Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Jucy USA Camper ervaring
Jucy USA Camper ervaring
Hallo,
Heeft er iemand ervaring met Jucy USA?
Dat is een een soort van backpack camper tegen betere prijzen dan een normale camper.
Uiteraard lever je veel in qua comfort.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen?
Heeft er iemand ervaring met Jucy USA?
Dat is een een soort van backpack camper tegen betere prijzen dan een normale camper.
Uiteraard lever je veel in qua comfort.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen?
maart - juli 2010: 5 maanden rondreis --> New York 4wk, Washington, Florida 2wk, 2weekse cruise, West kust 5 weken, Vancouver 2wk Canada
april 2013: Florida 3wk
april 2015: NYC 2.5 wk
april 2016 NYC
april 2016 NYC
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Jucy USA Camper ervaring
Misschien is het handig om een link naar de betreffende website te posten.
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Zelf geen ervaring mee. Maar toen wij vorig jaar zelf met een camper op stap waren hebben we ze een paar keer gezien.
Ik zou het zeker niet met een camper willen vergelijken, dus de prijzen ook niet. Het is echt een soort mini van. Je kunt volgens mij kiezen of je op het dak wilt slapen, of in de auto zelf. Er zit achterin een keukentje, dat zag er wel handig uit.
Wij vonden het grappig om te zien. Je bent een rijdend reclame bord, maar dat mag de pret niet drukken
Heel ruim is het allemaal niet, maar om te kamperen zonder tent op te willen zetten, dan is het wel handig denk ik.
Ik zou het zeker niet met een camper willen vergelijken, dus de prijzen ook niet. Het is echt een soort mini van. Je kunt volgens mij kiezen of je op het dak wilt slapen, of in de auto zelf. Er zit achterin een keukentje, dat zag er wel handig uit.
Wij vonden het grappig om te zien. Je bent een rijdend reclame bord, maar dat mag de pret niet drukken

Heel ruim is het allemaal niet, maar om te kamperen zonder tent op te willen zetten, dan is het wel handig denk ik.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
@ Rob.. helemaal gelijk.. dit is de link http://www.jucyrentals.com/
@kokopelli... Thanx!!! Normaal kamperen komt veel bij kijken... En een echte camper is niet te betalen in het hoofdseizoen. Vorige keer toen we in Amerika waren hebben we al van hotel naar hotel geleefd en gereden. We willen graag Amerika eens op een andere manier ervaren!
@kokopelli... Thanx!!! Normaal kamperen komt veel bij kijken... En een echte camper is niet te betalen in het hoofdseizoen. Vorige keer toen we in Amerika waren hebben we al van hotel naar hotel geleefd en gereden. We willen graag Amerika eens op een andere manier ervaren!
maart - juli 2010: 5 maanden rondreis --> New York 4wk, Washington, Florida 2wk, 2weekse cruise, West kust 5 weken, Vancouver 2wk Canada
april 2016 NYC
april 2016 NYC
Wij hebben die Jucy's geregeld gezien en vonden ze geweldig. Wij waren tot nu nog met kinderen en hadden dus een grotere camper nodig. Maar als we nog eens met z'n tweeën gaan dan zie ik zo'n Jucy wel zitten. In Europa kamperen we altijd in kleine tentjes dus veel comfort hoeven we niet. En dat keukentje zag er ontzettend leuk uit. Verder vind ik een groot nadeel van een grote camper dat je zo langzaam rijdt. Hiermee kan je toch wat sneller, lijkt me.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Wij zijn er op onze laatste reis twee keer een tegen gekomen zag er zeer verzorgd uit, als je niet te veel eisen hebt kan het goed alleen kan je er niet mee boondocken want er zit geen toilet in dus ben je aangewezen op campgrounds waar minimaal een (pit)toilet aanwezig is.
Het op het dak moeten klimmen voor je slaapplek zou voor ons een probleem zijn maar zeker voor jongere mensen een mooie oplossing.
Het op het dak moeten klimmen voor je slaapplek zou voor ons een probleem zijn maar zeker voor jongere mensen een mooie oplossing.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen, het ziet er in elk geval leuk uit. Ook een leuk filmpje op hun site met die route vanuit LA (en het kan dus best, in 1 dag van LA naar Santa Cruz via de kust
)
Wij zaten te overwegen om een tent aan te schaffen maar dit lijkt me ook wel wat. Ik zie echter dat het double bed beneden wel erg klein is: 1,20 x 1,84. Dat wordt niets. Het bed boven is wel langer, maar nog steeds erg smal.
Marianne

Wij zaten te overwegen om een tent aan te schaffen maar dit lijkt me ook wel wat. Ik zie echter dat het double bed beneden wel erg klein is: 1,20 x 1,84. Dat wordt niets. Het bed boven is wel langer, maar nog steeds erg smal.
Marianne
- pelsmaker
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Persoonlijk lijkt het me een marteling om zo op reis te gaan. Maar ik had er op m'n vorige reis een aantal zien rijden en wou de site wel eens bekijken, aangezien ik de naam vergeten was. Bij deze bedankt.
Dan lijkt me deze outfit toch leuker, dan ben je niet zo'n rijdend advertentiebord: http://www.escapecampervans.com/Campervans.html
Verder geen persoonlijke ervaring mee hoor.
Verder geen persoonlijke ervaring mee hoor.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Apollo heeft de Euro Tourer. Bv. te huur via http://www.holidaycampers.com Die hebben een bed over de hele breedte van de wagen. Nadeel t.o.v. een camper is wel dat je elke avond je bed op moet maken. Lijkt me best een handig dingetje met z'n tweeën.
Is dat een betrouwbare site?? Ze bieden namelijk van 2 juli tot 21 juli de happy explorer van apollo aan voor 1370 euro.
terwijl op de site van apollo die camper niet meer beschikbaar is.
terwijl op de site van apollo die camper niet meer beschikbaar is.
april 2016 NYC
april 2016 NYC
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Geen idee. Ik kwam er toevallig langs. Geen ervaring mee.
Hier heeft iemand zijn ervaringen met een Jucy campervan beschreven:
Little RV proves to be fun despite its flaws
Little RV proves to be fun despite its flaws
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Wij hebben er vorig jaar een gehuurd in australie, op zich rijden ze prima en het klimaat in australie leent zich voor een budget camper, het is wel klein beetje behelpen, in het "penthouse " slapen waren we zo afgeleerd, erg krap met 2 en en niet echt makkelijk bereikbaar met het trapje. Keukentje werkt trouwens prima
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1073 Weergaves
-
Laatste bericht door mtl
-
- 8 Reacties