Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Midsize SUV
-
Quinta
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Midsize SUV
Hallo Forumleden
ik heb even een vraagje over het wel of niet hebben van een Cruise Control bij het huren van een Midsize SUV.
We hebben bij alamo.co.uk een SUV gehuurd voor de periode van 16-5 t/m 12-6 volgend jaar voor een goede prijs. in de
omschrijving staat bij Features de cruis control er niet bij , bij de standaard wel.
Groetjes Quint
ik heb even een vraagje over het wel of niet hebben van een Cruise Control bij het huren van een Midsize SUV.
We hebben bij alamo.co.uk een SUV gehuurd voor de periode van 16-5 t/m 12-6 volgend jaar voor een goede prijs. in de
omschrijving staat bij Features de cruis control er niet bij , bij de standaard wel.
Groetjes Quint
Laatst gewijzigd door Quinta op 30 jul 2014, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- recidivist
- Amerikafan
Re: Midsize SUV
Ik heb zelf de afgelopen jaren zeker 15x een Midsize SUV gehuurd (ook via Alamo) en nog nooit een gehad zonder.
Maar vaak kan je zelf een auto uitkiezen uit de rij, voor de zekerheid kan je dan natuurlijk ook nog even checken.
Maar vaak kan je zelf een auto uitkiezen uit de rij, voor de zekerheid kan je dan natuurlijk ook nog even checken.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Als je een Jeep Patriot meekrijgt let dan op, daar is een geheel gestripte uitvoering van die geen cruise control heeft.
- Nieka
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij hebben 2 verschillende wagens gehad (mid-SUV) wegens omruiling.
Beide hadden cruise control. We mochten ook kiezen uit de rij, dus als dit voor jou belangrijk is, extra op letten bij het uitkiezen dan.
Maar ik denk niet dat je veel hebt zonder.
Beide hadden cruise control. We mochten ook kiezen uit de rij, dus als dit voor jou belangrijk is, extra op letten bij het uitkiezen dan.
Maar ik denk niet dat je veel hebt zonder.
-
1 ste x USA
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Mag ik soms wanneer je geboekt hebt en wat je betaald hebt. Ben ook op zoek naar een wagen voor ongeveer dezelfde periode van 19/5 tot18/6.
Groetjes
Groetjes
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Je bent nog veel te vroeg voor volgend (voor)jaar.1 ste x USA schreef:Mag ik soms wanneer je geboekt hebt en wat je betaald hebt. Ben ook op zoek naar een wagen voor ongeveer dezelfde periode van 19/5 tot18/6.
O.a. drive-usa.de geeft pas in november de prijzen voor zomer 2015 bekend.
Er zijn veel brokers die elkaar beconcurreren in de VS. Mijn ervaring is dat de prijzen doorgaans zakken richting de zomer (dus zorg dat je een reservering hebt die je gratis kan aanpassen of annuleren).

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
Quinta
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
We hebben geboekt via http://www.alamo.co.uk/ voor de periode die ik aan gaf
Voor de prijs van £492.73 omgerekend € 625,00 lijkt me niet slecht voor 27 dagen.
Heb de auto geboekt voor een reis van LA en we eindige ook weer in LA.
Voor de prijs van £492.73 omgerekend € 625,00 lijkt me niet slecht voor 27 dagen.
Heb de auto geboekt voor een reis van LA en we eindige ook weer in LA.
- bedeve
- Amerika-expert
Quinta schreef: Voor de prijs van £492.73 omgerekend € 625,00 lijkt me niet slecht voor 27 dagen.
Het kan bij dezelfde Alamo voor minder.
Misschien. via alamo.co.uk/brits
Deze prijs heb je nu,
Als je in april 2015 nog eens gaat shoppen,kun je deze altijd nog annuleren.
Wie dan leeft , die dan zorgt
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !