Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel IV

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas deel IV

Bericht door PSVwally »

haha ik dacht dat 1 knipoog wel voldoende was om dat te begrijpen :mrgreen:
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

Maar toch bedankt voor de post Marcel. :thumbup:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Els
HansVDG
Amerika-ontdekker

Bericht door HansVDG »

Hello

Wat is een goed hotel voor met de kids ( 6 , 8 jaar ) ?
We blijven maar 2 nachten
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Zoek je een hotel via MyVegas of zoek je gewoon een hotel in Las Vegas?
Mandalay Bay heeft wel ontzettend leuke zwembaden
HansVDG
Amerika-ontdekker

Bericht door HansVDG »

precies in verkeerde onderwerp gepost :-)
isas
Amerikafan

Bericht door isas »

Ben er even tussen uit geweest maar nu weer aan het spelen.. Waar kan ik ook al weer de free chips laden per dag ? Ik heb het inmiddels al gevonden maar kan me herinneren dat je ergens kon klikken dat het automatisch ging .
Dat zie ik nu helaas niet :-(
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

Dat automatische is er inderdaad ook uitgehaald.
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
AstridenRaoul
Amerikafan

Bericht door AstridenRaoul »

Ik heb 2 weken geleden 6 rewards gekocht. Ik heb 2 accounts. Nu zie ik dat op de reward purchase conformation overal mijn naam staat en niet 3 op naam van mijn man. Maakt dit iets uit? Ik heb wel 2 m life accounts op ieders eigen naam. :oops:
Careca
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Careca »

Even volgende situatie schetsen, kwestie van terug het bos door de bomen te zien
Gaan deze zomer (2 volwassenen + 2 kinderen 12 jaar) naar Las Vegas.
Ikzelf heb 175000LP. Mijn vrouw 135000LP. Eén van de kinderen 70000LP. We willen graag gaan inwisselen voor buffetten. Wat zijn de mogelijkheden.
Hoeveel rewards kunnen we maxim. aanschaffen? Kunnen we 4x 1 buffetreward aanschaffen?
Alvast bedankt voor de info!
2009 New York - 2011 Roadtrip Florida - 2013 Kansas/Missouri - 2013 Roadtrip Oostkust
2014 Hawaï - 2014 Roadtrip Westkust - 2015 Roadtrip Noordoost/Canada
2016 Roadtrip West - 2017 Roadtrip Midwest - 2018 Roadtrip Zuidwest Canada
Rafc01
Amerika-ontdekker

Bericht door Rafc01 »

Een kind kan volgens mij helemaal niks aanschaffen.
De volwassenen 3 rewards per account
Laatst gewijzigd door Aricon op 29 mei 2014, 04:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van bovenliggende bericht verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Careca
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Careca »

Ik kan dus spelen met 2 accounts en 2x3 rewards aanschaffen. Mijn zoon heeft nog geen Mlife account.
2009 New York - 2011 Roadtrip Florida - 2013 Kansas/Missouri - 2013 Roadtrip Oostkust
2014 Hawaï - 2014 Roadtrip Westkust - 2015 Roadtrip Noordoost/Canada
2016 Roadtrip West - 2017 Roadtrip Midwest - 2018 Roadtrip Zuidwest Canada
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

AstridenRaoul schreef:Ik heb 2 weken geleden 6 rewards gekocht. Ik heb 2 accounts. Nu zie ik dat op de reward purchase conformation overal mijn naam staat en niet 3 op naam van mijn man. Maakt dit iets uit? Ik heb wel 2 m life accounts op ieders eigen naam. :oops:
Dit gaat je waarschijnlijk wat lastige momenten opleveren met de mogelijkheid dat het een probleem is.
Wat je kunt doen is even een ticket aanmaken op de myVEGAS helpdesk (hier dus) de boel uitleggen en hopen dat ze de tenaamstelling willen veranderen.
In het beste geval willen ze dat, in het minder beste geval kun je de rewards terugdraaien, krijg je de LP's terug en kun je de 2e account niet meer gebruiken en in het ergste geval worden allebei de accounts geblokkeerd.
Ik denk dat ze zullen beginnen met de tweede oplossing, en als je je verhaal daarna goed brengt dat ze de tenaamstelling zullen veranderen.

