Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hardlopen in Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Thierry73
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Hardlopen in Vegas

Bericht door Thierry73 »

Ja dat klopt, maar dat is pas in september.

Volgende week ga ik ook al en dan ga ik alleen en zit ik in een motel.
De warmte zal wennen worden en misschien lukt het ook niet.
maar ik wil het gewoon minimaal 1 keer proberen.
Liesje25
Amerika-ontdekker

Bericht door Liesje25 »

Ik heb volgens mij in mijn hele vakantie niet zoveel kilometers/mijlen gemaakt als in Vegas. :twisted:
Daar kon geen wandeling in Bryce NP of Yosemite NP tegenop!

Toen ik daar was heb ik nog best wel wat mensen zien hardlopen, maar deze deden eigenlijk alleen maar rondjes om het blok (zodat ze niet hoefden over te steken).
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

In het nieuwe America Magazine staat toevallig een artikel over hardlopen in Vegas. De ervaringen van de redacteuren komen in het kort neer op 'Op zoek naar de uitgang hebben we eerst een paar rondjes op het terrein van Aria rondgerend, vervolgens kwamen we in een gribusbuurt, maar toen we eenmaal de Strip hadden gevonden, werd het wel leuk.' Ik zou dus voorafgaand aan het rondje hardlopen even goed oriënteren welke kant je op kan/moet! :D
Thierry73
Amerikakenner

Bericht door Thierry73 »

Grappig dat er nu net zo een artikel over komt dan.
Ik ken het blad niet, waar koop je dat?

Ik ga zeker zo eerst een route verkennen en dan morgen of overmorgen een stukje proberen te rennen.
Gaat het niet, dan heb ik het toch geprobeerd.

Als ik morgen weer zo vroeg wakker ben als nu, dan heb ik in ieder geval rustige straten :D
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Dat blad koop je gewoon bij de Ako/Bruna etc., het staat bij de reisbladen, in het schap waar je ook bijvoorbeeld die bladen over Italië of Frankrijk, of speciaal voor kampeerders vindt. Is een leuk blad hoor, al heb ik het idee dat zo'n artikel als dat over het hardlopen vooral bladvulling is. Maar er staan vaak interessante dingen in. Dit is de website van het blad: http://www.americamagazine.nl/
Thierry73
Amerikakenner

Bericht door Thierry73 »

bedankt voor de uitleg en iedereen bedankt voor het meedenken.

De route over de strip was echt heel erg cool.
Nog geen lange ren, maar ik heb het wel kunnen doen.

De hitte is te doen, maar dan was ik wel om 06.00 al buiten.
Uiteraard hielp het niet mee dat ik gisteren al mega veel had gewandeld en ook blaren had opgelopen, maar ach ik heb het wel kunnen meemaken :)

Het gekke was dat het niet de hitte was, niet de blaren of benen die me het meeste last gaven allemaal.
De uitlaatgassen van het drukke verkeer had ik de meeste moeite mee.
Waarschijnlijk komt dat omdat ik door mijn mond adem met hardlopen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer