Graag jullie advies over mijn routeplanning! Nu het bijna zo ver is ga ik toch een beetje twijfelen
Wij gaan (2 volw.) een rondreis van 23 dagen (21 nachten) in Zuidwest USA. Wij willen reizen met de auto en afwisselen tussen kamperen en hotels/airbnb.
Ik voel weerstand bij het idee om alles vast te leggen. Maar goed, ik krijg toch sterk het vermoeden dat het bij deze reis toch een must is om verblijfplaatsen vast te leggen.
Conceptversie routeplanning:
Dag 1 LA
Dag 2 LA
Dag 3 LA
Dag 4 BIG SUR (kamperen)
Dag 5 BIG SUR
Dag 6 BIG SUR
Dag 7 SF
Dag 8 SF
Dag 9 Yosemite (kamperen)
Dag 10 Yosemite
Dag 11 Yosemite
Dag 12 Bishop of Lonepine
Dag 13 LV
Dag 14 LV
Dag 15 Zion (kamperen)
Dag 16 Zion
Dag 17 Bryce
Dag 18 Bryce
Dag 19 Page/lake powel (kamperen)
Dag 20 Grand Canyon (kamperen)
Dag 21 Grand Canyon
Dag 22 Kingman
Dag 23 LA
vraag 1: heeft iemand tips voor het vinden van een leuke camping in of rond Yosemite?
vraag 2: is het mogelijk om van Zion via Bryce naar Page te reizen? Zo ja, dan sla ik overnachten in Bryce graag over.
vraag 3: Is het leuk om te kamperen bij de Grand Canyon? Zo niet, is het dan een alternatief om te kamperen bij Page/Lake Powel en daarvan uit GC te bezoeken?
Vraag 4: Weet iemand of er een leuke 'working ranch' op de route tussen ZION - Bryce - GC - LA, Dit is een droom van mij maar ik kan het niet vinden!
Wij zien het absoluut niet zitten om elke dag te rijden!! Liever een paar dagen op 1 plek en dan een lange dag rijden, heerlijk!
Alvast bedankt voor jullie input!
Groetjes Anne