@Marcopstal, Ik heb zelf ook niet heel veel ervaring met parken in de avond in NL haha. Maar het zal er wel op neer komen dat je met gezond verstand een aardig eind komt.

Goeie tip! Als ik tax verdubbel, hoeveel procent fooi geef ik dan? Ofwel hoeveel procent tax betaal je.Bennogr schreef:Voor fooien is het makkelijkste om de belasting (apart vermeld op het bonnetje) te verdubbelen, zit je altijd goed, beetje ruim zelfs. BEHALVE in en rond Times Square, ze hebben daar zoveel ervaring met toeristen die nooit/weinig fooi geven dat ze die voor alle zekerheid maar vast op het bonnetje zetten. Even goed kijken dus. En eventueel naar boven afronden als ze erg aardig geweest zijn.
Ja daar ben ik ook ingetrapt in "Little Italy" zag er ongeveer zo uit. (het eten was top, dus wijze les achteraf)Bennogr schreef:met toeristen die nooit/weinig fooi geven dat ze die voor alle zekerheid maar vast op het bonnetje zetten. Even goed kijken dus. En eventueel naar boven afronden als ze erg aardig geweest zijn.
en anders heb je Kinko's nog http://local.fedex.com/ny/manhattan/Ik heb trouwens wel een klein probleempje met mijn ticket voor de Yankees. Ik heb hem als Eticket besteld maar hij komt pas 10 dagen voor de wedstrijd uit en dan zit ik al in het vliegtuig. Maar ik hoop dat ik de AIRBNB verhuurster lief aan kan kijken of ze het ticket wil printen.