Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vraag over Poolparty's in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
eniwouw
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Vraag over Poolparty's in Las Vegas

Bericht door eniwouw »

Ik heb al gezocht hier op het forum maar kon niet echt antwoord vinden op mijn vraag.

Wij gaan dus deze maand naar Las Vegas en er zijn een aantal leuke day en night poolparty's en aangezien we een jarige hebben leek ons dit leuk (meer door de artiesten die komen eigenlijk).

Mijn vraag is dus eigenlijk hoe zit het dan met je persoonlijke spullen? ik bedoel het is er dan super druk met mensen als ik zo de foto's bekijk. en als je in het water gaat zul je toch ergens je kleren en geld paspoort telefoon moeten laten??

Is iemand hier al eens op een poolparty geweest? hoe doen de meeste mensen dit? of hebben ze daar kluisjes??
KevAmerika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Vraag over Poolparty's in Las Vegas

Bericht door KevAmerika »

Op de poolparty waar ik ben geweest hadden ze geen kluisjes, een vriend en ik hadden gewoon een cabana gehuurd, met een food en beverage van $500,- als je met een paar vrienden gaat is dat prima te doen.
Heb je cabana en kan je direct je spullen kwijt. Anders is het inderdaad goed op je spullen letten.

vond het trouwens zowiezo overrated hoor, stervensdruk, ze rossen gewoon zoveel mogelijk man in de party area.. ik ga in September weer en dan pak ik wel een cabana maar niet tijdens een poolparty.
Aanrader is Drais club boven op het dak van de Cromwell, echt geniaal met super uitzicht op de strip.

Je kan hier loungechairs huren voor een dag,tafels of cabana's

https://www.facebook.com/photo.php?v=62 ... =2&theater
2011: NYC
2012: CA,UT,AZ,NV
September 2014:Washington,NYC & LasVegas
November/December 2014:Roadtrip Florida
November/December 2016: NV & UT
Mandijtjuh
Amerikafan
Contacteer:

Re: Vraag over Poolparty's in Las Vegas

Bericht door Mandijtjuh »

Wij zijn afgelopen mei bij Daylight Beach Club Mandalay Bay bij ECLIPSE AT NIGHT met Nicky Romero geweest!
Wij vonden het helemaal super! Was echt een super show om te zien!
Zijn zelf niet in het zwembad geweest maar andere mensen wel en ze hadden daar toen wel ook kluisjes maar weet niet hoeveel ze kosten want wij hoefde ze niet te gebruiken.. Wij hadden geen zwemkleding aan omdat het ook voor ons de eerste keer was en we niet wisten wat we konden verwachten, ook omdat het 's avonds was.. Maar de volgende keer zou ik onder mn outfit zeker zwemkleding aan doen en een kluisje nemen! :D
http://mandyusa2014.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer