Ik heb van anderen ook hele mooie foto's gezien. :doublethumb:
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Forum aanwezigheid
Dat vraag ik me dan weer af... De keerzijde is weer dat mensen zich kunnen storen aan te veel posts : ))Coyote schreef:Het maakt mij niet uit of iemand veel post of weinig post.
Dat werd me op de meeting wel pijnlijk duidelijk door een aantal reacties. Ik ben te prominent aanwezig
Ik heb zelf overigens geen moeite met lurkers of iemand die weinig post.
Dit is voornamelijk een informatief forum, waar men veel informatie kan vinden over een breed scala aan Amerika gerelateerde onderwerpen. Het voortbestaan van dit forum hang niet af van de hoeveelheid posts, in die zin.
Laatst gewijzigd door Sandy op 27 nov 2006, 16:47, 3 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Hier nog één!!! Veel post + weinig kennis over USA = veel onzin?Sandy schreef:Dat vraag ik me dan weer af... De keerzijde is weer dat mensen zich kunnen storen aan te veel posts : ))Coyote schreef:Het maakt mij niet uit of iemand veel post of weinig post.
Dat werd me op de meeting wel pijnlijk duidelijk door een aantal reacties. Ik ben te prominent aanwezig![]()
![]()
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Zijn dat mijn woorden? Als ik dat gezegd heb dan was het meer als dolletje hoor.Sandy schreef:Dat vraag ik me dan weer af... De keerzijde is weer dat mensen zich kunnen storen aan te veel posts : ))Coyote schreef:Het maakt mij niet uit of iemand veel post of weinig post.
Dat werd me op de meeting wel pijnlijk duidelijk door een aantal reacties. Ik ben te prominent aanwezig![]()
![]()
Er zijn een groot aantal forumleden die vaak meerdere keren per dag aanwezig zijn. Zo eentje ben ik zelf ook.
Roland
Nee joh, dat wist ik wel .. alles wat jij (en René) zeiden, nam ik sowieso met een grote korrel zoutCoyote schreef: Zijn dat mijn woorden? Als ik dat gezegd heb dan was het meer als dolletje hoor.Niet omdat ik mij er aan zou storen. Iemand die dat zegt is immers zelf ook prominent aanwezig...
![]()
Maar over het algemeen viel het me wel op .. en het is natuurlijk ook zo ..
Ik hoop alleen dat het niet gaat irriteren ofzo ..
Sandy
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik log ook meerdere mailen per dag in (als internet er niet wéér eens uitligt!) en soms reageer ik veel en soms niet. Over reizen kan ik weinig vertellen omdat ik geen rondreis heb gemaakt, maar dingen die ik "wel weet" wil ik graag met anderen delen 
Ik vind dit een leuk informatief forum, met hier en daar wat onzin, daar hou ik wel van
Ook kunnen we ellende en vreugde met elkaar delen.
Het maakt mij niet uit of mensen alleen lezen, 1 post per dag plaatsen of "prominent aanwezig zijn
" Ieder het zijne/hare
Wat ik af en toe wel storend vind, zijn draadjes van een student, als "waarom zijn alle amerikanen dik?" "wanneer werd Bush president?" dus werkstukvragen
(hoewel dit soms best leuke discussies oplevert en het dan toch een leuk draadje wordt)
Moet zeggen dat het nu wel verslavend begint te worden hoor om hier elke dag te komen.... soms moet ik stressen om de trein te halen of om mijn werk af te krijgen omdat ik weer eens te lang heb zitten forummen

Ik vind dit een leuk informatief forum, met hier en daar wat onzin, daar hou ik wel van
Het maakt mij niet uit of mensen alleen lezen, 1 post per dag plaatsen of "prominent aanwezig zijn
Wat ik af en toe wel storend vind, zijn draadjes van een student, als "waarom zijn alle amerikanen dik?" "wanneer werd Bush president?" dus werkstukvragen
Moet zeggen dat het nu wel verslavend begint te worden hoor om hier elke dag te komen.... soms moet ik stressen om de trein te halen of om mijn werk af te krijgen omdat ik weer eens te lang heb zitten forummen
Ik heb dit ook zeker als grapje gezegd (en daarna nog even bevestigd omdat je zo beteuterd keekSandy schreef:Dat werd me op de meeting wel pijnlijk duidelijk door een aantal reacties. Ik ben te prominent aanwezig
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
Enne.....bedankt hè!Sandy schreef:Nee joh, dat wist ik wel .. alles wat jij (en René) zeiden, nam ik sowieso met een grote korrel zoutCoyote schreef: Zijn dat mijn woorden? Als ik dat gezegd heb dan was het meer als dolletje hoor.Niet omdat ik mij er aan zou storen. Iemand die dat zegt is immers zelf ook prominent aanwezig...
![]()
Maar over het algemeen viel het me wel op .. en het is natuurlijk ook zo ..
Ik hoop alleen dat het niet gaat irriteren ofzo ..
Nee, zonder gekheid. Jouw berichten storen mij geenszins hoor en als anderen dat wel doen... LEKKER BELANGRIJK. Als er binnen onze 2416! geregistreerde gebruikers een paar zijn die zich ergeren aan deze of gene, dan moeten ze dat vooral doen.
Klopt ... mijn gezicht verraadt vaak al snel wat ik denk : ))Arjen schreef:Ik heb dit ook zeker als grapje gezegd (en daarna nog even bevestigd omdat je zo beteuterd keek)!
Nee hoor niemand heeft vervelende opmerkingen gemaakt en ik bedoel ook niemand persoonlijk.. Misschien was het ook meer, dat ik toch regelmatig werd aangesproken met "Hey Sandy" en ik het idee had dat meer mensen mij herkenden, terwijl ik geen idee had wie ik voor me had : )) ... Maar inderdaad kwam wel even bij mij op, dat ik misschien wat zou moeten minderen op het forum. Vaak moet je stoppen als het nog leuk is
Ik heb deze maand heel veel uren aan correctie werkzaamheden liggen hier thuis. Dan heb ik meestal een Word document openstaan en het AA Forum staat ook open de hele avond. Dan ga ik meestal op hidden, zodat niet iedereen denkt dat ik uren aan een stuk op het forum rondhang : ))
Maar terugkomend op het onderwerp, een actieve lezer zijn en geen actieve poster ... daar zie ik absoluut het probleem niet van.
Sandy
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Komt waarschijnlijk omdat jij een (duidelijke) foto als avatar hebt?Sandy schreef:dat ik toch regelmatig werd aangesproken met "Hey Sandy" en ik het idee had dat meer mensen mij herkenden, terwijl ik geen idee had wie ik voor me had : ))
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oei, Dennis, je gaat jezelf moeten verwijderen!Dennis schreef:Wisten jullie dan niet dat ik per dag minimaal 5 berichten per persoon vereis? Als je je quota een paar dagen niet haalt, vlieg je er zonder pardon uit hoor!
Elke
- phillybilly
- Amerika-expert
Ja, daarom herkende ik haar zaterdag ook toen ze uit de auto staptekastelke schreef:Komt waarschijnlijk omdat jij een (duidelijke) foto als avatar hebt?Sandy schreef:dat ik toch regelmatig werd aangesproken met "Hey Sandy" en ik het idee had dat meer mensen mij herkenden, terwijl ik geen idee had wie ik voor me had : ))
En aan de dozen van bakker de Groot
Ik herkende jou ook direct ..phillybilly schreef:Ja, daarom herkende ik haar zaterdag ook toen ze uit de auto staptekastelke schreef: Komt waarschijnlijk omdat jij een (duidelijke) foto als avatar hebt?![]()
En aan de dozen van bakker de Groot
Grappig, jouw vriend zei, toen ik begon te zeuren over de wind "Zie je bent niet de enige die zeurt over je haar" .. of zoiets : ))
Het leek wel windkracht 6 joh .. ik voelde me net een kleuter met mijn capuchon op mijn hoofd
Sandy
- phillybilly
- Amerika-expert
Ja, hahaha Bij ieder zuchtje wind irriteer ik me dood aan mijn haar, vooral als ik het net gestyled heb..... Maarten schijnt dat niet te begrijpen,haha, hij vindt dat het "altijd" wel goed zit....... maar nu weet hij dus dat ik geen uitzondering benSandy schreef:Ik herkende jou ook direct ..
Grappig, jouw vriend zei, toen ik begon te zeuren over de wind "Zie je bent niet de enige die zeurt over je haar" .. of zoiets : ))
Het leek wel windkracht 6 joh .. ik voelde me net een kleuter met mijn capuchon op mijn hoofd
Lurkers geen bezwaar, zou ik zeggen. IK ben nog vers bloed hier, maar ik kan me zo voorstellen dat sommigen geen behoefte hebben aan discussieren enzo, maar wel graag af en toe om informatie kunnen vragen. En bij anderen misschien net weer andersom.
Wat me opvalt is dat het er hier lekker gemoedelijk aan toe gaat. Ik weet niet of dezelfde sfeer er zou hangen als alle 2400nogwat leden elke dag meerdere berichten zouden plaatsen.
Wat me opvalt is dat het er hier lekker gemoedelijk aan toe gaat. Ik weet niet of dezelfde sfeer er zou hangen als alle 2400nogwat leden elke dag meerdere berichten zouden plaatsen.
Ronald van der Putte
In Michigan sinds 2000
In Michigan sinds 2000
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
kastelke schreef:Oei, Dennis, je gaat jezelf moeten verwijderen!
Maar serieus... er zijn hier geen vereisten, geen minimum aantal berichten, geen verplichte nummertjes. Iedereen kan komen en gaan wanneer hij/zij dat wil en je mag als "lurker" (en daar hebben we er nogal wat van) net zo lang wachten als je wilt voordat je een bericht plaatst.
Wat natuurlijk niet wegneemt dat we het leuk vinden dat veel mensen zich aanmelden en zichzelf aan deze oergezellige groep voorstellen!
-
Chi Sin X
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik ben eigenlijk een verschrikkelijke lurker
, ik heb het meeste elke dag wel gelezen, maar ik reageer niet dikwijls, omdat er meestal ongeveer hetzelfde gezegd is dan wat ik ook gezegd zou hebben.
Ik log meestal per dag wel maar 1 keer in, maar het blijft wel heel de dag openstaan
. Ik vind het wel knap dat er sommige mensen al zoveel posts hebben, zelf ga ik daar nooit aangeraken.
Ik log meestal per dag wel maar 1 keer in, maar het blijft wel heel de dag openstaan
Ik ben bang dat ik de laatste tijd ook erg in de 'lurkershoek' zit. Ik lees nog steeds wel bijna elke dag, maar ik heb op mijn werk even geen tijd (af en toe moet ik ook echt werken voor mijn kost......), en thuis heb ik gewoon zoveel andere dingen te doen dat het er gewoon niet van komt.
Ik kan niet genoeg herhalen dat de sfeer op dit forum erg prettig is en men elkaar met respekt behandelt, ook als het onderwerp in een echte diskussie verandert met voor en tegen meningen. Dat komt niet op elk forum voor.
En vooral Sandy, ik lees jou posts altijd met plezier.
Niet mee stoppen hoor!!
Margaret
Ik kan niet genoeg herhalen dat de sfeer op dit forum erg prettig is en men elkaar met respekt behandelt, ook als het onderwerp in een echte diskussie verandert met voor en tegen meningen. Dat komt niet op elk forum voor.
En vooral Sandy, ik lees jou posts altijd met plezier.
Margaret