Is meer mensen dit opgevallen of heb ik al die tijd zitten slapen en valt het me nu pas op
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
berichten sinds laatste bezoek bekijken
berichten sinds laatste bezoek bekijken
Als ik de "berichten sinds laatsts bezoek" wil bekijken, krijg ik heel vaak de melding "Je kunt geen nieuwe zoekopdracht doen zo vlak na de vorige; probeer het in enkele ogenblikken opnieuw." Dit had ik tot voor kort eigenlijk nooit, terwijl ik toen ook altijd via deze zoekfunctie naar het volgende bericht ging. En ook toen zat er zeer weinig tijd tussen.
Is meer mensen dit opgevallen of heb ik al die tijd zitten slapen en valt het me nu pas op
??
Ik denk dat je nu sneller klikt dan voorheen. Bij mij is dit een hele tijd al zo. Of misschien zijn de instellingen wat dit betreft strenger gezet, dat zou ook nog kunnen. Deze melding is er in ieder geval voor, om de server niet teveel te belasten.
Laatst gewijzigd door Arjen op 28 nov 2006, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*