Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Circulator Washington?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Circulator Washington?
Vraagje over de Circulator. We arriveren (over 6 weken) op Union Station en moeten naar het hotel in K St. Nw (tussen 12th St NW en 13th St NW ). Een prima verbinding met de gele circulator. Maar is de circulator een aparte busdienst?
Kan je hiermee bijvoorbeeld ook reizen met de bekende: 1-Day Unlimited Trip Pass: $14.00 (SmarTrip® and paper)??
Kan je hiermee bijvoorbeeld ook reizen met de bekende: 1-Day Unlimited Trip Pass: $14.00 (SmarTrip® and paper)??
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Circulator Washington?
Het beste is om in Washington een Smartrip kaart te kopen, die werkt in de metro, op metrobussen en de Circulator. Je moet echt heel wat met openbaar vervoer reizen om die $14 eruit te krijgen. Ik vind dat altijd een "rip off". In de praktijk loop je veel en zijn de metrostations ver van elkaar. Ik denk dat je beter af bent per reis te betalen. De Circulator bijvoorbeeld kost maar $1. Die eerste Smartrip kost $10, $2 voor de kaart (die je er met een retour papierkaartje al uit zou hebben) en $8 reisgeld. Als dat op is kun je er meer opzetten.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Fijn, dank je wel voor je antwoord Petra. We kijken enorm uit naar Washington... 

Hallo allemaal,
Kan je zo'n Smartrip ook met 2 personen gebruiken?
Ik vind het erg moeilijk om openbaar vervoer items te vinden in Washington.
Dank allen
Kan je zo'n Smartrip ook met 2 personen gebruiken?
Ik vind het erg moeilijk om openbaar vervoer items te vinden in Washington.
Dank allen
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Nee, die smartrip is vergelijkbaar met de ov-chipkaart, dus voor één persoon. Bij de metro moet je zowel in-, als uitchecken, in de bus alleen inchecken.gsybesma schreef:Kan je zo'n Smartrip ook met 2 personen gebruiken?
Als je op http://www.wmata.com/rider_tools/trippl ... m_solo.cfm je reis invult krijg je ook meteen te zien hoeveel je rit kost.
Hallo allen,
Ik zie op de site van dccirculator iets over passen.
Passes – Ride all you want by purchasing unlimited-trip passes before you board. One-Day ($3), 3-Day ($7), Weekly ($11) and Monthly ($40) passes are available for purchase through CommuterDirect.com (see below).
Dit zijn passen naast de smarttrip pass.
Iemand hier ervaring mee? Waar kan ik zo'n pas kopen? Ik kom er niet uit. Ik weet dat ze niet naar NL posten...
Dank
Ik zie op de site van dccirculator iets over passen.
Passes – Ride all you want by purchasing unlimited-trip passes before you board. One-Day ($3), 3-Day ($7), Weekly ($11) and Monthly ($40) passes are available for purchase through CommuterDirect.com (see below).
Dit zijn passen naast de smarttrip pass.
Iemand hier ervaring mee? Waar kan ik zo'n pas kopen? Ik kom er niet uit. Ik weet dat ze niet naar NL posten...
Dank
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 8764 Weergaves
-
Laatste bericht door Smellycat500
-