AMS, maar aan de andere kant zijn het wel de laagste prijzen die ik gezien heb voor periode tot nu toe. Kan goedkoper, maar als jullie het laag genoeg vinden moet je boeken en daarna niet meer naar ticketprijzen kijken.

Overstaptijden is altijd koffiedik kijken, maar was op zowel Houston als Newark binnen het uur door alle immigration/douane en security rompslomp bij de volgende gate. Terug heb je sowieso ruim voldoende tijd.
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Immigrations in Houston heb ik als record 5 minuten voor staan,
aantal weken geleden was Newark in 3,5 minuut gefixed.
Bij beide heb ik echter ook al wel eens, meer dan een uur moeten wachten, dus het is een kwestie van "juiste moment op de juiste plek",
valt op voorhand niets van te zeggen.

Die €1478,00 is dat voor 1, 2, 3 of 4 personen?
Margriet Cleven
Amerika-ontdekker

2 personen
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

is op dit moment wel meest gangbare prijs,
ik zou die trip even invoeren bij skyscanner.nl als "prijswaarschuwing"
krijg je vanzelf een waarschuwing als er grote fluctuaties zijn in prijs,
je hebt nog redelijk wat tijd om te beslissen.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Pin je niet vast op vluchttijden voor volgend jaar zomerseizoen. Zo te zien vlieg je met United en de laatste jaren zijn er vele wijzigingen in tijden en toestellen.
michelvd
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door michelvd »

Wij hadden drie weken geleden exact 1 minuut nodig om door immigrations te gaan op Newark. Er waren zes balies open en we kwamen als vijfde gezin aanlopen. Dat was dus zo gebeurd.
Ik heb er echter drie jaar geleden geloof ik ook weleens een dik uur over gedaan, veel langer nooit.

De terugreis met die Amerikaanse maatschappijen is nooit een peil op te trekken. Je hebt regelmatig wijzigingen voordat je vliegt en vertraging zijn er ook om de haverklap.
Wij hadden maandag anderhalf uur overstaptijd in Houston vanuit LA, maar de vlucht uit LA was vertraagd. Gevolg was dus een extra nachtje in Houston en de volgende dag via Washington naar Amsterdam. Dit betrof United.

Op de een of andere manier heb ik het idee dat bij de Amerikaanse maatschappijen veel vaker voor komt dan bij bijvoorbeeld KLM.
Margriet Cleven
Amerika-ontdekker

Of toch op heenreis rechtstreeks vliegen op San Francisco via KLM terugvlucht met tussenstop Atlanta prijs euro 1822 voor 2 personen. Voor ons is dit de eerste lange vlucht, en weten eigenlijk niet wat ons precies te wachten staat. Wat als vlucht na tussenlanding niet gehaald wordt, of vluchttijd veranderd. Klopt het dat als je de vlucht niet bij Tioga tours boekt, de huurprijs voor camper hoger wordt.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Klopt het dat als je de vlucht niet bij Tioga Tours boekt, de huurprijs voor camper hoger wordt.
Nee, dat maakt bij Tioga Tours niets uit, wij boeken nooit vliegtickets bij T.T. maakt in huurprijs voor de camper niets uit.
Margriet Cleven
Amerika-ontdekker

Gisteren vlucht geboekt via Tiago tours we hebben toch gekozen voor rechtstreekse vlucht Amsterdam- San Francisco met KLM, terugvlucht Denver - Amsterdam met tussenlanding Atlanta. Vlucht was wel duurder maar voor ons een rustiger gevoel,eerste keer voor ons naar Amerika.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Dat is wel relaxt hoor. Je komt dan normaal gesproken begin van de middag aan na een uur of 10.5 vliegen. In de meeste gevallen is het met overstap wel goedkoper, maar je hebt ook kans dat je net als ik 3,5u op Newark uit je neus staat te vreten en dan nog een evt. vermoeiende vlucht krijgt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer