Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips voor verblijf LA-SD area?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Flowie
Amerika-ontdekker

Tips voor verblijf LA-SD area?

Bericht door Flowie »

Hoi allemaal,

Het begint toch weer te kriebelen (hier op de camping in Frankrijk :shock: ) heeft iemand tips voor een verblijf in de omgeving van LA en San Diego. Ik zou daar graag een rondreis door Californie afsluiten. Ik zit eigenlijk te denken aan een huis met zwembad, zoals we dat eerder wel eens in Florida gehuurd hebben. Iemand ervaring mee? Of is dit onbetaalbaar in juli (2015).

Thanks!
sept 2007 5 dgn LV
april-mei 2008 23 dgn camperrondje LV - LV: LV - DV - SQ - YO - SF - GC - PG - ZI - LV
sept 2010 16 dgn camperrondje :PHX - SLC: PH - SD - PG - MV - MO - CR - BR - SLC + een weekje SLC
april 2011 8 dgn Florida
juni 2012 12 dgn Florida
goldenhills
Amerika-expert

Re: Tips voor verblijf LA-SD area?

Bericht door goldenhills »

Kijk eens op homeaway....
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Of vrbo.com Is inderdaad ontzettend duur....maar Laguna Beach is heel aantrekkelijk of probeer La Jolla.
Flowie
Amerika-ontdekker

Bericht door Flowie »

Bedankt voor de tips!! Ik heb al zitten speuren, ga weer lekker verder ;-). Ik zag wat in Fallbrook, ligt een beetje tussen LA en SD in, of is dat echt niks?
sept 2007 5 dgn LV
april-mei 2008 23 dgn camperrondje LV - LV: LV - DV - SQ - YO - SF - GC - PG - ZI - LV
sept 2010 16 dgn camperrondje :PHX - SLC: PH - SD - PG - MV - MO - CR - BR - SLC + een weekje SLC
april 2011 8 dgn Florida
juni 2012 12 dgn Florida
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Volgens mij ligt Fallbrook niet aan de kust. We hebben wel eens in die omgeving rondgereden toen we in San Clemente logeerden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer