Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Grotere Avatar verzoek

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Dennis schreef:Onder zware druk ben ik gezwicht en heb meer ruimte op de servers vrijgegeven voor grotere avatars. Ik wil hier dan nu ook nooit meer wat over horen. :D

Je kunt nu avatars van max. 100 x 100 pixels uploaden met een maximumgrootte van 12000 bytes.
Geweldig .. ik zal denk ik veel rouleren van avatar : ))
Sandy
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Dennis schreef:Onder zware druk ben ik gezwicht en heb meer ruimte op de servers vrijgegeven voor grotere avatars. Ik wil hier dan nu ook nooit meer wat over horen. :D

Je kunt nu avatars van max. 100 x 100 pixels uploaden met een maximumgrootte van 12000 bytes.
Ik heb die van mij ook gelijk maar aangepast aan de nieuwe grootte. En daarbij blijf ik trouw aan mijn eigen vertrouwde en prachtige Delicate Arch.

Persoonlijk vind ik steeds die wisselingen niet zo geweldig. Het gaat ten koste van de herkenbaarheid en de identiteit, ofschoon ik de seizoengerelateerde avatars af en toe wel leuk vind.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Anouschka
Amerikakenner

Bericht door Anouschka »

Ze willen de badges toch weer gebruiken bij de meeting van volgend jaar? Dan is het ook wel handig als je avatar hetzelfde blijft (of weer hetzelfde is geworden als dit jaar ;))
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Anouschka schreef:Ze willen de badges toch weer gebruiken bij de meeting van volgend jaar? Dan is het ook wel handig als je avatar hetzelfde blijft (of weer hetzelfde is geworden als dit jaar ;))
Dat is een goed punt Anouschka. Mocht er volgend jaar weer een meeting komen, dan worden de badges van dit jaar weer gebruikt, ongeacht of men van avatar is veranderd of niet.

Uiteraard krijgen nieuwe meetinggangers dan wel een nieuw badge met een juiste avatar. E.e.a. heeft ook te maken met de kostenpost. Jan Gijs steekt hier vrijwillig heel wat tijd en energie in, maar de materialen moeten wel gekocht worden.

Voor zo'n grote groep mensen kost het maken van badges dus toch wat meer en we willen de kosten voor de meeting eigenlijk zo laag mogelijk houden en zo toegankelijk mogelijk blijven voor iedereen.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Op dit iets grotere avatarformaat is de mijne vermoedelijk ook wel iets duidelijker geworden.
Ik heb hem nu ook vergroot en houd dezelde afbeelding aan.

Voor de geïnteresseerden, het is een verkleining van het kunstwerk "American Hearts I" van de schilder Alfred Gockel. Hij heeft nog wel meer Amerikagerelateerde schilderstukken gemaakt. Kijk maar eens op genoemde website.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Mooie website Marco, bedankt voor de tip.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Mijn avatar was niet vierkant en ik kon 'm dus ook nooit op het maximale formaat krijgen.

Ik heb de foto bijgesneden tot een vierkant en nu komt de Coyote nog beter uit. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Deze scene veroorzaakte een heel spektakel vlakbij Gibbon Falls.
Er stonden wel 40 auto's en veel grote lenzen.
In ieder geval werd er geroepen dat het een wolf was wat ook die drukte verklaarde, voor een coyote stoppen niet zoveel mensen (wij wel!!!!)
Maar experts zeiden dat het toch een coyote was. Was wel een dame en ze heeft de hele dag aan dat karkas lopen rukken en trekken.
Nu even de mening van een echte expert: Roland wat denk je ervan?
Coyote of wolf?
Afbeelding
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

Ik ben dan wel geen echte expert, maar ik denk vanwege de spitse, relatief lange oren, en het gezicht in voornamelijk één kleur dat het een coyote is.

Gaat wel erg offtopic, maar quiz:

Wat is het dier van mijn avatar? (Antwoord zo compleet mogelijk / mensen die ik op de meeting erover gesproken heb, zijn van deelname uitgesloten :p)
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Bart40 schreef: Nu even de mening van een echte expert: Roland wat denk je ervan?
Coyote of wolf?
Mooie foto Bart! Zo zie je het alleen in natuurfilms.

