Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hotel overnachtingen
-
Tomas-Nynke
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
hotel overnachtingen
Voor onze reis van 23 dagen (die ik zelf uitstippel) ben ik op zoek naar vele hotels/motels voor overnachtingen. Aangezien ik toch een echte nederlander ben, en niet graag de volle pond betaal voor een motel/hotel, ben ik op zoek naar goedkope overnachtingen.
Nu heb ik eens gehoord dat op luchthaven boeken liggen met goedkope motel/hotels in die regio. Weet iemand hoe deze boeken/tijdschriften heten en of het mogelijk is deze boeken ergens te kunnen bestellen?
Wellicht hebben jullie een goede tip voor overnachting. Voor mij samengestelde route, zoek ik overnachtingen in onderstaande steden/gebieden.
dag 2 Death valley
dag 3 mammoth lakes
dag 4 yosemite NP
dag 5 Yosemite NP
dag 6 SF
dag 7 SF
dag 8 SF
dag 9 santa maria
dag 10 LA
dag 11 LA
dag 12 LV
dag 13 Zion
dag 14 zion
dag 15 bryce
dag 16 bryce
dag 17 jacobslake
dag 18 grand canyon
dag 19 williams
dag 20 LV
dag 21 LV
dag 22 LV
Hoor graag jullie tips / ideeën
gr Tomas
Nu heb ik eens gehoord dat op luchthaven boeken liggen met goedkope motel/hotels in die regio. Weet iemand hoe deze boeken/tijdschriften heten en of het mogelijk is deze boeken ergens te kunnen bestellen?
Wellicht hebben jullie een goede tip voor overnachting. Voor mij samengestelde route, zoek ik overnachtingen in onderstaande steden/gebieden.
dag 2 Death valley
dag 3 mammoth lakes
dag 4 yosemite NP
dag 5 Yosemite NP
dag 6 SF
dag 7 SF
dag 8 SF
dag 9 santa maria
dag 10 LA
dag 11 LA
dag 12 LV
dag 13 Zion
dag 14 zion
dag 15 bryce
dag 16 bryce
dag 17 jacobslake
dag 18 grand canyon
dag 19 williams
dag 20 LV
dag 21 LV
dag 22 LV
Hoor graag jullie tips / ideeën
gr Tomas
Re: hotel overnachtingen
Op luchthaven liggen geen boeken met goedkope hotels en motels. Is gewoon een broodje aap verhaal. Wel kan je hier en daar folders met kortingbonnen aantreffen voor overnachtingen maar dat is geen big deal. Gewoon goed zoeken op de bekende hotelboeking websites.
Wat is dat toch met "een echte Nederlander" zijn en nooit het volle pond willen betalen. Ik vind dat zo'n vreemde uitdrukking. Alsof we daar trots op moeten zijn. Zeg dan gewoon dat je zuinig bent of een laag budget hebt. Maakt niet uit
. Maar dat terzijde: ik ben niet zo'n fan van de coupon books. Deze liggen vaak bij benzinepompen en restaurants als Denny's. Wij hebben dat 1 vakantie geprobeerd, maar op de een of andere manier was die ene kortingskamer (het zijn er altijd maar 1 of 2) altijd net weg als wij er kwamen. Ik denk dat het vooral niet meer dan een lokkertje is, al zullen andere forumleden misschien betere ervaringen hebben. Als je in Las Vegas in een goed hotel op de Strip wilt zitten, dan loont het om vooraf goed je huiswerk te doen en zeker niet tot het laatste moment te wachten. Goede en redelijk betaalbare hotels aan de Strip zijn: Monte Carlo (wellicht wat duurder dan de rest van het lijstje), Tropicana, Excalibur en ook Flamingo is erg populair, vooral door de perfecte locatie. Denk eventueel ook aan Stratosphere, een erg goede prijs/kwaliteit verhouding, al is de locatie niet heel denderend (helemaal aan de Noord zijde vd Strip). Houd een site als smartervegas.com goed in de gaten voor aanbiedingen.
- Nieka
- Amerikafan
Beste manier om de laagste prijzen te hebben is op verschillende sites kijken en vergelijken.
Zo doen wij het toch. Al onze hotels zijn op voorhand geboekt maar kunnen nog kosteloos geannuleerd worden.
Soms zoek ik nog wel naar betere aanbiedingen of betere prijs/kwaliteit, al heb ik nog maar 1 reservatie omgeboekt tot dusver. Misschien ook omdat we in het hoogseizoen zitten maar ik heb niet de indruk dat het er goedkoper op geworden is.
Tenzij echt last minute misschien nog iets te vinden valt...
Zo doen wij het toch. Al onze hotels zijn op voorhand geboekt maar kunnen nog kosteloos geannuleerd worden.
Soms zoek ik nog wel naar betere aanbiedingen of betere prijs/kwaliteit, al heb ik nog maar 1 reservatie omgeboekt tot dusver. Misschien ook omdat we in het hoogseizoen zitten maar ik heb niet de indruk dat het er goedkoper op geworden is.
Tenzij echt last minute misschien nog iets te vinden valt...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
In welke tijd van het jaar gaan jullie? Als jullie deze zomer gaan zal het best wel eens lastig kunnen worden om nog goedkope hotels te vinden. Is een tent geen optie? Dan zit je heel goedkoop in de parken. Je kunt dat dan afwisselen met motels.
Accommodatie buiten de parken is vaak goedkoper dan in de parken zelf en hoe verder rijden van het park hoe goedkoper. Maar soms heb je in de parken ook wel betaalbare mogelijkheden. Je zult echter niet te lang moeten wachten met reserveren, of regelmatig checken of er iets vrij komt. Zie voor de Grand Canyon (South Rim) http://www.grandcanyonlodges.com en voor Yosemite http://www.yosemitepark.com. Ik kijk verder meestal bij het hotel zelf of soms bij een boekingssite. Er zijn geen algemene regels te geven over wat goedkoper is. In Mammoth Lakes is de Motel6 prima, zie http://www.motel6.com.
Misschien is het ook goed om even een topic te maken met jullie route, ik zie daar wel wat punten in die ik niet helemaal begrijp.
Marianne
Accommodatie buiten de parken is vaak goedkoper dan in de parken zelf en hoe verder rijden van het park hoe goedkoper. Maar soms heb je in de parken ook wel betaalbare mogelijkheden. Je zult echter niet te lang moeten wachten met reserveren, of regelmatig checken of er iets vrij komt. Zie voor de Grand Canyon (South Rim) http://www.grandcanyonlodges.com en voor Yosemite http://www.yosemitepark.com. Ik kijk verder meestal bij het hotel zelf of soms bij een boekingssite. Er zijn geen algemene regels te geven over wat goedkoper is. In Mammoth Lakes is de Motel6 prima, zie http://www.motel6.com.
Misschien is het ook goed om even een topic te maken met jullie route, ik zie daar wel wat punten in die ik niet helemaal begrijp.
Marianne
-
Tomas-Nynke
- Amerika-newbie
gaan van 6 september t/m 29 september. Tenten vinden wij prima, is ook de bedoeling in death vally (wel heet, zonder airco) en yosemite park. wist niet dat ze die bij de grand canyon ook hebben. verder is het vooral met lonely planet(website & handboek) zoeken naar goed betaalbare overnachtingen.

Fijn om te weten dat dit een onzin verhaal is, dan gaan we van te voren alles goed regelenOp luchthaven liggen geen boeken met goedkope hotels en motels. Is gewoon een broodje aap verhaal. Wel kan je hier en daar folders met kortingbonnen aantreffen voor overnachtingen maar dat is geen big deal. Gewoon goed zoeken op de bekende hotelboeking websites.
Laatst gewijzigd door Aricon op 29 mei 2014, 04:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van bovenliggende bericht verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote van bovenliggende bericht verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt geen tenten bij de GC of DV (voor zover ik weet), maar je kunt er zelf een kopen. Dat heb je er al in een paar nachten uit. Voor Yosemite moet je 5 maanden van te voren boeken als je op een camping wilt staan, zie http://www.nps.gov/yose/planyourvisit/camping.htm. Dat gaat nu niet meer lukken, maar misschien is er wel iets vrij. De Pines-campings liggen het beste (in de vallei).
De kant en klare tenten in Yosemite zijn ook een mogelijkheid. Ik vind die van Housekeeping camp leuker dan die bij Curry Village.
Marianne
De kant en klare tenten in Yosemite zijn ook een mogelijkheid. Ik vind die van Housekeeping camp leuker dan die bij Curry Village.
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
In het zuid westen heb ik het ook één keer meegemaakt dat kortingskamer niet meer vrij was. In Keystone, Wyoming en Wall, south dakota wel met coupons korting gekregen.Maar dat terzijde: ik ben niet zo'n fan van de coupon books. Deze liggen vaak bij benzinepompen en restaurants als Denny's. Wij hebben dat 1 vakantie geprobeerd, maar op de een of andere manier was die ene kortingskamer (het zijn er altijd maar 1 of 2) altijd net weg als wij er kwamen. Ik denk dat het vooral niet meer dan een lokkertje is, al zullen andere forumleden misschien betere ervaringen hebben.
Voor TS. In de plaatsen die jij aan gaat doen heb je niet al te veel hotels die met coupons werken. Je zou zoals Marianne aangaf voor bepaalde ketens kunnen kiezen en daar lid van worden. Wyndham resorts (o.a. Super8) of motel6.
Waarom kies je voor jacobslake en niet voor Page?
Ik zou Santa Maria langs de kust wel veranderen naar san simeon/cambria of morro bay. Dat is vanaf San francisco met alle bezienswaardigheden onderweg al een hele volle dag.
Ik zoek meestal via tripadvisor.com naar logeermogelijkheden in een plaats. Boven de zoekresultaten is een button Prijs/kwaliteit (met een spaarvarken als icoontje). Dan krijg je de goedkopere motelletjes. Bijvoorbeeld in Springdale (Zion NP): Zion Park Motel. In Page: Red Rock Motel. Op websites als booking.com vind je vaak deze goedkope (en toch prima) motelletjes niet terug. Reserveren doe ik vrijwel altijd via de eigen website van het motel of telefonisch. Kijk ook naar campings. Soms verhuren ze cabins (slaapzakken meenemen).
booking.com en hotels.com geven ook vaak goede deals voor overnachtingen. Even wifi pakken bij een willekeurige fastfoodketen of zo, en dan kun je ter plekke boeken.
Voor SF is het misschien handig om ook even in de voorsteden zoals Hayward of Oakland te kijken. Hier kunnen hotels/motels zomaar een stuk goedkoper zijn en je kunt voor een paar dollar met de BART trein in hartje San Francisco staan.
succes!
Voor SF is het misschien handig om ook even in de voorsteden zoals Hayward of Oakland te kijken. Hier kunnen hotels/motels zomaar een stuk goedkoper zijn en je kunt voor een paar dollar met de BART trein in hartje San Francisco staan.
succes!
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Voor Las Vegas deals kun je ook hier kijken.
En ik zie dat jullie daar de laatste dagen zijn (vr/za/zo). De vrijdag- en zaterdag-nacht daar zijn dure nachten.
En ik zie dat jullie daar de laatste dagen zijn (vr/za/zo). De vrijdag- en zaterdag-nacht daar zijn dure nachten.
Wij maken regelmatig gebruik van de couponboekjes. Sowieso is het een goede indicatie of er veel of weinig accomodatie is en je weet een beetje hoe de prijzen liggen. Zo'n boekje kost niets en je MOET het niet gebruiken. Je kunt de motels alleen nooit van tevoren reserveren: dan geldt de couponprijs nl. niet.
Per staat heb je steeds een ander coupnboekje nodig. Handiger is ze thuis al op internet uit te zoeken en ze op je PC/tablet neer te zetten dan heb je de boekjes nl. niet meer nodig en krijg je de korting ook!!!
Maar...............kamperen is ook leuk!
Per staat heb je steeds een ander coupnboekje nodig. Handiger is ze thuis al op internet uit te zoeken en ze op je PC/tablet neer te zetten dan heb je de boekjes nl. niet meer nodig en krijg je de korting ook!!!
Maar...............kamperen is ook leuk!
Die couponboekjes liggen bij autoverhuurders en VVV kantoren. Maar let altijd goed op of het hotel je wel aanstaat. Er zitten prima hotels tussen, wat ik heb meegemaakt in San Luis Obispo en Monterey, maar ook gruwelijk slechte, wat ik meemaakte in Santa Maria en op weg naar San Diego. Meestal is motel 6 ook goed betaalbaar en schoon en prima.
Aangaande jouw reis: weg met Santa Maria, doodse plaats en niet de meest veilige. Kustroute in 2 dagen doen betekent stoppen in San Simeon of Cambria.
Aangaande jouw reis: weg met Santa Maria, doodse plaats en niet de meest veilige. Kustroute in 2 dagen doen betekent stoppen in San Simeon of Cambria.
- chippie777
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Dit jaar gaan wij voor de vierde keer naar de USA. Wij reserveren altijd al onze hotels van te voren. Wel is het zo dat wij deze meestal nog kunnen afzeggen op de dag zelf, maar daar hebben wij tot op heden geen gebruik van gemaakt. Soms boeken we bij de bekende sites (hotels.com, expedia.com, booking.com enz) maar vaak boeken we gewoon bij de hotel keten zelf.
uiteraard is het allemaal afhankelijk van je budget. Wij reizen met ons vieren en ik probeer gemiddeld uit te komen op een overnachtingsprijs van 100 euro/dollar per nacht. Soms vind ik iets behoorlijk aan de prijs maar dat compenseer ik dan weer ergens anders in de vakantie met een goedkoper verblijf. Ik probeer ook altijd een hotel te vinden met ontbijt, dat scheelt ook weer met 4 personen. De komende reis hebben we ook drie overnachtingen zonder ontbijt maar daar staat weer tegenover dat ik mijn La Quinta punten bij een andere overnachting kan gebruiken. (die is dus geheel gratis wat de gemiddelde prijs weer omlaag brengt
) Ik denk dat je zeker nog goedkoper kunt per nacht dan hoe wij het doen, maar wij hebben, tot nu toe, goede ervaringen met hotels in die prijsklassen in het hoogseizoen.
Wel heb ik dit jaar een paar hotels al vooruit betaald, deze zijn dus ook niet meer af te zeggen zonder dat het geld kost. Dit hebben we vooral gedaan om de kosten te spreiden en de credit card nog wat lucht te geven tijdens de reis zelf
uiteraard is het allemaal afhankelijk van je budget. Wij reizen met ons vieren en ik probeer gemiddeld uit te komen op een overnachtingsprijs van 100 euro/dollar per nacht. Soms vind ik iets behoorlijk aan de prijs maar dat compenseer ik dan weer ergens anders in de vakantie met een goedkoper verblijf. Ik probeer ook altijd een hotel te vinden met ontbijt, dat scheelt ook weer met 4 personen. De komende reis hebben we ook drie overnachtingen zonder ontbijt maar daar staat weer tegenover dat ik mijn La Quinta punten bij een andere overnachting kan gebruiken. (die is dus geheel gratis wat de gemiddelde prijs weer omlaag brengt
Wel heb ik dit jaar een paar hotels al vooruit betaald, deze zijn dus ook niet meer af te zeggen zonder dat het geld kost. Dit hebben we vooral gedaan om de kosten te spreiden en de credit card nog wat lucht te geven tijdens de reis zelf
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat kan misschien het geval zijn, maar vooruit betalen betekent niet automatisch dat je bij annulering je geld niet terug krijgt. Voor de accommodatie in de parken bijvoorbeeld wordt vaak de 1e nacht al van je cc afgeschreven maar bij annulering krijg je dat meteen weer teruggestort.chippie777 schreef: Wel heb ik dit jaar een paar hotels al vooruit betaald, deze zijn dus ook niet meer af te zeggen zonder dat het geld kost.
Het spreiden van de kosten vind ik ook altijd een goede reden om al van te voren iets te betalen.
Marianne
- chippie777
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Je hebt gelijk, de accommodatie die wij in Big Bend hebben geboekt mag je inderdaad 24 uur van te voren afzeggen en dan word je geld terug gestort. Daar in tegen heb ik een paar hotels geboekt, met „extra” korting, die krijg ik dus niet terug wanneer ik afzeg. Dat is het risico van het spreiden van de uitgavenMartin & Marianne schreef:Dat kan misschien het geval zijn, maar vooruit betalen betekent niet automatisch dat je bij annulering je geld niet terug krijgt. Voor de accommodatie in de parken bijvoorbeeld wordt vaak de 1e nacht al van je cc afgeschreven maar bij annulering krijg je dat meteen weer teruggestort.chippie777 schreef: Wel heb ik dit jaar een paar hotels al vooruit betaald, deze zijn dus ook niet meer af te zeggen zonder dat het geld kost.
Het spreiden van de kosten vind ik ook altijd een goede reden om al van te voren iets te betalen.
Marianne
Voor onze reisverslagen ga je naar:
-
dhg2000
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
In San Francisco kan ik je het Vertigo hotel aanraden.
Hier in mijn blog heb ik er over geschreven:
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... ornie.html
Een tip voor Las Vegas is het spelen van het Facebookspel MyVegas, hiermee kun je spelen voor gratis overnachtingen.
Ik heb er al 5 nachten gratis van overnacht in Las Vegas.
Hoe het in zijn werking gaat kun je hier lezen:
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... thuis.html
Hier in mijn blog heb ik er over geschreven:
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... ornie.html
Een tip voor Las Vegas is het spelen van het Facebookspel MyVegas, hiermee kun je spelen voor gratis overnachtingen.
Ik heb er al 5 nachten gratis van overnacht in Las Vegas.
Hoe het in zijn werking gaat kun je hier lezen:
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... thuis.html
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht