Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Romantische date Washington
Romantische date Washington
Ik ben voor drie dagen in Washington eind Augustus en zou graag mijn vriendin verrassen met iets speciaals.
Ik heb al wat opgezocht maar daar komen steeds dezelfde zaken naar voor en meestal voor de hand liggende zaken.
Vandaar dat ik de vraag aan jullie stel want zelf ken ik Washington niet zo goed.
Bedankt !
Ik heb al wat opgezocht maar daar komen steeds dezelfde zaken naar voor en meestal voor de hand liggende zaken.
Vandaar dat ik de vraag aan jullie stel want zelf ken ik Washington niet zo goed.
Bedankt !
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Romantische date Washington
Kun je iets preciezer zijn met wat je zoekt? Is het een bijzonder etentje 's avonds, of iets overdag of wat? Ook de kosten ongeveer zouden het makkelijker maken misschien met een idee te komen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Zou liefst iets willen voor savonds. Ik had gedacht aan een etentje op een cruise maar vroeg me af of dit wel de moeite waard is?
Ik ben naar iets op zoek zodat we met ons tweetjes zijn dus geen baseball game ofzo...
Ik ben naar iets op zoek zodat we met ons tweetjes zijn dus geen baseball game ofzo...
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat denk je van een leuke picknick (je kan bij een restaurant je eten halen) ergens langs het Tidal Basin/National Mall, tegen zonsondergang?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
lost95
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Picknick is altijd een goed idee, kan je ook combineren met een film (outdoor, bijvoorbeeld 28 augustus naar Mandela, achter het MLK monument, http://www.filmsatthestone.org).
Of ga naar een musical in het Kennedy theater.
Of ga naar een musical in het Kennedy theater.
Thanks voor de reacties alvast !
Een picknick klinkt inderdaad wel goed zeker met de film !
Een picknick klinkt inderdaad wel goed zeker met de film !
Komt zij uit Washington of zijn jullie er beiden als toerist? In dat geval, wat ik heel leuk vond om te doen daar was een Segway-tour door de National Mall, gevolgd door een heerlijk dinertje, maar misschien is dat niet romantisch genoeg 
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik zou je aanraden naar Georgetown of Alexandria te gaan en daar een gezellig romantisch restaurantje te zoeken. Je loopt dan door 18e en 19e eeuwse straatjes en zeker romantisch.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Bedankt allemaal voor de hulp ! Ik ga waarschijnlijk een picknick doen en dan s'avonds een restaurantje zoeken zoals Petra voorstelde.
SUPER BEDANKT !
SUPER BEDANKT !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1957 Weergaves
-
Laatste bericht door Ingrid1958