Over het algemeen vinden ze het gebruik van 2 accounts heel vervelend en ze zullen aangeven dat het een "zeer ernstige overtreding" is van de myVEGAS rules.
henriette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door henriette »

Ik zie hier echt door de bomen het bos niet meer.

Wij gaan in juli naar Vegas en ben nu aan het kijken als ik niet toch genoeg LP bijeenkrijg voor een show. (weet wel niet als ik tegen juli genoeg LP bij elkaar krijg)
Maar wij zijn met 3 personen en spelen met twee accounts. Ikzelf heb 180.000 LP mijn man 140.000 LP, dus ik zelf zal nog wel even moeten spelen en er is niet zoveel tijd meer.

Als ik nu mijn LP's kan inwisselen voor 2 tickets en mijn man voor 1 ticket kunnen wij dan de 3 plaatsen naast elkaar krijgen ? (2 accounts)
En krijg je dan goede plaatsen ? want hoe langer ik wacht hoe minder plaatsen er zullen zijn.
Of maakt het niet uit wanneer je de LP's inwisselt, en krijg je je plaatsen pas toegewezen als je met de code die je krijgt naar de Mlife balie van het hotel gaat?
Anders kan ik misschien beter de LP's voor iets anders inwisselen en de shows zelf boeken.

Misschien nog zeggen dat ik probeer genoeg LP's bijeen te krijgen voor Ka.
AstridenRaoul
Amerikafan

Bericht door AstridenRaoul »

En als ik de rewards opnieuw koop met de goede naam. Ik heb nog genoeg lp's. En dan de foutieve probeer terug te ruilen.....

Ik zie het al. Ik heb de rewards gecancelled en een nieuwe gekocht maar mijn naam blijft erop staan. Dat is nou jammer! 500.000 lp's voor niks gespaard....
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

@henriette op het moment dat jij belt om de reward om te zetten naar een boeking worden je plaatsen al toegewezen. Aangezien je het andere ticket op een ander account boekt zou ik (je man) direkt daarna bellen voor het andere account en dan vragen of je, als je bv rij 20 stoel 10 en 11 hebt, op rij 20 stoel 12 mag reserveren.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Zelfs als je met 2 accounts shows hebt aangeschaft, kun je tijdens het bellen wel regelen dat ze de stoelen naast elkaar reserveren. De een customer agent is daar wat stugger in dan de andere, maar over het algemeen lukt dat wel.
Dus aanschaffen met 2 accounts, alle drie de redemptioncodes klaarhouden, bellen en reserveren. Heb wel gehoord dat ze dan in het verleden zeiden dat de tweede persoon aan de telefoon moest komen.

@Astriden Raoul; als je eenmaal een naam hebt opgegeven bij de aanschaf van rewards dan kun je dat zelf nooit meer veranderen. De myVEGAS helpdesk wel. Ik heb in mijn vorige post aangegeven wat je kunt doen. Of je het doet is aan jezelf (en als je met 2 echte facebook accounts hebt gespeeld is de kans wel groter dat het goed komt dan wanneer je met 2 onzin accounts hebt gespeeld).
Riverside
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Riverside »

Toen ik de laatste keer mijn vouchers ging redeemen heb ik alles na elkaar kunnen doen.
Begonnen met de hotelovernachting en daarna 2x Zarkana op 2 accounts.
Dat was geen probleem, show van 9.30PM en we zitten naast elkaar. Wel een tijdje aan de telefoon gezeten.

Hou wel rekening met de dagen waarop een show niet speelt, ze spelen niet allemaal 7 dagen.
VioletRose
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door VioletRose »

De komende uren nog op alle slots dubbelde XP! Voor wie het nog niet gezien had :)

Dit tikt lekker aan, nu al twee levels omhoog. Ben in rode fiches miljonair, was het maar echt zo hahaha.
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Ik stond op een dikke 60k van level up, had dadelijk de level up, maar geen double xp? Geldt de dubbel enkel voor het volledig doorlopen van een level onder double xp?
henriette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door henriette »

Bedankt Paul en Marcel.

Maar kan ik bij de twee rewards ook dezelfde naam en e-mail adres invullen ook al komen ze van twee Facebook accounts ?

Henriette
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer