Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NL-moderators op bezoek bij USA-moderators

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

Coyote schreef:
Noa schreef:Ik wens jullie alvast een hoop plezier en wijsheid toe..... :shock:
Hoe moet ik dat laatste nou zien?? :? :wink: :wink:
Ik bedoel eigenlijk dat jullie er een hoop van opsteken, misschien is de woordkeuze niet helemaal zoals hij moet zijn, maar ik bedoel het goed..... :lol:
Fan of the U.S.A.
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Goh, wat een leuk idee!
Heel veel plezier alvast en natuurlijk verwachten we van jullie een super-reisverhaal (live-verslag). :lol:
Carola
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

CaroLine schreef:Goh, wat een leuk idee!
Heel veel plezier alvast en natuurlijk verwachten we van jullie een super-reisverhaal (live-verslag). :lol:
Carola
Hoi Carola,

Dat is ook precies wat we van plan waren. Ik neem mijn laptop mee (Roland heeft er zelf niet een) en zo kunnen we jullie op de hoogte houden van onze belevenissen op deze trip en van onze ontmoetingen met de andere mods.

Ook voor Jan is het leuk om ons te volgen natuurlijk. Via de laptop kunnen we dan geregeld even Skypen of MSN'en. Die "arme stakker" moet zich ook maar alleen redden die 14 dagen...... :wink:

Nee hoor grapje, hij had uiteraard ook meegekund, maar hij wil niet eens. Hij gaat niet naar Amerika om bezoekjes af te leggen, dat is niets voor hem. Naar de meeting gaan doet hij ook voor mij, maar eigenlijk heeft hij "niets" met het forum en computeren is nou ook niet bepaald zijn hobby. Ik moet hem dus nog leren hoe hij moet Skypen...... :dunno:

Neemt niet weg dat ik blij ben dat hij er geen bezwaar tegen heeft dat ik alleen ga met Roland. We kennen elkaar dan ook al wel wat langer dan vandaag ..... :wink:

Ik heb begrepen dat het in januari behoorlijk winters met sneeuw e.d. kan zijn, zeker in Pennsylvania bij PeeJay. Deze 14e trip naar de States wordt dus heel wat anders dan ik tot nu toe gewend ben. Wel zijn we in de winter wel eens naar Florida geweest, maar daar loop je dan nog in korte broek.

Vol verwachting klopt mijn hart....... :hilarious:

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

Ik wens jullie heel veel plezier en voor ons een hoop leesplezier.

Groetjes Marja
Fan of the U.S.A.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

hekkie schreef:Nou vooruit dan maar....... :wink:

Al een tijdje lopen wij (Roland en Marjan) met plannen rond om onze collega moderators in Amerika te bezoeken. Afgelopen avond hebben we de reis geboekt. We vertrekken op 12 januari as.

<--knip-->

Roland & Marjan
Tsjonge tsjonge, jullie verzinnen ook altijd wel iets om naar Amerika te kunnen gaan hè? :wink:

Nee hoor, grapje. Ik vind het een hartstikke leuk idee, dat jullie dat gaan doen.
Ook al is het nog wat vroeg, maar ik wens jullie bij deze al vast heel veel plezier. Ook bij de voorbereidingen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Oh wat leuk zeg Marjan en Roland! Alvast heel veel plezier.

Zou zo meegaan :wink:
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Geweldig idee, tjsonge wat leuk zeg!
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Inderdaad leuk idee maar ik dacht dat het wel meeviel met de winters in Pennsylvania.
Berg foto's maken en hier laten zien :wink:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

hekkie schreef:Hoi Carola,

Dat is ook precies wat we van plan waren. Ik neem mijn laptop mee (Roland heeft er zelf niet een) en zo kunnen we jullie op de hoogte houden van onze belevenissen op deze trip en van onze ontmoetingen met de andere mods.