Zonder twijfel een Coyote. Zag het gelijk toen ik de foto zag en je verhaaltje nog niet eens gelezen had. Aan de hele bouw van het dier zie je het, de spitse neus, de staart en de vacht(kleur).

Daar komt bij, zou een wolf wel zo dichtbij de mensen komen? Nu was dit waarschijnlijk nog op een grote afstand maar ik denk niet dat je een wolf zo "dichtbij" te zien krijgt. Kan het mis hebben maar de plaats waar de wolven waren (Noordoost uitgang) toen ik voor het eerst in 2002 in Yellowstone was, waren zo ver weg dat je ze zonder verrekijker echt niet kon waarnemen.

Voor mij dus een Coyote. Als iemand er anders over denkt, zou ik het graag horen.

Roland

Anouschka
Amerikakenner

Bericht door Anouschka »

Arjen schreef:Gaat wel erg offtopic, maar quiz:

Wat is het dier van mijn avatar? (Antwoord zo compleet mogelijk / mensen die ik op de meeting erover gesproken heb, zijn van deelname uitgesloten :p)
Is het een Rode Lynx (oftewel de Lynx Rufus) die alleen in Noord-Amerika voorkomt met uitzondering van enkele gebieden in het Mid-Westen?

Anders zou ik het echt niet weten :? .
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

Anouschka schreef:Is het een Rode Lynx (oftewel de Lynx Rufus) die alleen in Noord-Amerika voorkomt met uitzondering van enkele gebieden in het Mid-Westen?

Anders zou ik het echt niet weten :? .
Helemaal juist!
Anouschka
Amerikakenner

Bericht door Anouschka »

Joepieeeeeeeeeeee :mrgreen:
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Ik dacht ook al dat het een coyote was ook al omdat we later bij Blacktail deze zagen. Daar was een heel roedel (ik dacht dat dat het woord was)
Bij degene bij Gibbon Falls was de afstand meer dan 100 meter.
Bij Blacktail zag ik op dezelfde afstand er weer 1 en ik ging uit de auto om een goed standpunt te krijgen. Liep iets het veld in en schoot een stuk of wat. Toen ik terug wilde lopen stond deze op misschien 15 meter van me en keek me aan of ik helemaal gek geworden was. Gauw wat geschoten en terug naar de auto gelopen.
Afbeelding

Tja dan heb je mazzel zoals altijd eigenlijk wanneer zo iets te zien krijgt.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Bart,

Alweer zo'n mooie foto van een Coyote.

Je hebt toevallig geen foto van een Coyote die recht in de lens kijkt en die ik mag gebruiken als avatar?

Roland

Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Zal ik even moeten kijken in het archief en je mag hem zeker gebruiken als ik er 1 vind. Ik dacht het wel maar echt zeker weten doe ik het niet.
Wel veel gezien afgelopen jaar.
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

Voor als Bart niks kan vinden, heb ik iig deze, Roland

Lang niet zo mooi (en scherp) als die van Bart, maar tis een Coyote (foto gemaakt in Sequoia NP tijdens een sneeuwbui).

Afbeelding
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Bedankt Bart en Arjen,

ben al een tijdje op zoek naar een leuk andere avatar van een Coyote maar was er nog niet eentje tegengekomen.

@ Arjen: heb je deze foto ook in een groter formaat, wil nl. de kop "knippen" uit de foto en die gaan gebruiken. Ik zal ook nog even wachten of Bart wat tegenkomt.

Als het goed is hebben jullie beide mijn emailadres zodat jullie het daar ook naartoe mogen sturen. Anders pluk ik 'm wel van het forum als jullie daar de foto plaatsen.

Roland

Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik wilde dus nu ook een nieuwe avatar uploaden, ik heb de grootte al aangepast, maar het aantal kb's is te groot. Ik krijg hem niet kleinder dan 18kB. Hoe pas ik dat nu aan? En hoe maak ik hem iets scherper?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Hoe heb je het opgeslagen?
Scherper maken doe ik meestal in Paint Shop Pro ..
Je mag het plaatje wel naar me sturen en dan kijk ik even Jacq ..
Sandy
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer