Ik kan wel wat input gebruiken.
Ik ben bezig met een route voor volgende zomer. Twee personen, auto, Dag 5 auto ophalen.
Juli/ Augustus. We willen af en toe even adem halen en houden wel van de natuur zoals bij Mammoth lakes (beetje Canada idee).
Death Valley hoeft voor ons niet.
Sequoia N.P. slaan we over en willen op dag 7 o.a. naar Mariposa rijden voor de bomen. Willen graag via highway 140 het park in.
We vinden Moab en Arches echt te ver (om) rijden. Hoeft dus ook niet.
Twijfelen over Monument Valley (komen er misschien maar één keer) maar als we het doen dan slapen we dus ook daar in de buurt : dus Page - MV- Grand Canyon.
Doen we het niet dan valt dag 15 eigenlijk weg.
In LA o.a. een dagje Disney bijv. dag 22 en dagje Uni Stud.
Monterey dus eerst Whale Watching.
Plaatsen staan in groepjes van hoeveel overnachtingen.
Hoor graag van jullie.
Groetjes Kim
1 Ma Amsterdam/ Dusseldorf - San Francisco (rust, niet te veel)
2 Di San Francisco
3 Wo San Francisco
4 Do San Francisco
5 Vr San Francisco - Monterey (ochtend direct auto ophalen en dan naar Palo Alto/ Sillicon Valley en als we tijd/zin hebben in de (na)middag 17 mile drive)
6 Za Monterey (ochtend eerst whale watching dan tegen 14:30 max. aanrijden) - Yosemite
(al in Curry Village i.v.m. volgende ochtend direct in het park zijn of beter buiten het park i.v.m. prijs???)
7 Zo Yosemite (curry village???) --. O.a. naar Mariposa en Glacier point die dag!
8 Ma Yosemite - Mammoth Lakes (of Bishop maar Mammoth lijkt mooi) (ochtend nog beetje Yosemite)
9 Di Optie hier extra ‘rust dag’ Mammoth Lakes
10 Woe Mammoth Lakes - Vegas Best ver maar Vegas vooral in de avond interessant en nog een hele dag daar dus kunnen iig rustig aan doen
11 Do Vegas
12 Vrij Vegas - Springdale (dagje Zion NP)
13 Za Springdale - Tropic of toch Springdale - Springdale of toch (in ieder geval dagje Bryce)
14 Zo Tropic of Springdale - Page (dagje Page/ Lake Powell?)
15 Ma Page - Monument Valley omgeving (ergens bij Monument Valley of plaatje verderop slapen)
16 Di Monument Valley omgeving - Grand C.
17 Wo Grand Canyon
18 Do Grand Canyon - Lake Havasu City (lijkt me fijne en mooie tussenstop naar LA)
19 Vy Lake Havasu City -LA
20 Za LA
22 Zo LA
22 Ma LA
23 Di LA - naar huis