Groetjes Marjan
Nou jullie kunnen hier naar hartelust computeren, Roland kan zelfs zijn "eigen" laptop hebben hier ;).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

hekkie schreef:
CaroLine schreef:Goh, wat een leuk idee!
Carola
Hoi Carola,

Ook voor Jan is het leuk om ons te volgen natuurlijk. Via de laptop kunnen we dan geregeld even Skypen of MSN'en. Die "arme stakker" moet zich ook maar alleen redden die 14 dagen...... :wink:

Nee hoor grapje, hij had uiteraard ook meegekund, maar hij wil niet eens. Hij gaat niet naar Amerika om bezoekjes af te leggen, dat is niets voor hem. Naar de meeting gaan doet hij ook voor mij, maar eigenlijk heeft hij "niets" met het forum en computeren is nou ook niet bepaald zijn hobby. Ik moet hem dus nog leren hoe hij moet Skypen...... :dunno:

Neemt niet weg dat ik blij ben dat hij er geen bezwaar tegen heeft dat ik alleen ga met Roland. We kennen elkaar dan ook al wel wat langer dan vandaag ..... :wink:

Ik heb begrepen dat het in januari behoorlijk winters met sneeuw e.d. kan zijn, zeker in Pennsylvania bij PeeJay. Deze 14e trip naar de States wordt dus heel wat anders dan ik tot nu toe gewend ben. Wel zijn we in de winter wel eens naar Florida geweest, maar daar loop je dan nog in korte broek.

Groetjes Marjan
Tgoh, lijkt me kei tof allemaal.
Ik kijk al uit naar het reisverslag.
Groetjes
Bjorn
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
Anouschka
Amerikakenner

Bericht door Anouschka »

Ik had het al op de meeting vernomen dat dit in de planning zat :wink: . Ik wil jullie alvast heel veel plezier (ook met de voorbereidingen) toewensen. En ik kijk ook uit naar het reisverslag.
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Mocht de wind jullie iets zuidelijker brengen, dan staat er bij mij ook een lekker hollands bakkie klaar hoor.
:roll: Maarja ik ben natuurlijk geen "modje"..... Maar wees welkom :wink:
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Leuk zeg!!!! en zo snel al!
Ik wens jullie heel veel plezier en zal met plezier jullie live-verslag volgen :)
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Staceybeesie schreef:Mocht de wind jullie iets zuidelijker brengen, dan staat er bij mij ook een lekker hollands bakkie klaar hoor.
welkom :wink:
Ze kunnen zo de I95 aanhouden ...dan zitten ze al aardig in de buurt. :)

Als wij Verhuisd zijn dan komen wij wel een keertje langs voor de koffie :)
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Gelukkig.....het mysterie is hierbij opgelost.
Wat een geweldig idee.....alvast heel veel plezier en een goede reis gewenst !!
16x USA / 30 staten
Staceybeesie
Amerika-expert

Color01 schreef:
Staceybeesie schreef:Mocht de wind jullie iets zuidelijker brengen, dan staat er bij mij ook een lekker hollands bakkie klaar hoor.
welkom :wink:
Ze kunnen zo de I95 aanhouden ...dan zitten ze al aardig in de buurt. :)

Als wij Verhuisd zijn dan komen wij wel een keertje langs voor de koffie :)
Ja dat is leuk!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hartelijk dank voor de uitnodiging! Wie weet wat we nog allemaal gaan doen, want we hebben nog een paar dagen over....... :wink:

En wat die koffie betreft.....als ik in Amerika ben, heb ik toch liever een Starbucksje of een Dunkin' Donuts bakkie. Ik kan me wel voorstellen dat jij graag een lekker Hollands kopje koffie lust..... :lol:

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Staceybeesie
Amerika-expert

hekkie schreef:
En wat die koffie betreft.....als ik in Amerika ben, heb ik toch liever een Starbucksje of een Dunkin' Donuts bakkie. Ik kan me wel voorstellen dat jij graag een lekker Hollands kopje koffie lust..... :lol:

Groetjes Marjan
Allebei hier om de hoek, dus dat kan ook :wink:
Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Staceybeesie schreef:
hekkie schreef: En wat die koffie betreft.....als ik in Amerika ben, heb ik toch liever een Starbucksje of een Dunkin' Donuts bakkie. Ik kan me wel voorstellen dat jij graag een lekker Hollands kopje koffie lust..... :lol:

Groetjes Marjan
Allebei hier om de hoek, dus dat kan ook :wink:
Maar als je in NC bent, kun je het eigenlijk niet maken om naar Dunkin' Donuts te gaan. Dan moet je uiteraard naar Krispy Kreme, waar ze de lekkerste doughnuts ter wereld maken. Yummy!
Life is good in the Tarheel State.
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Marcel schreef:Krispy Kreme, waar ze de lekkerste doughnuts ter wereld maken. Yummy!
De lekkerste ter wereld, in heeel North Carolina.... :?

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer