Kanab zou ik maar voor 1 nacht doen, maar zoals ik al zei is het afhankelijk van wat je daar in de omgeving nog meer wilt doen. Je zou ook naar Bryce kunnen gaan (en overnachten in bijvoorbeeld Tropic of Panguitch) en dan naar Zion.
Van Death Valley/Beatty naar SF is natuurlijk niet te doen in 1 dag, je rijdt dan via Yosemite dus je zou daar nog een paar overnachtingen kunnen plannen.
Als je via de Tioga Pass gaat rijden kun je beter in Lone Pine of Bishop overnachten in plaats van in Beatty. Je zit wel met het weekend in Las Vegas inderdaad.
Voor de grand Canyon is iets in het park het leukste (de Bright Angel Lodge is niet duur, maar je zult eens moeten bellen om te kijken of er nog iets vrij is, zie
http://www.grandcanyonlodges.com). Kingman is niet handig als je al in Laughlin overnacht. Eerst maar eens een kaart kopen.

Maar ik neem aan dat je wel op googlemaps kijkt?
Een optie met SF er in, rekening houdend met hotelprijzen (normaal gesproken zou ik Furnace Creek aanraden voor Death Valley):
8-aug vr AMS - Los Angeles
9-aug za Los Angeles
10-aug zo Los Angeles
11-aug ma Los Angeles
12-aug di Los Angeles - Laughlin
13-aug wo Laughlin - Flagstaff
14-aug do Flagstaff
15-aug vr Flagstaff - Kanab/Tropic
16-aug za Kanab/Tropic - Hurricane/Springdale (eventueel via Bryce)
17-aug zo Hurricane/Springdale
18-aug ma Hurricane/Springdale - Las Vegas
19-aug di Las Vegas
20-aug wo Las Vegas - Lone Pine/Bishop (via Death Valley)
21-aug do Lone Pine/Bishop - Yosemite
22-aug vr Yosemite
23-aug za Yosemite - San Francisco
24-aug zo San Francisco
25-aug ma San Francisco - Pismo Beach
26-aug di Pismo Beach - Los Angeles
27-aug wo Los Angeles
Overnachten in Yosemite is duur, maar wellicht is er iets vrij in Housekeeping Camp of Curry Village, of kijk anders eens naar de Yosemite bug. Je kunt ook alleen er doorheen rijden (en eerst nog overnachten in Mammoth Lakes voor een bezoek aan Bodie en Mono Lake). Zowel in Bishop als in ML heb je een Motel6 die heel betaalbaar is. SF is heel duur. Je kunt dat overslaan of buiten de stad overnachten. Voor de kust geldt ook dat hoe verder je van de kust af zit hoe goedkoper het zal zijn.
Als je niet via Yosemite en SF rijdt wordt het minder interessant lijkt me, Bear Lake ken ik niet.
Op zich kun je vanuit St George ook wel veel doen, er liggen wat State Parks in de omgeving.
Marianne