Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

gitaar mee

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Jomar
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

gitaar mee

Bericht door Jomar »

Hoi,
Wij gaan in juli met het gezin met een camper door Californie reizen.Nu wil mijn dochter graag haar gitaar meenemen. ik heb de vliegmaatschappij (Air Lingus) gebeld en het kost 75 euro per enkele reis om de gitaar als handbagage mee te nemen. Of ze kan een aparte stoel boeken. Dit lijkt ons geen goed idee. Heeft iemand ervaring met een gitaar meenemen? En gekke vraag misschien, zou je in San Francisco een gitaar voor 3 weken kunnen huren?
Ik ben benieuwd of iemand een idee heeft!
Groetjes,
Margreet
sharon-vb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: gitaar mee

Bericht door sharon-vb »

Wanneer je guitar rental San Francisco intoets bij google komen er vijf namen naar boven. Misschien dat je daar even tussen kunt kijken.
Ik heb geen idee wat dat kost, maar wellicht is het goedkoper om je eigen gitaar mee te nemen.
michelvd
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door michelvd »

De eerste gitaar waar mijn dochter destijds met les aan de gang ging koste niet zo vreselijk veel. Ik kan mij voorstellen dat iets redelijk simpel kopen daar al gauw wat minder kosten dan iets huren.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Pandjeshuis (pawn shop) in San Francisco binnenlopen, ze hebben daar bosjes gitaren, waarschijnlijk goedkoper dan 2 x 75 euro.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ik zou met het vervoeren van dergelijke zaken erg voorzichtig zijn, zeker als het enkel voor hobby tijdens een vakantie is. Zie ook deze video en het bijbehorende verhaal op Wikipedia.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Het hangt er ook vanaf hoe duur de gitaar is. Als ie 200 euro is kapot gaat, nou ja jammer dan. Als ie 2000 euro is misschien een ander verhaal
Jomar
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Jomar »

Heel erg bedankt voor alle reacties. Wij gaan hier zeker mee aan de gang.
Haar eigen gitaar is overigens 600 euro en wil ze natuurlijk niet in het bagageruim meenemen. Te veel risico.
pelsmaker
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door pelsmaker »

Ik was een paar weken geleden ook zinnes om mijn gitaar mee te nemen. Maar had geen zin in al dat bagage gedoe en in beschadiging van m'n goede gitaar. Ik ging daar wel eens kijken om een goedkoop modelletje te kopen in een pawn shop ofzo, maar het is er zelfs niet van gekomen en ik heb ze niet echt gemist voor die 3 weken.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer