Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
4 maanden USA/Canada
Re: 4 maanden USA/Canada
Bij zo'n vluchtwijziging neem je gewoon contact op met de airline en geeft precies aan waarom je niet via de us kunt vliegen. De airline zal hier echt wel gehoor aan geven, omdat zij anders voor de kosten opdraaien van de extra vluchten etc.
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
Als er nog 2 meter sneeuw ligt dan kun je zelf toch wel verzinnen wat de mogelijkheden zijnJokke & gerre schreef: Ik vrees een beetje voor Yellowstone ed want heb gelezen dat het kantje boordje is, zelfs in begin juni ?
Hoe moet ik dat interpreteren? is het dan onmogelijk (verboden) om bepaalde delen te bezoeken of is het eerder dat het veel moeilijker te bereiken is?
En als een weg afgesloten is kun je dat maar beter accepteren dat doen ze niet voor niets.
Maar al met al je bent wat aan de vroege kant voor Canada (rockies). Hoewel Alaska veel hoger ligt kan het weer daar veel beter zijn.
Je kunt dat wel zien op deze website: https://weather.gc.ca/city/pages/yt-16_metric_e.html
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Begin Juni is prima voor Yellowstone, veel jong wildlife en alle wegen gaan voor eind Mei open.kastelke schreef:Ik vrees een beetje voor Yellowstone ed want heb gelezen dat het kantje boordje is, zelfs in begin juni ?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jullie zouden er in de periode van 13 april-10 mei zijn. Dat is te vroeg voor Yellowstone. Kijk ook eens op http://www.nps.gov/yell om te zien wat de (on)mogelijkheden zijn dan.
De parken in Washington en Oregon zijn ook ene probleem in die periode. Voor alle parken kun je de NPS-site raadplegen, er staat altijd wel informatie per seizoen. In die periode zou ik me beperken tot staten als Utah, Arizona, New Mexico en Californië. Kijk bijvoorbeeld eens in de verslagen van Kalaman voor zijn reizen in april.
Marianne
De parken in Washington en Oregon zijn ook ene probleem in die periode. Voor alle parken kun je de NPS-site raadplegen, er staat altijd wel informatie per seizoen. In die periode zou ik me beperken tot staten als Utah, Arizona, New Mexico en Californië. Kijk bijvoorbeeld eens in de verslagen van Kalaman voor zijn reizen in april.
Marianne
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet niet hoe plots mijn naam in dat citaat geslopen is, want ik ben nog nooit in de buurt van Yellowstone geweest en hebt totaal geen idee welk weer je daar moet verwachten.Rudolfje schreef:Begin Juni is prima voor Yellowstone, veel jong wildlife en alle wegen gaan voor eind Mei open.kastelke schreef:Ik vrees een beetje voor Yellowstone ed want heb gelezen dat het kantje boordje is, zelfs in begin juni ?
Jokke & Gerre hebben dat geschreven, denk ik.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 9813 Weergaves
-
Laatste bericht door PauMau
-